Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעתכם על Nissan Note


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהבטים של:

1. נהיגה

2. אמינות

3. צריכת דלק

4. התאמה לזוג + 3 ילדים (8-14)

 

אני יודע שהמחיר שלה יקר יחסית, אבל אני קונה את הרכב דרך מבצע של "חבר" והמחיר נמוך כך שנושא זה לא רלוונטי.

פורסם

הרכב יחסית חדש ואין עליו הרבה מידע, כדאי שתחפש מבחני דרכים בארץ ובחו"ל ותראה מה אומרים עליו.

אניי אישית חושב שניסאן בכלל הוא רכב יותר טוב מהתדמית שיש לו בארצנו.

אגב - תיזהר מהסעודים של ישברו לך חלון (ראה פרסומת)

פורסם

המבחנים מפרגנים.

עשיתי גם נסיעת מבחן והתלהבתי מההתנהגות בכביש.

אני מחפש בעקר חוות דעת של אנשים שיש להם כבר ניסיון ארוך יותר עם הרכב.

פורסם

מכונית טובה למדי, למעט תחושה דלה ואפרורית מבפנים. מרווחת מאוד כך שמתאימה למשפחה של חמישה. המחיר שלה דווקא לא יקר ביחס למתחרות. צפויה להציג אמינות טובה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

במחירים שלה (ללא המבצעים) יש חלופות טובות יותר ולא מוצא בה יתרונות לעומת חלופות אחרות ולדעתי הרכב לא יצליח בשוק הישראלי.

פורסם

מבחן השוואתי בין ניסן נוט להונדה ג'אז.

מעניין מדוע בחרו להשוות את שני הרכבים האלה ולא, נגיד, את נוט עם סקודה רומסטר?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בהבטים של:

1. נהיגה

2. אמינות

3. צריכת דלק

4. התאמה לזוג + 3 ילדים (8-14)

 

אני יודע שהמחיר שלה יקר יחסית, אבל אני קונה את הרכב דרך מבצע של "חבר" והמחיר נמוך כך שנושא זה לא רלוונטי.

 

אפשר לדעת כמה הרכב יוצא אחרי, ההנחה ואיזה רמת גימור מדובר. ולאופציות שלך הייתי מכניס, גם את הסקודה רומסטר שהיא שימושית,נוחה,מרווחת ועם הרבה מקום לנוסעים עם זה מאוחר או עם זה מקדימה.

יניב

פורסם

בגרמניה השכרתי את הרכב לשבוע ,למרות שרציתי מכונית קטנה קבלתי את הנוטה הזאת.

 

המכונית חסכונית מאוד מאוד והמחוג של הדלק לא יורד למרות שמדובר במנוע בנזין , אבל לא הייתה מהנה לנהיגה ולא נוחה כאילו אין בולמי זעזועים בעיקר בכבישים הגרועים של סלובניה וקרואטיה בגרמניה ואוסטריה לא הייתה בעייה , נסענו איתה 1500 קילומטר בערך (גרמניה אוסטריה סלובניה וקרואטיה)

 

גם אשתי נהגה על המכונית והפתיעה אותי שסגרה 140 קמ"ש.

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם
אפשר לדעת כמה הרכב יוצא אחרי, ההנחה ואיזה רמת גימור מדובר. ולאופציות שלך הייתי מכניס, גם את הסקודה רומסטר שהיא שימושית,נוחה,מרווחת ועם הרבה מקום לנוסעים עם זה מאוחר או עם זה מקדימה.

יניב

 

יש הנחה של כ-20K על שני הדגמים כך שהבסיסי יוצא משהו כמו 91 והמאובזר 105

פורסם
בגרמניה השכרתי את הרכב לשבוע ,למרות שרציתי מכונית קטנה קבלתי את הנוטה הזאת.

 

המכונית חסכונית מאוד מאוד והמחוג של הדלק לא יורד למרות שמדובר במנוע בנזין , אבל לא הייתה מהנה לנהיגה ולא נוחה כאילו אין בולמי זעזועים בעיקר בכבישים הגרועים של סלובניה וקרואטיה בגרמניה ואוסטריה לא הייתה בעייה , נסענו איתה 1500 קילומטר בערך (גרמניה אוסטריה סלובניה וקרואטיה)

 

גם אשתי נהגה על המכונית והפתיעה אותי שסגרה 140 קמ"ש.

 

 

שכחתי לציין שאני מדבר על ידני

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

×
×
  • תוכן חדש...