Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבחינת הבדל בדגמים, ה VX 3000 טובה יורת ברזולוציה ובאיכות טיפה יותר מה- VX 1000, אבל איך מבחינת המיקרופון? סביר להניח שהוא נשאר אותו הדבר חוץ מהמכלולים האחרים ששונו קצת.

 

לדעתי ה- VX 1000 נותנת תמורה מעולה, מה גם, המיקרופון שלה המובנה, שומעים אותו בכל החדר ללא צעקות או הרמת קול.

 

נכון להיום, כרטיסי קול מובנים הם הרבה יותר מתקדמים מכרטיסים קול מובנים מלפניי 5 שנים, סתם דוגמא.

 

איני בטוח שתרגיש הבדל בין כרטיס קול מובנה מהלוח נורמאלי לבין כרטיס קול די פשוט אבל לא מובנה, אם בכלל. ההבדל יהיה מיזערי עד מאוד.

פורסם

קודם כל, תודה רבה על ההסבר.

 

לאחר מחשבות (קצרות, אני חייב לציין:)), החלטתי ללכת על כרטיס קול 7.1. כמובן, בתנאי שהוא אכן יענה לבקשתי (3 כניסות לרמקולים וכניסה אחת למיקרופון).

 

הסיפור, אומנם ייצא טיפה יותר יקר, אבל הסלידה שלי ממצלמות, לפחות לא תבוא פה לידי ביטוי :)

×
×
  • תוכן חדש...