Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריח דלק 306 97


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

קראתי את כל השאלות בנושא שכבר פורסמו בעבר ועדין לא הצלחתי לגלות את הבעיה שלי

כשאני עומד עם רכב מונע (בעיקר כשאני עם מזגן) נכנס לרכב ריח דלק

ביקרתי כבר בכמה מוסכים שלא ידעו לעלות על הבעיה(מישהו מכיר מוסך טוב בב"ש?)

אמר לי מישהו שאולי יש נזילה מהחנוכיה(??) וכדאי לבדוק בבוקר לפני הנעה

 

חשוב לציין שבימים האחרונים יש לי רעש מאוד מוזר מהחלק האחורי של הרכב(מיכל דלק?)

מעין רעש של דפיקות כאילו יש לי משהו בבגאז שזז מצד לצד(בדקתי שאין ושהרזרבי נעול ולא זז)

 

בינתיים אני מפחד להסתובב עם הבן שלי ברכב

 

עיזרו לי......

פורסם

הרעש שאתה שומע כנראה נובע מהמשאבת דלק, שייתכן שהיא גם נוזלת או שזה סתם צירוף מקרים.

 

אני הייתי מעדיף לנסוע עם נזילה של נוזל בלמים ולא עם נזילת דלק, מניסיון אישי (נשרף לי רכב בעבר בגלל זה), ולכן המלצתי היא לגרור את הרכב למוסך ולא להניע אותו כלל.

פורסם

הבומים שאתה שומע הם כתוצאה מתת לחץ במיכל הדלק כנראה הנשם נסתם . ריח של דלק יכול להיות מהרבה מקומות אבל אם זה מורגש בעמידה תבדוק ליד הגלגל ימני אחורי של הרכב אם אין סימנים לנזילה. יש שם שסתום בצבע לבן ולפעמים נסדק. קצת קשה לראות אותו אבל תסתכל טוב. תבדוק בעיקר סימנים על המשפך (החלק שמגיע הצוואר תדלוק) בנוסף יש מתחת לביטנה של הכנף מיכל פלסטיק קטן של מערכת הקניסטר שגם נוטה להיסדק אבל כדי לבדוק זאת צריך לפרק את הביטנה, לא עבודה מסובכת קצת מסוכנת אם עושים את זה על ג'ק (אם כבר אז אל תהיה מתחת לאוטו בשום פנים ואופן).

אני אישית מאמין שאם הייתה נזילה מהחנוכייה הם היו רואים זה יחסית קל לאיתור מה שיותר קשה זה החלקים שאמרתי לך .תבדוק מאוד חשוב אם אין לך גם נזילה רצינית במיוחד כשאתה עם מיכל מלא.

פורסם

תעשה נסעיה ברכב של איזה שעה חצי שעה .נסה למשוך קצת הילוכים אתה מרגיש אחרי כמה זמן חוסר סחיבה? אחרי הנסיעה תפתח את המכסה אתה שומע ואקום ממש חזק ושומע בועות בפנים?

פורסם

למען האמת כל פעם שאני פותח את המכסה של הדלק לא משתחרר בכלל אוויר

 

לפני 3 חודשים נדלקה ללי נורת אזהרה והתברר שהייתה בעיה עם המכסה. כשהייתי פותח אותו היתה יוצאת כמו אדירה של אוויר(כמעט עפתי...)

החלפתי את המכסה ומאז גם לא נדלקת הנורה וגם לא יוצא אוויר בכלל

פורסם

לפי דבריך ישנו סיכוי שיש לך בעיה עם השוואת לחצים במיכל דלק,

המשאבה שואבת דלק והנשם שאמור לתת לאויר להיכנס סתום וכתוצאה מכך

מיכל הדלק "מצטמק" כתוצאה מהוואקום והנזקים העתידיים הם : מצוף דלק עקום כתוצאה

מהתכווצות המיכל, משאבת דלק תקולה כתוצאה ממאמץ.

זה קרה אצלי לפני 5 שנים, בדוק את הנשם ואת מערכת הקניסטר מתא הגלגל האחורי כפי שפורט

בשרשור ועד למיכל קנסטר עצמו שמתחבא בתוך הכנף הקדמית שבצד נוסע ולהולכת הגזים לשריפה

למצערת דרך שסתום נשלט מחשב, כל תקלה באחת מהתחנות יכולה ליצור בעיה שתיצור ריח שכזה.

פורסם

לא להאמין הלכתי לוסך נוסף וגם הוא לא מצא את התקלה והתחיל להמציא דברים לא ברורים

הפעם הלכתי למכון קרבורטורים והזרקות שנחשב למוביל באיזור

חיבר לי ת הרכב למחשב ובדק (O2,CO2 חיישן חמצן ועוד)

אמר לי שהרכב במצב מצוין וכל הפרמטרים מצוינים שם לי איזה תוסף וביקש לחזור עוד שבוע

אני כבר מיואש....

 

יש לי בעיה ם המזגן שכל פעם נכנס ויוצא מפעולה ואמרו לי שיתכן שהמדחס גמור או שיש סתימה במזגן(כשהוא עובד הוא יותר טוב ממה שיש בבית)

האם יכול להיות שזו הבעיה ומשם הכל מתחיל???

אמר לי מישהו(עוד חובבן) שאולי המדחס "משגע" את המחשב של הרכב ומשם הבעיה

פורסם

אני מצתרף לחשד על נשם. מאיזה איזור אתה מרגיש ריח של בנזין? האם יש ריח כזה חזק מתחת למסכה מנוע, מבגז'?

יכול להיות שצנרת דלק נסדקה אצלך ויש הזעה, משם ריח דלק. תבדוק כשאר מנוע עובד שאין דליפות דלק מתחת לאוטו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מדחס מזגן לא קשור לזה. הריח של הדלק מגיע מנזילה. בדקת מתחת לרכב? אמרתי לך לגבי הנשם מכיוון שאמרת שאתה שומעים מכות מהחלק האחורי של הרכב.

פורסם

מתברר שהרעשים מאחרוה היו בכלל בעיה באגזוז

החליפו לי את החלק האחורי ומאז אין רעשים

תאמינו לי שבכל מוסך שאני מבקר הם מוצאיםן תקלות אחרות ולא את זו

שילמתי כבר מעל ל1000 ש"ח על צמיגים,אגזוז ועוד תקלה חשמלית ןבכלל רק רציתי לתקן ריח דלק

 

האם הבדיקה שעשה לי המכון קרבורטורים לא הייתה עולה על בעיה בנשם?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
מתברר שהרעשים מאחרוה היו בכלל בעיה באגזוז

החליפו לי את החלק האחורי ומאז אין רעשים

תאמינו לי שבכל מוסך שאני מבקר הם מוצאיםן תקלות אחרות ולא את זו

שילמתי כבר מעל ל1000 ש"ח על צמיגים,אגזוז ועוד תקלה חשמלית ןבכלל רק רציתי לתקן ריח דלק

 

האם הבדיקה שעשה לי המכון קרבורטורים לא הייתה עולה על בעיה בנשם?

 

osagron vbmenu_register("postmenu_1763098", true);

שלום לך, האם הבעיה נפתרה ?

פורסם

פתיחת מכסה הדלק והרגשה של שחרור אוויר לחוץ משם (כמו פורק קטן, לא משהו שמעיף אחורה) טוב או לא טוב?

Skoda Fabia 1.2TSI Sport

×
×
  • תוכן חדש...