Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גלאי מכמונות מהירות איכותי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

 

אני מחפש את הגלאי הטוב ביותר שקיים היום בעולם,

אחד כזה שמגלה כל סוג של מכמונת מהירות, מהמרחק הכי גדול ועם כמה שפחות אזעקות שווא ותקלות.

בחיפושים שעשיתי ברשת מצאתי שני גלאי מומלצים והם: K40 CALIBRE ו- ולנטיין 1.

 

מה ההבדלים בניהם? איזה מהם מומלץ יותר והאם קיים גלאי יותר טוב משניהם?

פורסם

ולנטיין 1 (אבל , בעייתי עם רכבים צרפתיים בגלל השמשה הקדמית שמשבשת קליטה, חשבתי שהבעיה קיימת רק בפיג'ו סיטרואן, מתברר שגם ברנו).

Non dimentico mai una faccia, ma nel vostro caso faro' un'eccezione

פורסם

תודה על התשובה החד משמעית :wink: רק כמה שאלות.

האם הולנטיין מגלה כל סוג של מכמונת? אם לא אז אילו מכמונות הוא לא מגלה?

אם אפשר לקבל קישור לאתר בחו"ל שאפשר להזמין אותו משם בחצי מחיר, תודה.

פורסם

הוולנטיין גם אינו מזהה ממל"ז.

זאת אומרת הוא כן, אבל ברגע שקרן הלייזר פוגעת במכשיר סביר להניח שהשוטר כבר קיבל את קריאת המהירות שלך, או שהוא לזר על מכונית אחרת והקרן פגעה בך.

פורסם
הוולנטיין גם אינו מזהה ממל"ז.

זאת אומרת הוא כן, אבל ברגע שקרן הלייזר פוגעת במכשיר סביר להניח שהשוטר כבר קיבל את קריאת המהירות שלך, או שהוא לזר על מכונית אחרת והקרן פגעה בך.

 

רגע, כשהשוטר לוזר על מכוניות אחרות ואני עדיין לא בפריים שלו המכשיר לא מתריע על הליזור שהשוטר כיוון על המכוניות האחרות שנוסעות לפני?

פורסם

ולנטיין מתריע מפני לייזר. כל הגלאים הפשוטים מתראים מפני לייזר, אז ולנטיין...

אם אתה לבד מולו ובתוך ה-300 מטר שמותר לו לעצור אותך = אכלת אותה.

אם הוא מנסה לקלוט קורבן מרחוק כדי לבדוק על מי להתביית, יש לך זמן להאט עד לכניסה ל-300 ממנו.

אם אתה נוסע ולפניך מישהו, אתה יכול לקלוט דרך השמשה שלו ושוב להאט.

 

ראה סרטונים שעונים על שאלותיך:

http://www.youtube.com/atoo2412

בחר את הרלוונטיים כמובן.

פורסם

מהניסיון האישי שלי - V1.

 

חזרתי מאילת ואחרי יוטבתה הוא הרתיע כק"מ לפני שפגשתי שני דבורות - הם היו שניהם בטווח של כ2 ק"מ אחת מהשניה... אז שימו לב כל היורדים לאילת..

 

נ.ב: המצלמה בכביש אשדוד לפני יבנה שלא היתה פעילה שנים - חזרה לפעול לפני כחודש , הV1 כמובן הרתיע..

Not the sound of silence -ABARTH

×
×
  • תוכן חדש...