Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זהו גיר רובוטי ושמעתי הרבה דעות שליליות על גיר רובוטי ככלל - האם נכון גם לפונטו החדש

מעונין לקנות סקודה ידנית או פונטו/פנדה אוטמט/רגיל

פורסם

יחסית לגיר רובוטי, הגיר בגרנדה פונטו סביר, אך עדיין רחוק מלהוות תחרות לגיר אוטומטי "רגיל" וטוב.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אז לפסול?

 

מוזר למה לשנות תיבת הלוכים ללא מומלצת כאשר יש לפונטו תיבה מומלצת (על הקודמת שלה ישד הרבה המלצות בפורום)

מעונין לקנות סקודה ידנית או פונטו/פנדה אוטמט/רגיל

פורסם

התיבה הרובוטית היא ניסיון לא מוצלח לרקוד על שני חתונות - להציע נוחות נהיגה של גיר אוטומטי עם צריכת דלק וזיהום אוויר של תיבה ידנית.

כיום הבון טון הוא להציג נתוני זיהום אוויר נמוכים ככל האפשר ביחד עם צריכת דלק נמוכה והגיר הרובוטי הוא תולדה של כך.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אין סיבה לפסול את הגיר והרכב על הסף בגלל הגיר. למיטב ידיעתי אין שום בעיה לקבל נסיעת מבחן על פונטו רובוטית ולהתרשם לחיוב או לשלילה מהגיר וביצועיו.

 

אם כי האמת העצובה היא שיש היום לא מעט מתחרות חדשות וטובות לפונטו והגיר הרובוטי בהחלט לא משפר את מצבה בתחרות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אין סיבה לפסול את הגיר והרכב על הסף בגלל הגיר. למיטב ידיעתי אין שום בעיה לקבל נסיעת מבחן על פונטו רובוטית ולהתרשם לחיוב או לשלילה מהגיר וביצועיו.

 

אם כי האמת העצובה היא שיש היום לא מעט מתחרות חדשות וטובות לפונטו והגיר הרובוטי בהחלט לא משפר את מצבה בתחרות.

 

 

כמדומני שבתמורה למחיר אין מכונית מתחרה ולא אמצע מכונית עדיפה במחירה

 

 

יש לי קצת בעית זמנים ולכן מנסה לברר על מה לא לבזבז זמן

מעונין לקנות סקודה ידנית או פונטו/פנדה אוטמט/רגיל

×
×
  • תוכן חדש...