Jump to content

avishai

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avishai

  1. יש הנחה של כ-20K על שני הדגמים כך שהבסיסי יוצא משהו כמו 91 והמאובזר 105
  2. המבחנים מפרגנים. עשיתי גם נסיעת מבחן והתלהבתי מההתנהגות בכביש. אני מחפש בעקר חוות דעת של אנשים שיש להם כבר ניסיון ארוך יותר עם הרכב.
  3. בהבטים של: 1. נהיגה 2. אמינות 3. צריכת דלק 4. התאמה לזוג + 3 ילדים (8-14) אני יודע שהמחיר שלה יקר יחסית, אבל אני קונה את הרכב דרך מבצע של "חבר" והמחיר נמוך כך שנושא זה לא רלוונטי.
×
×
  • תוכן חדש...