Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בין שפע רב שמוצע לי בליסינג (כמעט כל רכב) מקבוצה 2. זה כולל:C4 סיטרואן ,פג'ו 307, יונדאי i30, קורולה החדשה, פוקוס, מאזדה 3, מאזדה 2, סוויפט, פאביה החדשה, מגאן, וכו'.

 

הדברים החשובים לי הם(כולם חשובים, אבל בכל זאת- בסדר עדיפויות יורד):

1. תחושת יוקרתיות יחסית (בעיצוב הפנימי- איכות הרכבה וחומרים, קונסולייה, אבזור וכו').

2. ביצועים (זריזות, ספוטיביות)

3. בטיחות אקטיבית ופאסיבית

4. עיצוב חיצוני

5. נוחות נסיעה (ספיגת מהמורות, ישיבה, רעשי מנוע וצמיג)

 

ברור שאצטרך להתפשר בהתאם לסדר העדיפויות אבל לא אקח רכב שמקבל ציון קרוב לאפס באחד מהם (למשל- רכב עם רק 2 כריות אוויר וללא ESP; או אחד מאוד מכוער פנימית או חיצונית; או איטי להחריד, וכו').

לא חשוב בכלל:

צריכת דלק, סחירות, אמינות, גודל תא מטען, נוחות ליושבים מאחור (אני רווק)

 

אנא עיזרו- תודה רבה מראש!!!

פורסם
אני מתלבט בין שפע רב שמוצע לי בליסינג (כמעט כל רכב) מקבוצה 2. זה כולל:C4 סיטרואן ,פג'ו 307, יונדאי i30, קורולה החדשה, פוקוס, מאזדה 3, מאזדה 2, סוויפט, פאביה החדשה, מגאן, וכו'.

 

רשימת הדגמים אותה ציינת, מערבת רכבים מסגמנטים שונים. ראשית עליך להחליט האם הינך מעונין בסופר מיני- כדוגמת הסוויפט, או במשפחתית קומפקטית כדוגמת הפוקוס למשל.

 

לגבי הפרמטרים החשובים לך, לכל רכב יתרון יחסי בתחום אחר, אנסה לעזור לך עפ"י דרישותיך:

הדברים החשובים לי הם(כולם חשובים, אבל בכל זאת- בסדר עדיפויות יורד):

1. תחושת יוקרתיות יחסית (בעיצוב הפנימי- איכות הרכבה וחומרים, קונסולייה, אבזור וכו'). -C4, הקורולה החדשה והפוקוס בעלות תחושה טובה יותר משאר הרכבים שהזכרת.

2. ביצועים (זריזות, ספוטיביות)- הקורולה החדשה, פאביה החדשה, מזדה 2 והסוויפט בעלות הביצועים הטובים ביותר.

3. בטיחות אקטיבית ופאסיבית- C4, פוקוס, מגאן ומזדה 2, כולן קבלו חמישה כוכבי בטיחות אירופאיים, השאר ארבעה.

4. עיצוב חיצוני- סובייקטיבי לחלוטין, כל אחד וטעמו. לדעתי הסוויפט, הפאביה והקורולה החדשה בעלות המראה היפה ביותר.

5. נוחות נסיעה (ספיגת מהמורות, ישיבה, רעשי מנוע וצמיג)-פוקוס תיהיה הכי נוחה ומהנה.

 

ברור שאצטרך להתפשר בהתאם לסדר העדיפויות אבל לא אקח רכב שמקבל ציון קרוב לאפס באחד מהם (למשל- רכב עם רק 2 כריות אוויר וללא ESP; או אחד מאוד מכוער פנימית או חיצונית; או איטי להחריד, וכו').

 

לא חשוב בכלל:

צריכת דלק, סחירות, אמינות, גודל תא מטען, נוחות ליושבים מאחור (אני רווק)

 

אנא עיזרו- תודה רבה מראש!!!

 

עידן..

Black Nissan JUKE TEKNA

×
×
  • תוכן חדש...