Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ממה מושפעת אחיזת כביש [כ"ע]


REUT3008
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

הי, שאלה לי אליכם,

מהם הגורמים לאחיזת כביש טובה או באיזה מצבים הצמיגים אמורים להראות אחיזת כביש טובה.

אשמח לפירוט מעמיק. יש לי עבודה להכין :)

 

תודה רבה! :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצמיגים הם הגורם המרכזי לאחיזת כביש טובה, ככל שהצמיג רחב יותר וחתכו קטן אז אחיזותו גודלת,

זה לא משמעותי בכביש אבל יש הבדל, וזה גם תלוי במרכב שהרכב בנוי ככל שהרכב רחב יותר ונמוך

אחיזתו גדלה, וככה גם במתלים שהם אמורים להיות קשיחים יותר, תשים לב שבמכוניות ספורט שאמורות להיות בעלי

אחיזה טובה כל אחד מהדברים אלה מופיע בה. והם משפיעים על הדינאמיות של הרכב (הגורם המרכזי זאת השילדה),

אחיזה תלויה בהרבה דברים.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצמיגים הם הגורם המרכזי לאחיזת כביש טובה, ככל שהצמיג רחב יותר וחתכו קטן אז אחיזותו גודלת,

 

 

ביבש ? ברטוב ? בשלג ? באספלט ?

 

אחיזה בהאצה ? בבלימה ? בסיבוב ? באיזו הנעה ?

 

יש פרמטרים רבים.

 

מקד את השאלה שלך וחפש במנוע החיפוש:

מתלים / זוית גלגול / בולמים / מרכז כובד / הנעה קדמית / אחורית / כפולה / חתך צמיג / רוחב סרנים וכו'.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...