Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משאיות, משאיות!!! רק משאיות מעניינות אותי


דב קרדו
שימו לב! השרשור הזה בן 204 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש מצב שאתם מתכוונים לסרט "בוא נפוצץ מיליון" ?

 

הסרט (המצויין אגב) שעליו אני מדבר נקרא "מתחת לאף" (צולם בשנת 1982 , שחקנים ראשים: משה איבגי, אורי גבריאל)

 

ומככב בו (בחלק מהסרט ) מערבל בטון כמו שצויין כבר.

laaf_wa.jpg

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 5.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

השושנים

משהו בשבלך

תמונות שפורסמו בשרשור

הסרט (המצויין אגב) שעליו אני מדבר נקרא "מתחת לאף" (צולם בשנת 1982 , שחקנים ראשים: משה איבגי, אורי גבריאל)

 

ומככב בו (בחלק מהסרט ) מערבל בטון כמו שצויין כבר.

 

 

את הסרט "מתחת לאף" ראיתי לא מעט פעמים , הדבר היחיד שזכור לי שדומה למשאית הוא טנדר DODGE.

בסרט "בוא נפוצץ מיליון" , שיצא 4 שנים קודם לכן , מופיעה ליינד טלוויזיה מערבל - לדעתי של חברת "פל-ים".

שי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישראל אם תשים לב זה לא ממש DM ניסיתי להשוות אותו לדגמים של מאק ולדעתי זהוא שעטנז היות והקבינה לא בצד כך שזה לא DM אבל הכנפיים הם לא של R לדעתי גם רוחב הכנף מוגזם והם יותר רחבות מהמקוריות כמובן שגם המסגרת של הפנסים הושתלה מF או מR עם מכסה מנוע מפיברגלס דוגמת הרכב הסמוך לו.רוני

 

Rony, it's an RD800 - not as well known as the DM or the normal R, but it does exist, see pics, all with central cabs. The Iranians probably got them second hand because I don't believe there were sales from the US to Iran at that time (embargo), Guy

hake_mack_rd888.jpg

MackRD800.jpg

MackRD800_2.jpg

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Rony, it's an RD800 - not as well known as the DM or the normal R, but it does exist, see pics, all with central cabs. The Iranians probably got them second hand because I don't believe there were sales from the US to Iran at that time (embargo), Guy

גיא תתפלא אבל אני מכיר את הRD800 לידיעתך היה לנו בארץ הקודש אחד כזה כ'אורח' שיובא לכאן ע'י האחים אלקון בשנת 84 כמתמודד במכרז המובילים של צ''הל ובסופו של דבר עזב אותנו כי לא זכה. לענין האירני אם תשים את שתי התמונות אחת ליד השניה תראה שהאירני אינו RD800 היחס בין גובה הרדיאטור לכנפים אינו דומה הגובה של מכסה המנוע באירני נמוך מהRD כך שלדעתי האירני הוא משהוא שונה יתכן שיוצר באירן.בשנות ה80 הסתובב באזור המרכז מאק R600 שיוצר באירן ויובא לארץ והיה שונה מהR600 הישראלי בגודל הרדיאטור והיחס לכנפיים כמוכן מכסה המנוע היה קטן,משהוא שמזכיר את הסוגיה שאנו דנים פה.רוני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

T, אני תמיד נהנה מחדש לראות עד כמה אתה יודע דברים - חלקם חדשים גם לי. הליילנד הזה נקרא ליילנד הימלאיה, מכיוון שלשם הוא נועד ברמה זו או אחרת. אני זוכר כאלה בצבא, חלק מהציוד הכבד של יחידות צמ"ה בחיל הנדסה. זוכר את עצמי, טירון הנדסה מורעל משאיות, יושב בשבת על יד הגה של משאית כזו, מחליף הילוכים ועושה קולות כמו ילד קטן...

 

הרעש השונה, דרך אגב, יכול להיות גם מכיוון שהמנוע היה הפוך, כמו ב"ביבר" טלביזיה (פרייטר) ובסיסו? לפעמים הרעש שונה גם בגלל מבנה שונה של תא המנוע.

 

אם כבר הוזכר כאן הסיסו, היה עוד "לילנד" שבעצם לא היה לילנד אלא פיתוח של AEC, שלילנד השתלטו עליה בשנות השישים. אצלינו (חדרה) הסתובב אחד כזה בתחילת שנות השבעים. למנוע היה רעש אחר מה680 של לילנד, מה שגורם לי לחשוב שהיה מדובר בAEC 760. לה הגיעו הרבה זה היה לקראת סוף תקופת לילנד בארץ ואני בטוח שכולן נכחדו. מי יודע יותר?

 

בתודה מראש,

 

T

 

נ.ב.: התמונות מכאן: http://aec.fotopic.net/c1194154.html

 

נ.ב.2: גנאדי, נכון, בצד זה קראז ב...אנגליה. הם מכרו שם כמה היברים בשנות השבעים והשמונים - אפיזודה נשכחת.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו בארץ מרתונים, לנדטריין וכל מיני מהדורות המתקדמים יותר של ליילנד. הקונים התאכזבו קשות כשהתברר שהאמינות המופלגת שהכירו מדגמי הביבר והקליידסדייל הישנים לא עברה בגנים לחדשים יותר, מה עוד שהשירות לא היה שירות...

 

דב

 

ישראל - אני לא עומד בקצב שלך היגבתי לתמונה בקומונת תח"צ. ה AEC המתחפש ללילנד מכה שנית!

 

הוא והסיסו הפיני הם רק חלק מדגמי לילנד ש"הפסדנו" כשהם החליטו לברוח. דמיין לך א"י אלטרנטיבית עם לילנד מרתון, לנדטריין ועוד חיות מוזרות שיצאו לשוק בשנות השבעים אך לארץ כבר לא הגיעו...

 

T

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Rony, you may be right, but I don't think it's a "custom" job - if you want to see what Iranian garages can do, look at the NR or L series semi Israel also sent! So maybe it was local Mack factory production as you say. I attach a Mack RD prospect I got from the Americans at ATHS - yes, it's not the same as the one in Israel's picture... Mack Parsi in Israel - you learn something new everyday

 

Dov, I did not know there were Marathons in Israel... I was in the merchant navy by then hahaha... By the way, what you call Himalayan is I think a Scammell model (that is, a "real" Scammell) - also tipper, also 6X4 but different - see pic:

http://ccmv.fotopic.net/p48655134.html - as you know, British Leyland, curse be on their soul, made a complete cocktail of all the models they had, and the AEC whose pic I sent was ALSO was badged as Scammell - very confusing... all the best, T

MackRD02.jpg

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, אני בבעיה: מצאתי משאית, שכבר אין אותן בכלל בארץ, ואני הרבה מאד זמן חיפשתי אותה, ומאד רוצה, אבל כאמור-אין כבר. הבעיה- מורכבת עליה מכונה מאד יקרה, שמייקרת מאד-מאד-מאד את עלות ה"חבילה", עד שאינני מסוגל להרשות אותה לעצמי! מה עושים, לעזאזל?!?:roll::x:cry::? -אני בספק, שהבעלים יסכים לפרק אותה, כי לא נראה לי, שיהיה לו מה לעשות איתה בנפרד!:?:roll:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אפשר להעביר את המתקן המדובר, למשאית ישנה אחרת?

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לי להאמין- הם רוצים להתפתר מ"חבילה", עכשיו, אם אני אתחיל ליקנות את המשאית נוספת ולהעביר כדי למכור- המחיר של כל הסיפור יהפוך בכלל למשהו מטורף, ומי אמר בכלל, שאני אצליח למכור אחרי זה?:roll:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לי להאמין- הם רוצים להתפתר מ"חבילה", עכשיו, אם אני אתחיל ליקנות את המשאית נוספת ולהעביר כדי למכור- המחיר של כל הסיפור יהפוך בכלל למשהו מטורף, ומי אמר בכלל, שאני אצליח למכור אחרי זה?:roll:

 

אפשר קצת יותר פרטים לגבי מהות ה"חבילה" , אולי ניתן יהיה להפעיל קשרים ולהיפטר ממנה בנפרד,

שי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מערבל בטון משולב עם משאבת בטון.

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משיחה עם מישהו ש"בתחום" היום- דווקא הבנתי, שהמכונה הנ"ל ממש לא אמורה להיות יקרה מאד, כשהיא ישנה- מה, שלא מפריע לבעלים לבקש מחיר גבוה! מה עושים?:cry: יש שוק לציוד כזה, כלומר- יש סיכוי, שימכור את זה במחיר שמבקש (כמה עשרות אלפים טובים), משאית, אגב, ללא טסט כמה שנים עם רישיונות מופקדים (שנת 80).:roll:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה כאן בפורום, או שחלמתי חלום?

Yonny1.JPG

 

זה מהאתר הזה:

 

http://www.roadtransport.com/cgi-bin/mt/mt-search.cgi?search=israel&IncludeBlogs=22&limit=20

 

תגלגלו קצת ותמצאו אותה. נאמר שם שהמשאית נרכשה על ידי יבואן סקניה ושופצה..

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 204 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...