Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני מעוניין לדעת אם אפשר להסב כל רכב בנזין חדש להנעה בגז

יש לנו כרגע בבית סובארו פורסטר מונע בגז ואנחנו מאד מרוצים

ברצוננו להחליף את הרכב של אימי ולקנות רכב חדש גם כן על גז

 

זאת אומרת רכב שהוא אינו סובארו , אם אני מסב

האם האחריות נשמרת וכ"ו

 

תודה

פורסם

הפעולה עצמה- אפשרית, אם כי לא זול.

כמו כן יש מגבלות למיניהם (למשל חניון סגור, היעדרה של תחנות מילוי)

לגבי הרכב הספציפי שברשותך- פנה למחלקת השירות המתאימה.

פורסם

נראה לי שנושא האחריות תלויה בחוזה (או התקנון) של כל יבואן באופן אישי.

בעיקרון בדרך כלל יש סעיף לגבי התקנות ברכב שמבטלות את האחריות (הרי אתה לא יכול לעשות מה שבא לך ואחרכך לתבוע פיצוי).

מציע לך לבקש אישור בכתב מהיבואן\סוכן רכב לגבי אחריות לאחר התקנת מערכת גז, יכול להיות שהם יחיבו אותך להתקין במקום מסויים שהם עובדים איתו ורק לו יש אישור לבצע את ההתקנה.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם
הפעולה עצמה- אפשרית, אם כי לא זול.

כמו כן יש מגבלות למיניהם (למשל חניון סגור, היעדרה של תחנות מילוי)

לגבי הרכב הספציפי שברשותך- פנה למחלקת השירות המתאימה.

 

תן לי לחדש לך משהו מותר להחנות כל רכב עם גז בחניון סגור, למשפחה שלי יש רכב על גז וקיבלנו אישור שמותר להחנות בחניון סגור :)

ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא ,

שלגאונות יש גבולות . ( אלברט איינשטיין )!

Mazda 3 2.0!!:twisted::lol:

פורסם

מה אתה אומר?

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3489634,00.html

 

אני אצטט את החלק הרלוונטי:

"מי יסכים להתקין ברכבו ערכת הסבה לגז, שעלותה מתקרבת ל-10,000 שקל, שגוזלת מקום בתא המטען ומטילה מגבלות חנייה תת-קרקעית, אבל אינה מביאה לחסכון בעלויות נסיעה?"

 

לא יודע, איך, ולמה הם קיבלו "אישור", אבל זה מאוד מסוכן.

פורסם

מסוכן? זה לא מסוכן פחות ממכונית מונעת בנזין רגילה. רק בגלל שיש את המילה "גז" זה לא אומר שצריך להכנס לפאניקה.

המערכות מאושרות ע"י משרד התחבורה, משרד הרישוי, מכון התקנים, תקן בטיחות אירופי, ומה לא. במערכת יש שסתומי בטיחות נגד דליפה, והמיכלים עמידים בטמפ' של יותר מ-1000 מעלות.

 

עלות המערכת משתנה ממקום למקום. בסובארו למשל המחיר של B4 עם או בלי מערכת כזו זהה, ובפורסטר הפרש המחיר עומד על כאלפיים ש"ח. ניתן גם לצאת בנזק של כ-6K ש"ח בהתקנת מערכת כזו.

פורסם

לפי שאתה עושה גם הסבה כזאת תבדוק שיש גם תחנה של מילוי גז קרובה לביתך.

 

שלא תצטרך לנסוע הרבה קילומטרים רק בשביל למלאות גז.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם
מסוכן? זה לא מסוכן פחות ממכונית מונעת בנזין רגילה. רק בגלל שיש את המילה "גז" זה לא אומר שצריך להכנס לפאניקה.

המערכות מאושרות ע"י משרד התחבורה, משרד הרישוי, מכון התקנים, תקן בטיחות אירופי, ומה לא. במערכת יש שסתומי בטיחות נגד דליפה, והמיכלים עמידים בטמפ' של יותר מ-1000 מעלות.

 

עלות המערכת משתנה ממקום למקום. בסובארו למשל המחיר של B4 עם או בלי מערכת כזו זהה, ובפורסטר הפרש המחיר עומד על כאלפיים ש"ח. ניתן גם לצאת בנזק של כ-6K ש"ח בהתקנת מערכת כזו.

 

 

סכנה - כמו כל דבר, גם זה יחסי.

אם יש דליפה במערכת הגז - אומנם זה לא סביר, אך בהחלט אפשרי - בחניון תת קרקעי סגור, ללא איוורור, אני מאפשר לך לחשוב על התוצאות האפשריות.

אחרי זה תגיד לי אתה, כמה זה מסוכן.

פורסם
ישנם רכבים חדשים, שאין בהם אפשרות להתין מערכת גז.

לפי מה שאני זוכר, FSI של VW, סקודה וכו'

 

ומה הסיבה לכך?

פורסם
שלום לכולם

אני מעוניין לדעת אם אפשר להסב כל רכב בנזין חדש להנעה בגז

יש לנו כרגע בבית סובארו פורסטר מונע בגז ואנחנו מאד מרוצים

ברצוננו להחליף את הרכב של אימי ולקנות רכב חדש גם כן על גז

 

זאת אומרת רכב שהוא אינו סובארו , אם אני מסב

האם האחריות נשמרת וכ"ו

 

תודה

את רוב הרכבים החדשים ניתן להסב לגז למעט כמה דגמים בעלי הזרקת דלק ישירה,יפאנאוטו יבואנית סובארו היא היבואן היחיד כרגע בארץ שנותן אחריות מלא לרכבים שהוסבו אצל המתקינים המורשים של חברת גזפרו יבואנית מערכות LOVATO האיטלקית.

כאשר מסבים רכב חדש לגז והוא עובר בדיקת טכניון/מכון תקנים ויש לו דגם אב טיפוס מאושר במשרד התחבורה אחריות היבואן אינה נפגעת אלה אם יוכח שפעולת המנוע על גז או התקנה לקויה היא הגורם לתקלה.יבואן שלא יסכים לתת שרות לרכב שהוסב ויש בו תקלה במסגרת האחריות שאינה קשורה בהתקנה(למשל חלון חשמלי)עובר על החוק.

פורסם
ומה הסיבה לכך?

 

הסיבה היא שמבנה המנוע שונה, במאוחד מערכת הזנת דלק (ישירה)

לכן לרכבים אלה אין אפשרות לחבר מערכת גז

פורסם

באמת תודה רבה !

עזרתם לי מאד

 

ועוד שאלה

ראיתי שעכשיו בעולם צצות מערכות הסבה לרכבי דיזל

מישהו יודע על כך משהו?

 

 

תודה :)

×
×
  • תוכן חדש...