Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6546 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלכתי לעשות טסט בירכא לדייהו רייסר שלי]מצויינת ומטופלת[

עברתי את כל העמדות ואז בסוף ניגשתי לשלם ואמרו לי שנכשלתי על פסים זוהרים,לוחית זיהוי,זיהום אויר,

אמרו לי שאם אני רוצה יש במקרה במכון עמדה שמטפלת בכל הדברים האלה

ניגשתי לשם וראיתי שהמון מכוניות נכשלו על לוחיות זיהוי]במקום אחר בטוח לא היו מכשילים על זה[

והמון מכוניות נכשלו כי פנסי החזית שלהן היו זקוקים לפוליש שגם מטפלים באותה עמדה

שמו לי פסים זוהרים החליפו לוחית זיהוי ואז ראיתי בפח ליד בקבוק ריק של תוסף לדלק gold lable

לקחתי אותו ניגשתי לעמדת זיהום האויר עם האוטו והראתי לו את המיכל ואמרתי לו שחזרתי עכשיו מסיבוב ארוך

אחרי שרוקנתי אותו לדלק והפלא ופלא עברתי את מבחן זיהום האויר ועברתי טסט וכל זה אחרי שהאוטו זז 20 מטר מעמדת זיהום האויר וחזרה בלי לשים שום תוסף

נראה לי עבודה בעיניים כל המכון הזה

המעניין הוא שברוב המכונים יש מודעות ענקיות של gold lable שאם תשים אז תעבור טסט

ואז מכשילים אותך אומרים לך לקנות מהם תוסף והתוסף פותר את כל הבעיות ויש לך אוטו חדש

סע לשלום המפתחות בפנים

פורסם

איש לא חייב אותך לתקן את הליקויים אצלם במכון. לגבי התוסף וכו' זהו דבר חמור, כתוב תלונה למשרד התחבורה.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

ואיפה בדיוק היית בעת בדיקת זיהום האויר?

לא עמדת ליד המכשיר, להסתכל על הערכים שהוא מפיק?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

ארז, הוא לא יכול להיות יותר חכם מהם, הבוחן (אם הוא רוצה להכשיל) יגיד לך "שב באוטו ותן לי מעט גז"

מה תעשה אז ?. :-P

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

לא כולנו מבינים גדולים במעמד הבדיקה לגבי תוצאות זיהום האויר.

כיום: סקודה סופרב 2013 (שטים לנו בהנאה)

רנו קליאו ספורט 2.0

סיאט איביזה Turbo 20v

פורסם
הלכתי לעשות טסט בירכא לדייהו רייסר שלי]מצויינת ומטופלת[

עברתי את כל העמדות ואז בסוף ניגשתי לשלם ואמרו לי שנכשלתי על פסים זוהרים,לוחית זיהוי,זיהום אויר,

אמרו לי שאם אני רוצה יש במקרה במכון עמדה שמטפלת בכל הדברים האלה

ניגשתי לשם וראיתי שהמון מכוניות נכשלו על לוחיות זיהוי]במקום אחר בטוח לא היו מכשילים על זה[

והמון מכוניות נכשלו כי פנסי החזית שלהן היו זקוקים לפוליש שגם מטפלים באותה עמדה

שמו לי פסים זוהרים החליפו לוחית זיהוי ואז ראיתי בפח ליד בקבוק ריק של תוסף לדלק gold lable

לקחתי אותו ניגשתי לעמדת זיהום האויר עם האוטו והראתי לו את המיכל ואמרתי לו שחזרתי עכשיו מסיבוב ארוך

אחרי שרוקנתי אותו לדלק והפלא ופלא עברתי את מבחן זיהום האויר ועברתי טסט וכל זה אחרי שהאוטו זז 20 מטר מעמדת זיהום האויר וחזרה בלי לשים שום תוסף

נראה לי עבודה בעיניים כל המכון הזה

המעניין הוא שברוב המכונים יש מודעות ענקיות של gold lable שאם תשים אז תעבור טסט

ואז מכשילים אותך אומרים לך לקנות מהם תוסף והתוסף פותר את כל הבעיות ויש לך אוטו חדש

סע לשלום המפתחות בפנים

1. מאחר ואינך מכיר את תקנות התעבורה וסיבות הפסילה לכל סעיף ואביזר, אינך יכול לחלוק על הקביעה שבגללן נפסלו הרכבים השונים שהיו שם.

2. "ברוב המכונים יש מודעות ענקיות" - בכמה מכונים בקרת בכדי להביא לנו את "תובנתך" הזו?! :shock:

3. אף אחד לא אמר לך לבצע שם את התיקונים, הם הציעו לך שירות. רוצה, בבקשה. לא רוצה, תקן איפה שתחפוץ.

 

איש לא חייב אותך לתקן את הליקויים אצלם במכון. לגבי התוסף וכו' זהו דבר חמור, כתוב תלונה למשרד התחבורה.

כתוב למר רן פינקל, מנהל תחום בכיר, אגף הרכב משרד התחבורה רח' המלאכה 8 ת"א.

תאמין לי שהוא יטפל בתלונה בשיא הרצינות.

 

ואיפה בדיוק היית בעת בדיקת זיהום האויר?

לא עמדת ליד המכשיר, להסתכל על הערכים שהוא מפיק?

בעת הבדיקה לא עומדים ליד המכשיר. בעל הרכב יושב ברכב ומרים את הסל"ד לתחום שבין 2000-3000. קשה(במיוחד לגברים :twisted:) להתמקד בו זמנית הן בנתינת הגז והן במכשיר הבדיקה, הגם שלא תמיד המסך מופנה אל הנהג.

 

ארז, הוא לא יכול להיות יותר חכם מהם, הבוחן (אם הוא רוצה להכשיל) יגיד לך "שב באוטו ותן לי מעט גז"

מה תעשה אז ?. :-P

דוד.

לא צריך להיות יותר חכם מהאפיפיור. ברייסר ניתן לפסול בקלות. במידה והממיר אינו חם דיו(ברייסר הוא צריך להיות רותח ממש) הרכב יפסל על נקלה.

לא כולנו מבינים גדולים במעמד הבדיקה לגבי תוצאות זיהום האויר.

לא רק שלא כולם, ניתן בקלות לומר ש-95% מהנהגים אינם מבינים בזאת.

פורסם

במקום שאני עושה בו טסטים, לרוב הבוחנים עושים את כל העבודה ואתה מסתכל.

אני כמובן מסרב , ואומר שמה שצריך להפעיל, אני אפעיל (שנה שעברה הם הרימו סל"ד לשמיים , פיצצו צינור מים וכמעט הלך המנוע).

גם אז, אני לא יושב באוטו, אין כל בעיה ללחוץ גז בעמידה , אני תמיד מול המכשיר, ולרוב מול נתוני בדיקות קודמות שיש לי.

(וזה לא שהעמדה שלהם משופצרת, הם מצאו מעבר שמתאים לרוחב רכב ממוצע, שמו את המכשיר בצד ואת המסך על מכונת שתיה ישנה, ויאללה בדיקת זיהום אויר).

 

לא מסובך לראות אם הערכים תקינים או לא, כל עוד הם לא תקינים המכשיר מציג אותם עם רקע אדום, וכאשר הערך תקין הרקע הוא ירוק.

 

קצת הגדלת ראש, למען לא נידפק בעתיד.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

כן, הוא יטפל בזה בשיא הרצינות, בתסריט הטוב ביותר הוא יבוא עם פקחים מטעמו לירכא ויחטוף שם כאלה מכות שאפילו המשטרה תגיד לו "עזוב, בשביל מה לך להסתבך ..." על התסריט הרע אני לא רוצה אפילו להתחיל לדבר.

 

יש לי חבר רואה חשבון שעובד במס הכנסה ומידי פעם שולחים אותם לביקורות ברחוב, יש מקומות שהם לא מעיזים להתקרב אליהם כי הם יודעים שפשוט ידקרו אותם להפתעתכם, רוב המקומות האלה הם לא כפרים ערבים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ארז, הוא לא יכול להיות יותר חכם מהם, הבוחן (אם הוא רוצה להכשיל) יגיד לך "שב באוטו ותן לי מעט גז"

מה תעשה אז ?. :-P

דוד.

זה מה שעשו לי ולא רק זה גם הבוחן עמד לי מול הפרצוף בשביל שאני לא יראה מה הולך על המסך , והפלא ופלא שמתי את האוטו אצל המכונאי שלי שיקח את האוטו לעשות טסט והאוטו עבר טסט כמו שצריך!

פורסם
כן, הוא יטפל בזה בשיא הרצינות, בתסריט הטוב ביותר הוא יבוא עם פקחים מטעמו לירכא ויחטוף שם כאלה מכות שאפילו המשטרה תגיד לו "עזוב, בשביל מה לך להסתבך ..." על התסריט הרע אני לא רוצה אפילו להתחיל לדבר.

 

יש לי חבר רואה חשבון שעובד במס הכנסה ומידי פעם שולחים אותם לביקורות ברחוב, יש מקומות שהם לא מעיזים להתקרב אליהם כי הם יודעים שפשוט ידקרו אותם להפתעתכם, רוב המקומות האלה הם לא כפרים ערבים.

תמשיך לחיות עם מחשבות שכאלו. כל עוד אינך בקיא ברזי המשרד ודרך התנהלותו, רצוי שאת דעותיך תשמור לעצמך. דיבורים שכאלו מובילים לאנרכיה ולא לשלטון תקין. נסגרו מכונים יותר "מפחידים", אז די להפחדה ולציניות.

פורסם

אז ככה חברים כן עמדתי ליד עמדת הבדיקה וזה הראה 1.49 co2 או מה שזה לא יהיה אבל הערך הזה היה כתוב גם בטופס של הטסט שיצא מהמחשב שזה נכשל. אף אחד לא ביקש ממני ללחוץ על דוושת הגז וגם ראיתי שמהאוטו לפני לא ביקשו

בפעם השניה שחזרתי עם הבקבוק שכאילו רוקנתי לתוך האוטו הערך בעמדת בדיקה היה 0.41 והבוחן אמר לי שכל בסדר רק ללכת לשלם

אני יודע שלא הייתי חייב לתקן אצלם בסך הכל לוחית הזיהוי והפסים הזוהרים עלו ביחד 50 שקל

את התוסף לדלק חסכתי אבל כמה לא חסכו?

 

הדייהו ברשותי 6 שנים חוץ מתקלה במזגן שתוקנה האוטו ממש מצויין לשים דלק ולנסוע אין לי אפילו עשירית מהתקלות שכל משתתפי הפורום בעלי רנו פזו סיטרואן פולסווגן חווים

ויוה דיהו רייסר

פורסם

אני דווקא זוכר דייהו רייסר חדשה מהקופסא שהייתה לנו בשנת 93. נקנתה תמורת הסכום שהתקבל עבור ליאונה 88 במצב מעולה שהייתה לנו אז.

 

זה היה אוטו גרוע במיוחד. שקול בעצם לכל מכונית משנות ה-80, כך שלא הייתה התקדמות אמיתית.

הדבר היחידי שהיה בה טוב זה חלונות חשמל מקדימה והגה כוח.

 

מעבר לזה המון המון בעיות, מכונית שנכבית באמצע נסיעה סתם כך (לא נתקלתי בזה באף רכב, אף פעם) - ובאופן כללי לא רכב משהו.

 

בסוף היא נמכרה בערך בשליש ממה שעלתה כחדשה, וזה אחרי 5 שנים שהייתה אצלנו ומיררה לנו את החיים.

 

היום אבא נוסע בקאיה שנת 97 ואני בסיטרואן 98, מכוניות עתיקות יומין - ושום דבר לא מזכיר את כמות התקלות של אותה דייהו שהייתה חדשה מהמפעל.

 

אכן, ויוה דייהו רייסר.

פורסם
אז ככה חברים כן עמדתי ליד עמדת הבדיקה וזה הראה 1.49 co2 או מה שזה לא יהיה אבל הערך הזה היה כתוב גם בטופס של הטסט שיצא מהמחשב שזה נכשל. אף אחד לא ביקש ממני ללחוץ על דוושת הגז וגם ראיתי שמהאוטו לפני לא ביקשו

בפעם השניה שחזרתי עם הבקבוק שכאילו רוקנתי לתוך האוטו הערך בעמדת בדיקה היה 0.41 והבוחן אמר לי שכל בסדר רק ללכת לשלם

אני יודע שלא הייתי חייב לתקן אצלם בסך הכל לוחית הזיהוי והפסים הזוהרים עלו ביחד 50 שקל

את התוסף לדלק חסכתי אבל כמה לא חסכו?

 

הדייהו ברשותי 6 שנים חוץ מתקלה במזגן שתוקנה האוטו ממש מצויין לשים דלק ולנסוע אין לי אפילו עשירית מהתקלות שכל משתתפי הפורום בעלי רנו פזו סיטרואן פולסווגן חווים

ויוה דיהו רייסר

ערך ה-CO2 שנמדד כנראה היה 14.9 ולא 1.49 כפי שדיווחת, אלא אם ראית את ערך ה-CO ואז הוא גבוה מאד ולא תקין.

התוצאה השניה עליה דיווחת(0.41) גם היא גבוהה ל-CO בסל"ד גבוה(צ"ל עד 0.3) ותקין לעבודה בסרק(עד 0.5).

פורסם

הדייהו שלי שנת 94 יד שנייה עם 110000 ק"מ

נכון שמי שקנה אותה יד ראשונה אכל את כל התקלות שלה

הבעלים הראשונים של האוטו היה אחד מלא בכסף שמשום מה הוא נסע עם קדילק sts מגניבה

ולאשתו ולבן שלו הוא קנה דייהו בצבע בורדו מזעזע

לפי כמות הקבלות שהיו באוטו הוא תיקן את כל האוטו במוסך מורשה ופשוט החליפו לו את כל האוטו

ואני נהנה מזה כבר 6 שנים ונקווה שעוד שנתיים נמצא דייהו לאנוס שמורה כזאת

×
×
  • תוכן חדש...