Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם עכשיו במידה וכבר התחלתה לנהוג ברכב וגם לאחר שתבצע בו שיפורים, מומלץ שלא לבצע "פתיחות" ובכלל זינוקים "חדים" מהמקום וזאת על מנת שלא להזיק יתר על המידה לרכיבי הגיר האוטומטי שגם כך אינו חדש.

 

לתת בגז כשהרכב כבר בנסיעה בלבד.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

Saab 9000

1990 - 1997

Engine type : Turbocharged Petrol

Engine size : 2290 cm3

Cylinders : 4

 

 

Original bhp : 200

Original nm : 323

BHP increase : 30

 

 

Price* : £499.00

 

זה מה שתקבל עם צ'יפ ובעלות של כ- $1000 ללא עבודה

פורסם

עלות של מי? שלך?

אתה גובה 1000$ ללא עבודה לציפ או שאתה פשוט מצטט מחיר מחו"ל?

 

מה יש לעשות בציפ חוץ מאשר עבודה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

צודק BAGIRA

 

ציטטתי מהאתר של SUPRCHIPS, פשוט כדי להראות מה התוספת שצ'יפ נותן ברכב כזה.

 

אני לא מתקין, לא מוכר ולא מתעסק בזה. סה"כ רציתי לתת מידע

פורסם

אהה טוב זה דווקה נחמד ל 1000$ .

 

אגב SUPRCHIPS ניחשבת לאחת החברות היותר אמינות אז אין פחד להיסתבך איתם לא ?

זה חמשיר: מעשה במצלמה מז@י&ת,כל היום נהגים מצלמת, כשיסע השוטר

אז אותה ננסר ונוכל לחייך על באמת

פורסם

בארץ זה יעלה לך פחות, לוא דוקא סופר-ציפ אבל בהחלט פחות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כן אמרתי כבר שחבר שלי עשה ל skoda superb 1.8 t שלו צי'פ ב 2500 ש"ח

 

אבל הקטע שכל העיניין לא ניראה כל כך מיקצועי ואני לא מכיר אף מומחה בנושא אז אין לי בדיוק לאן ללכת

 

אם מישהוא יכול לתת לי סדנא שיכולה לעשות את זה במחיר טוב ובמיקצועיות אני ישמח מאוד .

זה חמשיר: מעשה במצלמה מז@י&ת,כל היום נהגים מצלמת, כשיסע השוטר

אז אותה ננסר ונוכל לחייך על באמת

×
×
  • תוכן חדש...