Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני שוקל לקנות את האוטו פולקסווגן פולו שנת 2007.

אנחנו כרגע מצפים לילד הראשון (ואולי לעוד אחד בשנים הבאות).

נראה לכם שהאוטו יכול להספיק?

איך הוא מבחינת צריכת דלק? שמירת מחיר? נוחות נסיעה למשפחה קטנה?

תודה רבה

פורסם

שלום,

אוטו נהדר.

יש לנו כזה, שנת 2008. עוד מעט שנה.

 

סה"כ, הוצאות תחזוקה סבירות, טיפולים יש בקרוב. טסט עולה 1300~ שקל. צריכת דלק סבירה. 1:12 בתוך העיר. 1:15 מחוץ לעיר.

 

אוטו שבהחלט יענה על הצרכים שלכם.

 

בפרסומת של הפולו, דה מרקר קבע שפולו נמכרת הכי מהר בשוק המשומשות. ז"א שלאוטו יש שוק די טוב.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

פולו,איביזה, פאביה וקורדובה זה אותו רכב.

לזוג עם זעטוט, עגלה, מושב בטיחות וכו' אני ממליץ על קורדובה בגלל הבגאז או פאביה סטיישן. לבת שלי שהיא אמא לנכד שלי רכשנו פאביה סטיישן 2007. לי יש קורדובה 2007 ומה שעושה את ההבדל בינן לבין יתר המכוניות מאותה משפחה, פאביה רגילה, פולו ואיביזה רגילה זה המרחב והבגאז'.

מעבר לכך אלו בעצם אותו רכב.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

תעשה לעצמך טובה ואל תתקרב לדגם עם מנוע ה- 1400 סמ"ק.

 

מדובר בעגלה שמאיצה ל- 100 קמ"ש תוך 15.5 שניות.

גם הטיעון שהרכב מיועד לנסיעות עירוניות לא יכול להחזיק כאן:

לעיתים יש צורך להשתלב בתנועה ולהאיץ בחוזקה, עם הרכב הזה זו הופכת לבעיה.

אם תצא לעקיפה בדרך בין עירונית אתה עלול לגלות שאין לרכב כוח לסיים את העקיפה.

 

לא מומלץ.

פורסם
תעשה לעצמך טובה ואל תתקרב לדגם עם מנוע ה- 1400 סמ"ק.

 

מדובר בעגלה שמאיצה ל- 100 קמ"ש תוך 15.5 שניות.

גם הטיעון שהרכב מיועד לנסיעות עירוניות לא יכול להחזיק כאן:

לעיתים יש צורך להשתלב בתנועה ולהאיץ בחוזקה, עם הרכב הזה זו הופכת לבעיה.

אם תצא לעקיפה בדרך בין עירונית אתה עלול לגלות שאין לרכב כוח לסיים את העקיפה.

 

לא מומלץ.

אתה מדבר מנסיון?

מנועי 1400 100 כ"ס הם בעלי אותו מספר סוסים כמעט כמו 1600 101 כ"ס. עברתי את כולם (וגם 75 כ"ס) עם שלוש קורדובות שהן קצת יותר כבדות מהפולו.

אכן לא כדאי לקחת מנוע 75 כ"ס אלא אם אתם לוקחים רכב ידני.

מנועי 100 כ"ס 1400 הם מעולים! יש לרכבים תאוצה בהחלט טובה (גם אם במקרה שלי יש 100 ק"ג חלקי מוסטנג בבגאז').

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בני, אכן התייחסתי לגירסת המנוע עם 75 כ"ס גיר אוטו'.

אני מכיר די טוב את הרכב הזה (לשמחתי לא מקרוב מידי...).

 

אגב, מי שעומד לרכוש את הרכב הזה כדאי שיקרא את השרשור הזה בטרם יקבל החלטת קניה סופית.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...