Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ליפני כמה ימים התחילו אצלי חריקות בכול תחילת נסיעה כשהבלמים קרים הם עושים צליל מעצבן מאוד, זה לא היה ליפני שבוע חשוב לציין שזה רק 3 דקות ראשונות של נסיעה אבל עדיין זה מעצבן שמיסתכלים למי הבלמים עושים כאלו חריקות בזמן נסיעה..

מישהו יש לו מושג איך אני מטפל בזה ?

פורסם

שלום

תבדוק את צלחות\תופי הבלם שלך אם אתה רואה סימן של התחממות תחליף את הצלחת

תבדוק את רפידות הבלם שלך לעובי "בשר"

כמו כן תבדוק אם בצד מסוים אוכל לך יותר בשר מאשר בצד השני אם כן תבדוק מובילים של הקליפר ותגרז לפי הצורך

אם יש לך עוד שאלה אני פה

מקווה שעזרתי

נתי

פורסם

יכול לנבוע גם מלכלוך או רטיבות על הדיסק.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
שלום

תבדוק את צלחות\תופי הבלם שלך אם אתה רואה סימן של התחממות תחליף את הצלחת

תבדוק את רפידות הבלם שלך לעובי "בשר"

כמו כן תבדוק אם בצד מסוים אוכל לך יותר בשר מאשר בצד השני אם כן תבדוק מובילים של הקליפר ותגרז לפי הצורך

אם יש לך עוד שאלה אני פה

מקווה שעזרתי

נתי

לצערי אני חייב לכתוב שלא עזרת. :-P

הבעיה היא במשאבות גלגל תקולות. הבוכנה לא חוזרת אחורה כתוצאה של גומיות שהתנפחו, או ליכלוך/חלודה על הבוכנה.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

שלום ידידי

אם הבוכנה לא חוזרת ונתקעת כמו שאתה אומר אז הגלגל מין הסתם לא היה מסתובב.

קרה לי פעם מקרה כזה במוסך, שמרוב החום שהגלגל יצר לא היתי יכול להתקרב לאוטו שלא לדבר על לטפל בו

אז לכן אם הבוכנה היתה תפוסה כתוצאה מלכלוך כמו שאתה אומר היה נוצר הסימפטום הבא

הגלגל שבו המשאבה תפוסה מלכלוך היה נתפס ובצד השני היה נאכל הברקס בצורה מטורפת

תקן אותי אם אני טועה...(בגלל זה מלכתחילה אמרתי לו לבדוק את עובי "הבשר" של הברקס כדאי לדעת אם יש לו אכילה לא אחידה בברקס)

נתי.

×
×
  • תוכן חדש...