Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעת מבחן על אודי A4 קואטרו 3.2.


dorki
שימו לב! השרשור הזה בן 5955 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני מספר ימים עשיתי נסיעת מבחן על האודי 3.2 קואטרו. הרכב ניתן לי ליום שלם, מסלול הנסיעה היה: ירושלים - מלונות ים המלח ובחזרה, בנוסף לכך עשיתי נסיעה נוספת בהרי ירושלים.

את איכות הרכב אני משווה ללקסוס IS 250 שמוכרת לי מאוד מאוד מקרוב :wink: ולמרצדס C 2500 שנת 2005 170 כ"ס ששייכת לאחי.

עוד אציין שההתרשמות סובייקטיבית לחלוטין, לא נעשתה השוואה ישירה כדי לעמת רכב אחד עם משנהו וכדי למדוד נתונים בצורה מדעית.

ועכשיו נצא לדרך:

 

עצוב חיצוני - היופי הוא בעיני המסתכל, אבל לדעתי אין ספק מי כאן היפה ביותר, האודי מנצחת ובגדול.

 

עיצוב פנימי - כאן האודי פושרת למדי, אין מקומות שמעוצבים גרוע אבל מה שהיה לא גרם לי להזיל ריר. מקום ראשון לקסוס, שני מרצדס, שלישי אודי.

 

איבזור / איכות חמרי הגלם - כאן האודי נכשלת בגדול אל מול הלקסוס. אין בה: פנסי קסנון, זיכרונות למושבים, הגה מתכוונן חשמלית, איוורור למושבים הקדמיים, מראות שבזמן נסיעה ברוורס מתכווננות למטה, מערכת KEY LESS וגם אין בה צ'נג'ר.

לעומת זאת לאודי יש מסך תצוגה ומערכת בלוטוס שאין בלקסוס.

 

חמרי הגלם בכולן מעולים - לא פחות.

 

מנוע - המנוע באודי מדהים, זו ללא ספק המכונית המהירה ביותר שנהגתי עליה. 265 כ"ס מספקים את כל הכוח שבשימוש שפוי (וגם מעבר לשפוי), תזדקק לו אי פעם. אתה עולה את העליות של ים המלח במהירות שהשתיקה יפה להן (תיאורטית כמובן :wink: ), כולם תקועים לידך ברוורס והגז רק באמצע המהלך, עוד לחיצה על הדוושה והרכב מאיץ כאילו אין אלוהים, חווייה נהדרת.

רעש המנוע באודי נוכח בהרבה יותר מבלקסוס אך פחות מהמרצדס.

סיכום הסעיף הזה - נוק אאוט לטובת האודי.

 

תיבת הילוכים - לאודי וללקסוס תיבות עם שישה הילוכים + שליטה ידנית ממוט ההילוכים ומההגה, למרצדס חמישה הילוכים שנשלטים ממוט ההילוכים בלבד.

ההילוכים באודי מתחלפים תחת עומס בגסות יחסית, בלקסוס ההחלפות בלתי מורגשות.

סיכום - ניצחון ללקסוס, אודי שנייה, מרצדס שלישית.

 

נוחות נסיעה והיגוי - לאודי יש מערכת שמשנה את מאפייני הרכב, למערכת שלושה מצבים: קומפורט, דינאמי ואוטומטי. המערכת הזו שולטת על המיתלים, תגובת הדוושות וההגה.

מצב הקומפורט גורם להגה להתנהג בסגנון אמריקני ישן. במצב הזה התחושה היא שההגה לא מחובר לשום דבר והוא מסתובב על ריק, אותי זה הפחיד - ממש הפחיד.

במצב דינאמי להגה יש תחושה טובה מאוד אבל אז נוחות הנסיעה הופכת לקופצנית ולא נעימה.

סיכום - יש בעיה, במצב דינאמי ההגה טוב אבל נוחות הנסיעה נפגעת. זו שאלה של טעם, אני מעדיף את הלקסוס והמרצדס על האודי.

 

אחיזת כביש - האודי מדהימה. אני אגיד את זה שוב - האודי מדהימה. התחושה שהרכב נוסע על מסילת ברזל ולא על כביש - בכל מהירות, בכל עקומה הרכב דבוק אל הכביש בצורה ניטרלית לחלוטין. בשתי האחרות ההנעה האחורית מורגשת והן לא מסוגלות להתמודד מול האודי בכביש מפותל.

סיכום - על האודי הזו גם נהג עם יכולת של קוף הופך לשומאכר.

 

מחיר - האודי יקרה מהלקסוס (אחרי שיקלול מחיר התוספות החסרות, מו"מ והנחה) בכ - 100 אלף ש"ח וזה הרבה כסף.

סיכום - ?

 

שורה תחתונה - בהתעלם מסוגיית המחיר (סוגיה משמעותית בפני עצמה), אם הייתי נוסע יום יום על כביש ים המלח, לא הייתי מהסס - אודי הוא הרכב הנבחר.

בחיי היום יום השאלה מורכבת יותר, בשימוש כזה הזוגיות עם שתי האחרות נעימה יותר ושקטה יותר.

 

מה עדיף - אתם תחליטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

קיבלנו היום בחברה כמה A4 חדשות, כולן 1.8T.

אני לא אשבח ואהלל את העיצוב הפנימי של הA4, אבל להפסיד לעיצוב הפנימי של הC CLASS הקודמת? באמת? לא נסחפת? :/

 

מראות שמתכווננות למטה בזמן רוורס דווקא כן יש, כנראה שהן היו מכובות בהגדרות מערכת (דבר שאפשר לשנות דרך המסך).

 

בסה"כ ידוע שהלקסוס מביסה את הגרמניות מבחינת יחס של איבזור למחיר.

וזה לא רק בA4/C CLASS מול הIS.

אותו דבר בGS, שזולה בכ70 אש"ח מהמתחרות הגרמניות ומגיעה מאובזרת יותר בבסיס (וברמת הכי הכי מאובזרת, היא באיזור המחיר הבסיסי של הגרמניות).

ואותו דבר בLS שמגיעה בשיא האיבזור כבר בגרסא הבסיסית (פרט לחבילת איבזור אופציונלית שעולה כ30K) - ועדיין זולה בהרבה מהמתחרות בגרסאות הבסיס שלהן.

 

לא סתם לקסוס הצליחה להתברג יחסית מהר, ודי חזק, בטבלת המכירות של רכבי היוקרה בארץ (ובעולם).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אני לא אשבח ואהלל את העיצוב הפנימי של הA4, אבל להפסיד לעיצוב הפנימי של הC CLASS הקודמת? באמת? לא נסחפת? :/

 

לא ניסחפתי, ישנה הפרדה בין הנהג לנוסע שמעוצבת בצורה גסה מאוד. ההפרדה נעשית באמצעות פס של הדשבורד שיורד עד לגובה מוט ההילוכים.

לטעמי זה לא יפה (אבל זה רק הטעם שלי), כל השאר גם לא מדהים.

 

מראות שמתכווננות למטה בזמן רוורס דווקא כן יש, כנראה שהן היו מכובות בהגדרות מערכת (דבר שאפשר לשנות דרך המסך).

 

האופציה לא פעלה ואיש המכירות אמר שאין, אבל יתכן שאתה צודק ומדובר בהגדרה בלבד - לא חקרתי את הנושא הייתי עסוק בנהיגה.

 

 

12345

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההפרדה הזאת היא בבחינת התמקדות בנהג..

בדיוק כמו בA6, בR8, A5 וכו'..

 

A4 -

2008audia4interior.thumbnail.jpg לעומת הC CLASS WDBUF65J65A651525_8.jpg

 

 

והדשבורד של שאר המשפחה..

 

A6 -

TorqueOmata2168.jpg

 

R8 -

audi-09.jpg

 

 

A5-

2008-audi-s5-07.jpg

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלנו היום בחברה כמה A4 חדשות, כולן 1.8T.

 

באיזו חברה מדובר ואיך מתקבלים ;-)

 

אני מסכים, אבל, שעיצוב הפנים של מרצדס C הוא אחת הנקודות החלשות שלה. הבעיה שלי עם אאודי A6 (לא בחנתי את ה- A4 הנוכחית) היתה עומס התפעול וחוסר הישירות בגישה לפונקציות בסיסיות כמו עצמת האוורור. האם זה השתנה או נשאר מתחכם ומעצבן?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

bar72, :)

שינוי עוצמת המזגן עדיין "מתחכם". לחיצה ראשונה על כפתור המאוורר ואז סיבוב החוגה לבחירת עוצמה.

מעצבן? לא ממש..

 

Infinity, טעות שלי. לקחתי את הלינק הלא נכון מגוגל :oops:

 

dorki, הדשבורד של הA4 לא שונה מאוד מהדשבורד של הA5 (אפילו די זהה).

ככה שקצת קשה לי להבין איך אתה מוצא שאחד נראה ממש טוב ואילו השני לא משהו.

לגבי העובדה שזה תלוי בטעם אישי - כמובן.

 

 

A5 - http://www.carbodydesign.com/archive/2007/02/26-audi-a5/Audi-A5-interior-1-lg.jpg

A4- http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2007/08/2008audia4interior.jpg

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאותי מסקרן זה עיצוב סביבת פתחי האויר של ה R8, שהם חזרה מוזרה על אותם פתחים בב.מ.וו. 3 מתחילת שנות ה 90, שכבר קיבלו מצידם את מנת ה deja vu המגיעה להם, בסיטרואן קסארה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי העיצוב פנים של הE-Class (ומעלה) יותר יפה מרוב המתחרות.

בעיצוב פנים, מרצדס לוקחת בגדול. (אני לא מדבר על C-Class)

 

1. מרצדס

2. לקסוס

3. אאודי

4. פולקסווגן

5. BMW

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

dorki, הדשבורד של הA4 לא שונה מאוד מהדשבורד של הA5 (אפילו די זהה).

ככה שקצת קשה לי להבין איך אתה מוצא שאחד נראה ממש טוב ואילו השני לא משהו.

 

סיפור אמיתי:

כשהייתי בצבא, שירתה איתי אחות של סלברטאית ידועה שאף כיכבה פה ושם בסרטי קולנוע ישראלים. הסלברטאית ניראת לטעמי נפלא, פצצה, חלומו של כל גבר.

האחות - מה לעשות - ניראת ממש לא משהו, אם כי אחת ליד השנייה רואים את הדמיון הלא מבוטל שיש להן.

 

ככה זה בחיים, לעתים הבדלים קטנים בבסיס יוצרים הבדל ענק בתוצאה הסופית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואיתי (בבסיס) רוני "סופרסטאר", אגם רודברג ועוד איזה 2 דוגמניות שאין לי מושג איך קוראים להן (אבל הופיעו על הCOVER של לאישה/בלייזר). לא ביג דיל.

 

בכל מקרה, לגבי ההבדלים בין הA5 לA4, אני מצטער, אבל פתחתי תמונות ברזולוציית ענק של שני הדשבורדים, ואני פשוט לא מצליח למצוא הבדלים :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא ממש אהבתי את העיצוב הפנימי החדש של האודי. ספורט-אלגנט כזה.

בכל מקרה, העיצוב הפנימי של הC הקודמת ממש זוועה ולדעתי אי אפשר להשוות בין העיצוב של הA4 לבין הC.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5955 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...