Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מגזין AUTO EXPRESS הגרמני ערך שני מבחני נהיגה בסיאט איביזה החדש האחת ל1.4 והשנייה 1.6 הוא פשוט אוטו שונה לגמרי הייתי מכנה אותו אפילו שהוא "יתבגר" אבל עדיין נשאר העיצוב הספרדי היפה אגב האדומה פשוט פצצה.

בקישור הבא זה 1.4 ידנית אדומה 5 דלתות

http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/221697/seat_ibiza_14_se.html.

 

ובקישור הבא זה 1.6 ידנית אפורה 5 דלתות

 

http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/221133/seat_ibiza_16.html.

 

יניב

פורסם

יניב, "אוטובילד" הגרמני בחן את האיביזה 1.4 החדשה מול פביה 1.4 החדשה ועוד כמה סופר מיני'ס

והפביה - הפלא ופלא - ניצחה.

 

יש כאן דוברי גרמנית (חוץ ממני)?

במידה וכן, אפרסם את המבחן.

 

האיביזה החדשה נראית הרבה פחות טוב חיצונית.

בפנים היא נראית עולם אחר. נראית לא רעה בכלל :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

בסופו של דבר היא לא נראית כל כך רע, גם באדום וגם באפור. הקדימה מאוד נחמד, ובפנים- בכלל!

פורסם
יניב, "אוטובילד" הגרמני בחן את האיביזה 1.4 החדשה מול פביה 1.4 החדשה ועוד כמה סופר מיני'ס

והפביה - הפלא ופלא - ניצחה.

 

יש כאן דוברי גרמנית (חוץ ממני)?

במידה וכן, אפרסם את המבחן.

 

האיביזה החדשה נראית הרבה פחות טוב חיצונית.

בפנים היא נראית עולם אחר. נראית לא רעה בכלל :-)

 

למה אתה דובר גרמנית?

שמע, להגיד "פולקסווגן קונצרן" בגרמנית זה לא נקרא.

 

אגב, האיביזה ממש סימפטית לדעתי, עשו אותה בקו יותר קרבי מהקודמת.

עיצוב פנימי האמת קצת לוקה בחסר.

Polo 2012

פורסם

אכן כן, אני דובר גרמנית (אומנם בסיסית).

 

שורשיי משם (והוריי דוברי גרמנית ברמת שפת אם).

 

אז את העקיצות תשאיר למישהו אחר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אכן כן, אני דובר גרמנית (אומנם בסיסית).

 

שורשיי משם (והוריי דוברי גרמנית ברמת שפת אם).

 

את העקיצות תשאיר למישהו אחר.

 

דרכון גרמני גם תופס? :-)

הכי כיף להכנס לארה"ב עם ויזה "מובנת" בדרכון.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

Also, so viele Deutscher hier? Die keine Deutscher Autos fahren? ;-)

 

ועכשיו ברצינות: אני שמח שהאיביזה עוצבה מחדש מבפנים, אם כי העיצוב מעט מינימליסטי גם ביחס לקונצרן.

אני גם חושב שהיא נראית טוב מבחוץ, ובלי להעליב - אני לא חושב שהפביה נראית טוב, ובכלל אני די שונא העתקות. אבל כרכב היא כנראה מוצלחת (לא נסעתי ואין לי כוונות לנסות, אלא אם RS סוף סוף יממש את הבטחתו להתכנס ליום צילומים) :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מזה היצור המכוער הזה? :shock: האביזה הקודמת הייתה ניראת טוב יותר.

הקדימה פשוט חסר פרופרוציות והבליטה הזאת על המכסה מנוע לא בדיוק מחמיאה לרכב .

מאחורה היא עוד ניראת סביר איכשהו.

 

דרך אגב אם תשימו לב אז הפרופיל של הרכב מהצד מאוד מאוד דומה ליונדאי I30 (וזאת לא בדיוק מחמאה) .

פורסם
יניב, "אוטובילד" הגרמני בחן את האיביזה 1.4 החדשה מול פביה 1.4 החדשה ועוד כמה סופר מיני'ס

והפביה - הפלא ופלא - ניצחה.

 

יש כאן דוברי גרמנית (חוץ ממני)?

במידה וכן, אפרסם את המבחן.

 

האיביזה החדשה נראית הרבה פחות טוב חיצונית.

בפנים היא נראית עולם אחר. נראית לא רעה בכלל :-)

 

אחלה גם אני יודע טיפה גרמנית אז כך שזה מאוד טוב קצת לרענן את הגרמנית בקראיה אם אתה יכול להעלות את הקישור למבחן אז אחלה.

יניב

פורסם

גם לדעתי האיביזה החדשה נראית פחות טוב מהקודמת.

מקווה בשבילה שעל הכביש היא תראה טוב יותר.

נחכה לראות איך ייצאו הגירסאות החמות...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

נראית בפנים הרבה יותר טוב מאשר מבחוץ. איך שהיא נראית מאחור מעצבן במיוחד, זה כאילו עזבו את שולחן השרטוט באמצע.

×
×
  • תוכן חדש...