Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ZX Aura 1993 - עזרה בפירוק מאווררים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

 

אחד ממאווררי הרדיאטור (צד נהג) שווק חיים, ואינו מסתובב בשום מצב (עם, בלי מזגן, חום גבוה, בינוני או נמוך).

לאור העובדה שבחודשים אחרונים כשפעל הפעולה לוותה ברעש ורעידה - סביר ששווק חיים ושהאשם בו ולא ביוניט פיקוד מאווררים. בקיצור - אני רוצה לפרק החוצה ולבדוק.

 

ממה שאני זוכר, במרכז הוונטה יש בורג יחיד עם הברגה הפוכה, ששיחרור שלו ישחרר את הוונטה מהמנוע שלה.

מה צריך לעשות הלאה כדי לשלוף את המנוע של הוונטה? צריל לפרק פגוש? רדיאטור?

 

תודה לכל מי שעשה זאת בעבר ויכול לייעץ

HFturbo

פורסם

היי, לפני שאתה רץ לפירוק המאווררים וזרם ישיר ע"מ לוודא את חייו של המנוע:

חפש פה בפורום מידע אודות הארקת המתח, הדבר די ידוע בכל הZX וה306, וגם אצלי פורקו המאווררים ללא צורך, כאשר הבעיה נפתרה בהארקה מחדש.

(יש נושא מורחב של שמר)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אם אני לא טועה חייבים לפרק פגוש קדמי ועוד הרבה בלגן וזאת עבודה לא פשוטה-לפחות ככה זה היה בZX שלי

יש הרבה בעיות עם הממסרים שנוטים להשרף ואז קורה מה שקרה לך

וגם המגעים בקופסת ממסרים תופסים קורוזיה ויוצרים התנגדות גבוהה שמעלה את הזרם.

בתור שלב ראשון תבדוק את 3 הממסרים שנמצאים מקדימה מתחת לגריל השחור מתחת למכסה המנוע בדיוק מקדימה מעל המאווררים (מכסה אותם)

וגם את קופסת הממסרים שליד המצבר בתא המנוע.

רק אם הכל תקין תחשוב מה כדאי לעשות הלאה

בZX שלי-מודל 96 נשרפו כל פעם ממסרים עד שבסוף המכונאי שלי שם לי ממסרים עם אמפראז' גבוה יותר וזה פתר את הבעיה.

פורסם

עדכון:

מנוע המאורר פורק (בורג הברגה הפוכה + 3 אומים מתחת, לא פגוש לא רדיאטור ולא נעליים)

המנוע תקין

לא מקבל מתח

בניתוק יוניט ביטרון המנוע כבה

בניתוק יוניט חום מנוע (חוט אחד ראש חום) המאווררים נכנסים לחירום - אך המאוורר המדובר עדיין לא מקבל מתח

 

מי יתנני פיתרון?

HFturbo

פורסם

אני חוזר ואומר:

בדיקת ממסרים

ניקוי תיבת הנתיכים בצד ימין של המצבר, ואולי גם תגבור הארקה.

זה היה הפתרון לבעיה ברכב שלי.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

יוניט ביטרון הוחלף לבדיקה ונמצא תקין.

ממסרים הוחלפו שלשתם (טוב שיש עוד ZX), נתיכים נבדקו ונמצאו תקינים.

המאוורר עדיין לא מקבל מתח.

HFturbo

פורסם
תקרא מה אור כתב לך.

גם אצלי זה היה הפתרון לבעיה הזאת.

 

לצערי לא מצאתי את השירשור המדובר, אשמח ללינק.

תיאור ספציפי יותר יעזור מאד, על איזו הארקה מדובר, איפה היא יושבת ומה צריך לעשות לה.

 

תודה

HFturbo

פורסם

בבקשה, מוגש כשירות למען ציבור הפורום:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=89925&highlight=306

אם תצטרך עוד עזרה, דבר איתי.

בעקרון אני זוכר שדני ילאה סידר לי את הבעיה ע"י פס הארקה איפשהו מתיבת הנתיכים (לא בטוח כ"כ איפה) אל בית הבולם וגם פס הארקה מנוע-שלדה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

היי

רוב הסיכויים שזה לא בעיה בקונקטור.

היה לי את המקרה עם הרכב שלי

רק שאצלי זה הגיע למצב שלא עבדו 2 המאווררים, המוסך האשים את המנועים שלהם כשרופים וניסה להלביש עלי 2 מאווררים חדשים, הרבה כסף.

אח"כ הוא ניקה את הקונקטור, אבל אז זה התחיל לעבוד במצב של וונטה אחת במהירות גבוהה, אחת לא עובדת בכלל (בדיוק כמו שיש לידידנו עכשיו, לכן אני ממליץ לו לנקות את ההארקות ואפילו לתגבר אותם, ואח"כ לחפש קצרים חשמליים ובעיות אם יש.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...