Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6595 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
Also, so viele Deutscher hier? Die keine Deutscher Autos fahren? ;-)

 

ועכשיו ברצינות: אני שמח שהאיביזה עוצבה מחדש מבפנים, אם כי העיצוב מעט מינימליסטי גם ביחס לקונצרן.

אני גם חושב שהיא נראית טוב מבחוץ, ובלי להעליב - אני לא חושב שהפביה נראית טוב, ובכלל אני די שונא העתקות. אבל כרכב היא כנראה מוצלחת (לא נסעתי ואין לי כוונות לנסות, אלא אם RS סוף סוף יממש את הבטחתו להתכנס ליום צילומים) :-)

 

שורשים אוסטרים נחשבים?

 

קשה להתרגל לצורה של האוטו.

ושאלת השאלות: תהיה קורדובה חדשה?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

האיביזה החדשה מבפנים נראת יפה ונוחה יחסית.

אהבתי את הצורה של ההגה ואת הכפתורים שנמצאים ממש ליד המוט הילוכים.

 

אך כשמגיעים לצורה החיצונית, בחיי, זה באמת מזעזע.

אני כל כך אוהב את הצורה של 2007:

http://img.motorpasion.com/2007/06/seat_ibiza_kit_aerodinamico.jpg

 

פשוט הפכו את הצורה מגברית לנשית.

מעצב קוקסינל.

פורסם

בתור חובב איביזות, העיצוב החדש לא לטעמי, מה שחשוב באמת שה Bocanegra הולכת לייצור.

 

האיביזה האמיתית:

res100_4019.jpg

פורסם

אתמול נסיתי לבדוק האם ניתן להזמין דגם של 2007 בגירסה אוטומטית, התשובה היא - "לא", כי עוד חודשיים האיביזה החדשה תבוא אלינו לארץ.

 

מה שהכי מעניין, מה יהיה המחיר.

לטעמי רכב מדהים, ומאוד יפה, אולי מקדימה היא נראת קצת לא מובן, אבל מאחורה, בפנים, היא יפה.

אולי אזמין אותה כשתבוא לישראל.

פורסם

קודם כל, היא נראית כל כך הרבה יותר טוב במציאות (תמונות בקרוב..)

ובקשר למעצב ה"קוקסינל", הוא מי שהביא לעולם את הלמבו גייארדו, אז נראה לי שהוא מבין דבר או שניים..

חכו לגרסת ה-3 דלתות שתצא בספטמבר שנראית פשוט שונה לגמרי מבחינת פרופורציות, וכמובן כאשר הבוקנגרה תצא מתישהו שנה הבאה בתור הקופרה :)

 

RB

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היום הוצג האיביזה החדשה במרכב של 3 דלתות כמו כן, גרסה זו מצוידת בשלב זה במנוע 1.6 ליטר בנזין עם 105 כ"ס, אך לזה משודכת בפעם הראשונה בקבוצת הסופר מיני תיבת ההילוכים DSG עם לא פחות מ-7 הילוכים. סיאט מספרים כי בנוסף לתיבה יעילה זו, האיביזה תציע התנהגות כביש משופרת בהרבה מבעבר, מה שיעלה גם את יכולותיהן העתידיות של גרסאות ה-FR והקופרה שיוצגו בקרוב.

הנא שני הקישורים:

1. http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1292950.

2. http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleId=5118&SubjectId=80.

יניב

×
×
  • תוכן חדש...