Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום!

אני מחפשת רכב לקנייה כרגע אך בינתיים לא יכולה להסגר במאה אחוז על רכב מסויים.

לפי התקציב וההמלצות בפורום הנ"ל, פיאט פונטו ספייס 2004-2006 אופציה טובה ביותר, אך עדיין אני שומעת המון דעות שליליות אבל העניין הוא שהדעות השליליות נשמעות מפיהם של אנשים שלא החזיקו רכב מהסוג הזה אלא מושפעים מדעת הכלל.

 

בבקשה מחברי הפורום המנוסים באופן אישי באחזקת פונטו ספייס 2004-2006 אוטומט, מומלץ או לא???

 

המון תודה מראש

פורסם

ממליץ לעשות חיפוש. יש כבר שירשורים דומים ויש חברים שכבר המליצו על רכב כזה.

tisan4us, הקדמת אותי עם ההמלצה. :-)

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
שלום לחברי הפורום!

אני מחפשת רכב לקנייה כרגע אך בינתיים לא יכולה להסגר במאה אחוז על רכב מסויים.

לפי התקציב וההמלצות בפורום הנ"ל, פיאט פונטו ספייס 2004-2006 אופציה טובה ביותר, אך עדיין אני שומעת המון דעות שליליות אבל העניין הוא שהדעות השליליות נשמעות מפיהם של אנשים שלא החזיקו רכב מהסוג הזה אלא מושפעים מדעת הכלל.

 

בבקשה מחברי הפורום המנוסים באופן אישי באחזקת פונטו ספייס 2004-2006 אוטומט, מומלץ או לא???

 

המון תודה מראש

 

יתרונות: מרחב פנימי, חסכון בדלק, טיפולים זולים (ביחס למקבילות)

חסרונות: נוחות נסיעה, הנאה מנהיגה, בידוד רעשים מבחוץ (הכל תלוי למה היית רגילה קודם, יכול להיות שבכל הפרמטרים האלו הספייס תהייה שדרוג ולא הרעה בתנאים).

 

דגשים שצריך לשים לב אליהם, כמו בכל רכב טיפולים בזמן. דגש על מערכת הקירור בפונטו יש צורך בשימוש בנוזל קירור מקורי (פארפלו) בלבד. שימוש ממושך בנוזל קירור אחר או חלילה במי ברז יוביל לחלודה במערכת הקרור ויכול להוביל לנזק למנוע והוצאה כספית ניכרת.

 

סה"כ, פונטו במצב טוב תהווה תמורה טובה מאוד עבור הכסף.

פורסם

רק לשים לב שההגה עובד טוב ולא נדלקת נורת תקלה בשעת הקניה. כי לאוטו הזה יש מחלה כואבת מאוד באזור ההגה החשמלי.

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

×
×
  • תוכן חדש...