Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראלי עולמי 12.07.08


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפעם ראלי ספרינט לכיש!!

בתוכנית:

האגו של המפיק:-D ותכונות האופי שלו, מעניין, כדאי לצפות (סתאאאאם)

צפו לירידות קלות בהומור.

אפרופו האמבולנס הגיע עם ציוד לגריאטרייה:lol::lol::lol::lol:

התחרפנתי קצת, אלון אתה מוזמן לצנזר.

וברצינות

מלחמת עולם היתה לנו כדי להקרין את הסרט.

מקווה שתהנו

דני לוי

מירוצי מכוניות

פורסם

לצערי אני לא אהיה בתוכנית מכיוון שהיא מוקלטת בשבת אחר הצהריים ולא אוכל להגיע לאולפן .

דני ייצג אותנו בכבוד.

בעיקרון, לאחר שהסרט ישודר, יש לי תקציר שלו שיעלה לאינטרנט .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

ראיתי את סוף התוכנית ב-17:26 בערך .......כנראה שהקדימו,

רק שהקריין אפילו לא מכווין לתוכנית חוזרת או משהו אחר.

 

איפה ההתיחסות לצופה ?

 

מה קורה בערוץ 1 ?????

 

דני, דובי,

נציגינו בשלוחות,

תנו משהו ....

 

עפר,

פורסם

צר לי גם אני הופתעתי, ידעתי שיהיה שידור ישיר ועכשיו רק חזרתי מירושלים

הם ברגע האחרון הקדימו את התוכנית והסלולר שלי היה סגור באולפן.

בכל אופן העמותה יוצגה בכבוד.

דני

מירוצי מכוניות

פורסם

דני שלום לך תבדוק שוב מתגובות שקיבלתי מסביב לא הראו כלום היום ב 6 חוץ מתחרות אופנים האם אני טועה ???:roll:

 

בברכה זלמן

פורסם

לאחר שינוי לו"ז כיוון שעון מעורר לשעה 6 ותזכורת בטלפון,פתאום מקדימים לי את התוכנית? :-(

 

דני דבר עם טובי על שידור חוזר או דובי תעלה את הסירטון לאתר בבקשה....

×
×
  • תוכן חדש...