Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

טוב חברים הבלתי יאמן קרה- לאחר כמעט 4 חודשים החתולה נמצאה שבוע שעבר.

חברה שלי, שלא הרימה ידיים, מידיי פעם הייתה מחפשת באינטרנט ובמקרה נתקלה במודעה של חתולה לבנה למסירה. בפנים הייתה תמונה ותיאור מתאים. לא היינו בטוחים ולמחרת (באותו יום היה מאוחר בלילה) ניגשנו לבדוק והפלא ופלא.

 

מדובר בבית פרטי, בקצה השני של העיר, של אישה האוספת חתולים נטושים ובמצוקה. היא אומרת שמישהו שאיננה יודעת את שמו או פרטיו הביא אליה את החתולה. לפי מצב החתולה להערכתנו היא הייתה רוב הזמן בבית של מישהו ובגלל שאיננה חברותית הוא התייאש ממנה בסוף ומסר אותה לאותה אישה.

 

מכל מקום, כשאני קראתי על חתולים שנמצאו אחרי כמה שבועות הייתי סקפטי לחלוטין והנה הבלתי יאמן קרה. זו עוד דוגמה לכל הספקנים- אל יאוש!

פורסם

איזה יופי! השיא של החתול שלי ז"ל היה 4 שבועות,

אחרי הקפיצה/נפילה החמישית שלו מקומה שלישית (אני רציני לגמרי!).

נתגלה במקרה, במרחק די גדול מהבית.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

איפה שאני גר יש חתולה חמודה שמאז שהיא היתה גורה אנחנו מטפלים בה, עיקרנו אותה, חיסנו אותה כשהיתה גורה וכל פעם שהיתה לה איזו דלקת עיניים היינו מטפלים בה. כמה פעמים ניסינו להכניס אותה לבית אבל היא לא רצתה. לא נורא...

כל פעם שאני יוצא לטיול עם הכלב שלנו היא היתה מיצטרפת ומלווה אותנו כמה דקות תוך כדי היתחכויות בכלב שלי (שניראה לי די נהנה מהעניין :roll:).

יום בהיר אחד היא נעלמה. התקשרנו לשרות הווטרינרי האזורי - לא מצאו חתולה כזו.

התקשרנו למועצה - לא ידעו על "יום איסוף חתולים" שחל ליד מקום מגורי.

בסוף התקשרנו לכל מיני לוכדי חיות ואחד אמר שהמועצה הזמינה אותו לאסוף את החתולה ההיא (היא מאוד בולטת כי היא עם 3 צבעים בדוגמא מיוחדת - בקיצור, קלה לזיהוי)... הוא אמר שהוא מוסר אותם לאיזה ווטרינר, אחרי זה מעקרים אותם ומחזירים אותם לאותו מקום. אמרתי לו שהיא מעוקרת אז הוא אמר לי שאין לי מה לדאוג והכלל בסדר... :|

אחרי חיפושים ותהיות לגורלה - התיאשנו. עברו איזה 6-7 חודשים כשלפתע באמצע טיול עם הכלב אני רואה אותה מגיעה ומתחילה להיתלטף על הכלב שלי... :lol:

 

מעניין איפה היא היתה, מעניין מה עבר עליה, ויותר מעניין האם עיקרו אותה שוב... :?:wink:

 

חתולים זו חיה מדהימה, אין ספק!

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

מזל טוב!

 

אשתי איבדה פעם את החתולה שלה לשבועות. היא השתכנה בצריף של איזו ישישה בת 90 שהיתה הולכת לכבודה כל יום לחנות לקנות לה דג טרי למאכל...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

גם אצלי נעלמה לא מזמן החתולה, רק שהיא ירדה בדרך אחרת מקומה 6... אחרי 3 ימים של חיפושים בכל האיזור כל יום חשבנו שלא נמצא כבר משהו אבל השארנו מודעות עם תמונה שבוע אחרי קיבלנו טלפון מאישה שגרה כמה רחובות ליד וטוענת שהחתולה שלנו אצלהם בחצר של הביניין. וכמובן שזאת באמת היתה החתולה שלנו כנראה לקח לה כמה ימים עד שהרעב שבר אותה ולא היתה לה ברירה אלא לצאת...

 

 

כנראה שחתולים זה כמו פריזבי, הם יודעים גם לעוף וגם לחזור...:lol:

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם

אצלי,הכלב נעלם לכ3 חודשים.

מה לא עשינו?חיפשנו במשך מלא זמן..בים..בפארק,SOS במליון מקומות(הוא עושה את זה הרבה,מצאנו אותו פעם כ20 ק"מ מהבית)

אחרי חודשיים התיאשנו.

 

הייתי בגינה קרובה לבייתי,ובאה כלבה מאוד חמודה לשחק איתי,התלהבתי,לקחתי אותה מהבית,ההורים התלהבו-יאללה לאמץ!

 

לקחנו אותה קודם לSOS בשביל לבדוק אם היא שייכת למישהו או לא..

 

והפלא הפלא,מצאנו בSOS את הכלב. (SOS שרחוק כ 30 ק"מ מהבית שלנו)

 

מסתבר שאישה שמטפלת בכלבים אובדים ומתנדבת בSOS לקחה אותו ושמה אותו ב"פנסיון" לתקופה הזו.

 

אגב,הוא תמיד היה שרוט,אבל הפעם השריטה שלו נהייתה יותר עמוקה מתמיד,וכל התכונות שלו הקצינו.

 

ונחזור לסיפור:

כשהביאו אותו לבית שלי זה היה כאילו הכלב חזר מהמתים,מדהים!

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

שמחה לשמוע!!

 

למקרים הבאים (בתקווה שלא יהיו):

1. לשים צ'יפ - יש היום יותר ויותר וטרינרים שמחפשים צ'יפים על חתולים שנמצאו בדיוק כמו כלבים.

2. כשהחתול\ה נעלמים - לפזר חול מארגז החול בקרבת הבית - הם מזהים את הריח ונשארים באזור.

3. להתקשר לכל הוטרינרים באזור ולעדכן.

 

ולסיכום:

צ'יפ צ'יפ צ'יפ!!!

חבל שזה לא תפס בחתולים כמו בכלבים.

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"

פורסם
שמחה לשמוע!!

 

למקרים הבאים (בתקווה שלא יהיו):

1. לשים צ'יפ - יש היום יותר ויותר וטרינרים שמחפשים צ'יפים על חתולים שנמצאו בדיוק כמו כלבים.

2. כשהחתול\ה נעלמים - לפזר חול מארגז החול בקרבת הבית - הם מזהים את הריח ונשארים באזור.

3. להתקשר לכל הוטרינרים באזור ולעדכן.

 

ולסיכום:

צ'יפ צ'יפ צ'יפ!!!

חבל שזה לא תפס בחתולים כמו בכלבים.

 

גם צ'יפ לא תמיד עוזר.

 

לכלב שלי היה צ'יפ ולא בדקו אותו(גם בSOS!).

התעצלות של שניה שגרמה להרבה עוגמת נפש וסבל.

 

עוד המלצה להבא,לשים על הכלב תג עם מס' טלפון וכתובת.

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

איזה מזל שאני אלרגי לחתולים!!

 

לכלב שלי אכן היה צ'יפ, עם זאת הוא היה נעלם תמיד לכמה ימים ואז חוזר (מספרים שהוא ביקר את כל הכלבות בשכונה :-) ) ככה שהייתי מורגל.

×
×
  • תוכן חדש...