Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמונות מפורטות של הרכב

http://photos.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=guest.folder&path=200805211808597798&user=metalsys

 

היום הגיע השמאי, כאשר ראה את הרכב כבר לא היה לו ספק לגבי זה שזה טוטאל לוסט... צילם הכל וזהו.

 

השמאי עלה 800 ש''ח.

 

הייתה רק בעיה קטנה לגבי המחירון כי ברשיון רכב לא רשום שזאת XSI בעצם לא רשומה רמת גימור והייתה אפשרות שהאוטו יערך לפי דגם פשוט (8800 במקום 10100). הרכב נבדק ע''פ מספר שילדה והוכח שזאת הייתה XSI.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אתה מזכיר לי,שהיתה לי XSI שנת 93 עברתי אותה תאונה לפני5 שנים.ראה תמונה היתי כמוך jwok3zlmgjym.jpg

 

 

יצאתי הכול בסדר ולמדתי לקח לנסוע בזהירות.מקוה שגם אתה יצאת בסדר ותלמד לנסוע בזהירות:wink:

פורסם
נראה רע... טוטל לוסט? מה היה הנזק?

 

בתמונה,הרכב לא היתה בטוטל לוטס.הנזק שווה 12 אלף שקל.הנזק וונטה,ראדיטור וגם של מזגן צמת חשמל מדחס מזגן (שהיתה יש מזגן),כנף ומכסה מנוע ושיפוץ טמבון ולמתוח שילדה (עבודה קשה)זאת אומרת שקניתי רכב עם שאסי באותו צד פעם שניה בקדמי.ועוד אני לא זוכר זה היה לפני 5 שנים זה היה מזמן.המחירון היתה 20 אלף שקל.בתאונה לא היתה באשמתי.הנהג עקף לנתיב שלי ובלמתי ואוטו לא עוצרת בכלל ואז התנגשתי בו.ולאחר כמה חודשים שוב עשיתי תאונה ואז החלטתי שלא רוצה רכב הזה יותר וביטוח שילם לי.

סלח לי שגיאות כתבה שלי.

פורסם

אז אירוע התאונה גם דומה לשלי...

גם לי ירד מהרכב, יותר מדי קופסת שימורים...

 

ולחברי הפורום: אני מעוניין לדעת כמה זמן +- יקח לי לקבל את כספי חזרה.

יש לי קבלות של כל העלויות:

הצהרה שלא היה ביטוח מקיף או צד ג' בזמן התאונה (הרכב רק נקנה והייתי בתהליכים לסגור צד ג'), הצהרה חתומה ומנוסחת ע''י עורך דין (100 ש''ח)

גרר עד הבית (100 ש''ח)

שמאי רכב (800 ש''ח)

את כל אלו אני מביא מחר לסוכן ביטוח שמטפל בעניין.

יש הערכה כמה זמן זה יקח? שבועיים? חודש? חצי שנה?

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

הערכת שמאי, נזק של 99.99 אחוז משווי הרכב (לא כולל הרבה דברים עוד שנפגעו).

 

אגב כל בעלי ה XSI, הרכבים נמכרים ב 15 +- ואני לא ממליץ לקנות רכב בסכום הזה... במקרה של תאונה כזאת לא תקבלו את הכסף חזרה.

 

הרכב שלי נקנה ב 10K מאדם מבוגר, 9 שנים בעלות קודמת ולמזלי המחירון הוא 10120 ש''ח ככה שלפחות ההחזר כספי יהיה הולם.

 

היום הולך להגיש את כל המסמכים לסוכן ביטוח שלי... ומקווה שהפיצוי יתקבל מהר.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

עמית,

קודם כל תגיד תודה שיצאת שלם - זה לא דבר טריוויאלי...

עכשיו יכול להיות שזה רק אני ואולי פיספסתי איזה הערה אבל ביננו אחי:

אין מצב ש106 הופכת היילקס ב50 קמ"ש....גם הנזק לאוטו שלך לא יכול להגיע ממהירות נמוכה כזו.

מה שכן יכול להיות זה שבאמת נסעת יותר מהר ויחד עם זווית היציאה של הטנדר הגעתם למצב של התהפכות.

תתאושש תסיים את הסיפור הזה ותחזור נמצא לך משהו חדש.8)

פורסם

תודה כבר אמרתי המון פעמים... ומהאוטו לא כ''כ אכפת לי, לא היה לי אותו הרבה זמן ולא השקעתי בו בזמן שהיה לי ככה ש...

 

אני מאמין שהמהירות הייתה 50 גג, ממש לא לחצתי בעיקול או משהו כזה (הולך בירידה אגב) אבל השדה ראיה גרם לכך שראיתי את הרכב מאוחר מדי. זה שהרכב התהפך על הצד זה בגלל שהטנדר יותר גבוה מרכב רגיל ונכנסתי מתחתיו + פגיעה בגלגל אחורי אלו הגורמים העיקריים לכך שהוא התהפך לפי דעתי.

אל תשכח שזה טנדר ולא רכב פרטי רגיל והיציבות שלו במקרה כזה הרבה יותר גרועה מרכב רגיל.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

לפי התמונות שהבאת, לא בדיוק רואים קו או סימן על הכביש. כך שאני לא רואה איך בדיוק הוא אמור להיות קו רצוף. בנוסף לכך העבודה שאין כניסה אלא רק יציאה מהשער, לא הופך את הכביש לחד סיטרי כך שבהחלט יכול להגיע רכבים מהצד השני.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

הכניסה אסורה לא מפני שיש שער אלה מפני שבתחילת הקטע מהכיוון הנגדי מופיע תמרור ''אין כניסה''.

 

התמונות לא יצאו משהו אך קיים קו זה (אומנם דהוי) וסמוך עליי שמדיבור עם הבעלים של ההאיילאקס, הוא מודע טוב לקיום הקו.

במקרה והייתה מגיעה משטרה זה יכול היה לשחק תפקיד אם היה אומר לא ראיתי את הקו...

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

שאלת תם,

אם אין לך ביטוח מקיף והתאונה לא באשמתך, אתה זכאי לפיצויים בגין התאונה?

במידה וכמובן הצלחת להוכיח שזה לא באשמתך.

 

תהיה בריא.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

מי שאומר שרכב שנכנס ב-50 קמ"ש בטויוטה מהצד לא יהפוך אותה - פשוט טועה. אותו המצב בקנגו.

 

 

אביעד. (שכבר ראה בעיניים קנגו כמעט מתהפכת).

פורסם

מר נסיך במקום לשבת ולשפוט אנשים כידי מאוד שלפני זה תהיה מעודכן בפרטי הארוע.

 

א. למען גילוי נאות אני הוא השמאי שבדק וטיפל בהרכב הנ"ל לאחר התאונה.

ב. אני גם תושב אריאל ומכיר היטב את הכביש/הרחוב המדובר.

 

גלב/עמית נראה בחור צעיר ונחמד ואולי קצת חסר ניסיון בנהיגה אבל זה לא אומר שום דבר

אני מוכן לחתום שלא אני ולא אתה ואף אחד לא היה מצליח לצאת מהתאונה בצורה טובה יותר

זה לא עקול קשה שאתה חייב להאט למהירות 20 במיוחד שאתה יודע שזה רחוב חד סטרי

ואם איזה טמבל החליט שמותר לו לנסוע נגד כיוון הנסיעה ועוד בזמן הזה לעסוק בעוד מספר דברים

אז התוצה ידוע מראש.

 

ברשותכם מס' תמונות של הרכב לאחר תאונה

מתוקן 1.JPG

מתוקן 2.JPG

מתוקן 3.JPG

פורסם

התמונות שלך בטוח טובות יותר :)

 

תודה אריק!

 

אלעד אני אדבר איתך במשך השבוע... מזמן לא דיברנו...

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

×
×
  • תוכן חדש...