Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

במחשב, יש לי כרטיס קול מובנה 5.1, בעל שלוש כניסות.

 

ברשותי רמקולים 5.1, אשר ע"מ לחברם, נאלצתי להשתמש בכל שלוש היציאות.

 

עכשיו אין לי מקום לחבר את המיקרופון:roll:.

 

כאשר בדקתי קצת בזאפ, ראיתי שכל כרטיסי הקול 5.1 (מובנים או לא) הם בעלי שלוש כניסות בלבד.

 

האם זה אומר שעלי לקנות כרטיס 7.1, רק כי יש בו ארבע כניסות ? (למשל CREATIVE).

 

נ.ב

 

ניסיתי מפצל באחת הכניסות ( הכניסה של המיקרופון) והרעיון לא צלח.

 

אשמח לעזרה,

 

יום טוב :)

פורסם

אין בררה, אתה חייב "להקריב" את אחת היציאות/כניסות

ולהגדיר אותה בכרטיס הקול ככניסה למיקרופון.

 

תגדיר 3.1 או 2.1, אני לא מאמין שתרצה לשמוע

סאונד רב-ערוצי בסרט תוך כדי דיבור בסקייפ...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני לא מעוניין להקריב אף כניסה (5.1 זה עולם אחר ואני אוהב אותו:))

 

האם זה אומר שעלי לרכוש כרטיס קול 7.1? האם זה יספק לי פיתרון?

 

נ.ב

 

הרמקולים משמשים למשחקים ולא לסרטים.

פורסם

בהחלט יכול להיות, אבל תוודא שהכרטיס אכן מסוגל

"להקריב" את אחת היציאות לטובת המיקרופון

ובכל זאת להישאר 5.1.

 

אפשרות אחרת: קניית מיקרופון שמתחבר באמצעות USB.

סתם לדוגמה:

http://www.google.com/products/catalog?q=microphone+usb&ie=UTF-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&cid=16452149199579405298&sa=X&oi=product_catalog_result&resnum=1&ct=result#ps-sellers

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

צודק, זו גם אפשרות !

 

אני אחשוב על זה.

 

בינתיים, לפי מה שראיתי, כרטיס קול של CREATIVE 7.1 עולה בסביבות 150 ש"ח. אני

אני אבדוק מה יותר משתלם לי.

 

נ.ב

 

ידעתי שיש אוזניות עם מיקרופון עם חיבור USB, אבל מיקרופון לחוד? לא ידעתי, זה חדש לי :)

פורסם

לאחר חיפושים קצרים ברשת ורצון עז לקנות מיקרופון בארץ, מצאתי רק חנות אחת שמבקשת עבור מיקרופון של לוג'יטק, 244 ש"ח - זה יותר מדי, לטעמי, בשביל מיקרופון.

 

מישהו מכיר/שמע על זה בארץ?

פורסם

אם אתה לא זקוק למיקרופון איכותי במיוחד, אפשר למצוא מצלמות רשת בחיבור USB עם מיקרופון פנימי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כמו כן אתה יכול לחבר סתם כרטיס קול נוסף משנת תרפפו' שזרוק אצלך מחת למיטה ותחבר אליו את המיקרופון

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

יש עוד רעיון

 

אם יש לך יציאות בתוך המארז ניתן לחבר אותן ליציאות קדמיות ע"ג הלוח אם ולקבל כניסת מיקרופון ויציאת אוזניות.

 

מקווה שזה עוזר

פורסם

יש לך נכון להיום מצלמת איננטרנט של מיקרוסופט החל מדגם VX 1000 אשר מגיעה עם מיקרופון מובנה ואיכות וידאו מעולה יחסית, המיקרופון מעולה ברמה גבוהה מאוד, שומעים בחדר מעולה ללא צורך בצעקות. אם תתקדם בדגמים, תתקדם באיכות, מצלמות אינטרנט אלו לא יקרות כלל.

 

מגוע כרטיסי ה 5.1 הם בעלי 3 כניסות? בגלל מונופל של CREATIVE, מכיוון שאצלהם במערכת שמע, הם משתמשים בדיוק ב 3 כבלים אשר מעבירים 5.1 וכו'. וכך המשיכו יצרניות שונות מחוסר ברירה. גם על מנת לחסוך בכבלים.

 

כמו כן, תבדוק בקידמת המארז האם יש לך יציאות למיקרופון וכו'. אם כן, שווה לחבר ולבדוק. האם הכרטיס שיש לך הוא מובנה? או כרטסי הרחבה? מכיוון שאם זהו כרטיס הרחבה, הרי יש לך גם את המובנה לא?

פורסם
יש עוד רעיון

 

אם יש לך יציאות בתוך המארז ניתן לחבר אותן ליציאות קדמיות ע"ג הלוח אם ולקבל כניסת מיקרופון ויציאת אוזניות.

 

מקווה שזה עוזר

 

 

זה דבר ראשון שהייתי בודק, אם היה לי :)

 

תודה, בכל אופן.

פורסם
יש לך נכון להיום מצלמת איננטרנט של מיקרוסופט החל מדגם VX 1000 אשר מגיעה עם מיקרופון מובנה ואיכות וידאו מעולה יחסית, המיקרופון מעולה ברמה גבוהה מאוד, שומעים בחדר מעולה ללא צורך בצעקות. אם תתקדם בדגמים, תתקדם באיכות, מצלמות אינטרנט אלו לא יקרות כלל.

כאשר קראתי את הרעיון עם המצלמה, זו המצלמה הראשונה שחשבתי עליה.

האם ההבדל בינה לבין ה-3000 מתבטא רק באיכות התמונה או גם הקול?

למען האמת, יש לי סלידה ממצלמות אינטרנט וזה, כנראה, יהיה הפיתרון האחרון שלי.

 

מגוע כרטיסי ה 5.1 הם בעלי 3 כניסות? בגלל מונופל של CREATIVE, מכיוון שאצלהם במערכת שמע, הם משתמשים בדיוק ב 3 כבלים אשר מעבירים 5.1 וכו'. וכך המשיכו יצרניות שונות מחוסר ברירה. גם על מנת לחסוך בכבלים.

האמת שזה לא כזה נורא. עוד 50 ש"ח ויש לך ארבע יציאות.

 

כמו כן, תבדוק בקידמת המארז האם יש לך יציאות למיקרופון וכו'. אם כן, שווה לחבר ולבדוק. האם הכרטיס שיש לך הוא מובנה? או כרטסי הרחבה? מכיוון שאם זהו כרטיס הרחבה, הרי יש לך גם את המובנה לא?

הרי מובן מאליו, שאם היו יציאות מקידמת המארז, הטופיק הזה כלל לא היה קיים. הלא כן?

כפי שציינתי, הכרטיס שלי מובנה.

 

אם כבר,

 

אם אני אקנה את הכרטיס של CREATIVE, האם האיכות קול תשתפר לכזו רמה, שארגיש אותה?

פורסם

הקפיצה הגדולה ביותר באיכות תימצא תמיד ברמקולים.

כל עוד אתה לא מחליף רמקולים,

ייתכן שתשמע הבדל לטובת הקריאטיב וייתכן שלא,

אי אפשר לדעת (בוודאי לא על פי נתונים בפרוספקט,

שבכרטיסי קול זה פשוט מגוחך, כל אחד מודד כפי שהוא רוצה).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...