Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודעה שסאאב זה לא המכוניות הכי טובות שיש אבל אם כבר יש אז יש .

 

חשוב לציין זה לא הרכב שלי סבא שלי קנה ב.מ.וו סידרה שלוש 330i ובעיקרון אין להם מה לעשות אם הרכב אז חשבתי לעצמי עוליי זה עדיף על ה 320 "הישנה" שלי ,אגב המנועה הוא ה 2300 t אבל אני לא יודעה אם ה גירסה של ה 200 או של ה 225 כ"ס ?.

 

השאלה שלי היא האם ניתן לשפר רכב זה בצרה טוב בלי יותר מידיי שינויים (אני לא ממש רוצה לגעת בתיבת האוטומטי )?

 

ואם כן במה הייתים מתחילים ?

 

בעיקרון כמו שאני חושב ורואה מניסיון להתחיל בצ'יפ זה נחמד בעיקר למנוע טורבו ?

 

אבל אני פונה אליכם בבקשת עזרה

 

 

 

אגב כמה הייתם משקעים ברכב זה ? והאם ביכלל הייתם משקעים ברכב זה .

זה חמשיר: מעשה במצלמה מז@י&ת,כל היום נהגים מצלמת, כשיסע השוטר

אז אותה ננסר ונוכל לחייך על באמת

פורסם

קודם כל מה התקציב שלך...

אני אישית לא ההיתי משקיע ברכב הזה למרות שהוא רכב חזק

בכל מקרה אל תתחיל לשפר את המנוע לפני שאתה בטוח שהרכב תקין

ואז עצה שלי אני לא יודע לגבי מצב הצמיגים שלך אבל ההיתי מתחיל משם

תבדוק את הבולמים ואז תעבור למנוע ציפ זה רעיון טוב בגלל הטורבו

ומשם תמשיך פילטר אוויר פתוח וכו'...

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

הרכב תקין במאה האחוזים עבר טיפול מקיף ליפניי שבוע והכל תקין .

 

יש לו יחסית קילומטרז נמוך (פחות מ 30000 בשנה ) והנהג הוא סבא שנוסע רוב הזמן לאט אז אין בעייות של "טחינה" של הרכב

 

אגב בקשר לצמיגים אני לא כל כך מבין אבל יש לו bridgestone מליפני חודשיים (צמיג חתך נמוך יחסית אני פשוט לא זוכר את המידה )

 

 

אני אישית גם לא הייתי משקיעה באוטו סתם כך אבל ביגלל ש יש לי איתו הרבה היסטוריה וביגלל שזה אוטו דיי חזק אני חושב ללכת על זה .

 

ובקשר לתקציב אין כרגע בעייה אבל אני רוצה לישמור את זה כמה שיותר נמוך אלה אם כן יש משהוא מחייב.

זה חמשיר: מעשה במצלמה מז@י&ת,כל היום נהגים מצלמת, כשיסע השוטר

אז אותה ננסר ונוכל לחייך על באמת

פורסם

מחקתי את מה שרשמת כאן .

אמנם לא מאמין שהתכוונת לקלל , כי אני יודע שזה ביטוי של סלנג .

רק בעיה קלה , כאן לא מקובל לדבר ככה .

שמור על שפה נאותה . תודה .

יאשה .

זה חמשיר: מעשה במצלמה מז@י&ת,כל היום נהגים מצלמת, כשיסע השוטר

אז אותה ננסר ונוכל לחייך על באמת

פורסם

ציפ יתן לך את השיפוא ההתחלתי הכי טוב ומשתלם בכל בחינה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ל ישאה : סליחה אני ינסה לישמור על שפה נאה יותר אבל את מבין איך זה בגיל שלי .

 

ל gsi16v : כן אני מבין ש הצי'פ הוא טוב אבל השאלה היא האם אני מפספס איזה משהוא אחר כמו פילטר פתוח או כל מיני פלדים משופרים ועוד שאלה זה עד כמה אני יכול לשפר את הרכב בלי לגעת בהילוכים .

 

 

תודה מראש .

זה חמשיר: מעשה במצלמה מז@י&ת,כל היום נהגים מצלמת, כשיסע השוטר

אז אותה ננסר ונוכל לחייך על באמת

פורסם

בחו"ל יש קיטים שמחוללים פלאים למנוע הזה.

סאאב ידועים כתור יצרני מנועים עם טורבו בעל לחץ גדישה נמוך כדי לתת הרגשה של רכב יוקרה ולא אימפרזה טורבו שמקבלת בעיטה בתחת כשטורבו נכנס לפעולה.

כאשר תחליף לטורבו בעל לחץ גדישה נורמלי אתה תודהם מהתוצאות. רק תקח בחשבון שזה לא רכב ספורט וכמות כזו של כח תפגום קשות בהתנהגות ובאמינות של הרכב.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אני מבין שזה יפגע באמינות השאלה עד כמה ?

 

והאם זה עד כדי כך נוראי או שאפשר ליחיות אם זה ?

זה חמשיר: מעשה במצלמה מז@י&ת,כל היום נהגים מצלמת, כשיסע השוטר

אז אותה ננסר ונוכל לחייך על באמת

פורסם

טעית בפורום ידידי, פורום נביאים זה דלת שניה מימין

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

טוב עכשיו רציני לא שאלתי מתיי אני יצטרך לעבור טיפולים אלה באיזה תדחיפות פעם בשנה ,פעם בחודש .

 

אנא ממך , המנע למבזבז לנו לריק את האות ח' . תודה .

זה חמשיר: מעשה במצלמה מז@י&ת,כל היום נהגים מצלמת, כשיסע השוטר

אז אותה ננסר ונוכל לחייך על באמת

פורסם

זה תלוי ברמת התחזוקה של הרכב ואיזה מכלולים לא יעמדו בתוספת כח.

לכן מומלץ לקרוא בפורומים בעולם על אנשים שכבר עשו את השינויים האלה ולראות מה השתבש אצלהם וללמוד מהניסיון שלהם.

ד"א, טיפולים לא עושים רק לפי זמן אלא גם לפי ק"מ.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אומנם אני לא מומחה גדול לשיפורים אבל תוספת של עוד 70-50 כ"ס, לא בדיוק תפגום קשה באמינות

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

פשוט לא נכון ולא יודע מאיפה הבאת את זה, תוספת של 70 כ"ס זה המון ואם המנוע לא הוכן לכך או שמדובר במנוע "ספורטיבי" במצב מצוין אז אתה יכול לפרק מנוע בשבוע עם כזאת תוספת.

סאאב 9000 בת 13 שנים עם 350K ק"מ (לא ניתנו הנתונים אבל אני משער לפי רמיזות שניתנו)מפרקת מנוע עם כזאת תוספת בזמן קצר מאוד.

 

 

אלכס, אתה ער לעלויות החלפים ולעלויות האחזקה השוטפת של הסאאב?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

*בעקבות "מייל חריף" מההנהלה - אכן תוספת של 70 כ"ס למנוע שאינו מוכן לכך תפרק אותו בשבוע, הבעיה היא שהדבר תלוי גם בסוג/ המנוע עברו ואופי הנהיגה (אם הרכב ישאר אצל הסבא גם שנוהג לאט ובעדינות).

הבעיה היא שלגבי מנועים של סאב לא רבים הם הסאבים בארץ (מידע מבוסס) ומספרם של המשופרים קטן אף יותר (שוב מידע מבוסס).

 

ההצאה שלי היא לבדוק בפורומים בחו"ל, כמו כן מומלץ להוסיף את שנת הייצור, הקילומטרז' וכולי כדי לקבל תשובות טובות יותר.

 

*די בטוח שמחירי החלקים - אינטרקולר גדול, צ'יפ וטורבו (במידת הצורך) לא יעבור את ה8K עבור החלקים (שוב, מניסיון ממש עכשיוי של רכישות).

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

אוקיי תודה רבה באמת

 

אז אני חושב שאני יסתפק באיזה צי'פ ופילטר אוויר פתוח .

 

אגב להחילף את ממיר קטליטי למשהוא יותר ספורטיבי יעזור ?

זה חמשיר: מעשה במצלמה מז@י&ת,כל היום נהגים מצלמת, כשיסע השוטר

אז אותה ננסר ונוכל לחייך על באמת

×
×
  • תוכן חדש...