Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

יש לי :

1)מערכת של קנווד- וKDC-MP333וKenwood

 

2)קומפוננט-סרווין ווגה סדרה HED

 

3)9*6 boos חרא רמקול

 

4)מגבר של רוקפורד-P4004וRockford (אחד המגברים האכזריים)

 

עכשיו השאלה איזה רמקולים אני שם במקום ה-9*6 של boss.אני לא מעוניין בסאב!!!!

 

איך הרמקולים של מורל הפולס ה-9*6 -יש באינטרנט ב-470 ש"ח?

או אולי רוקפורד או סרווין ווגה?!

או אולי רמקולים אחרים?!!!

אשמח לשמוע תגובות [email protected]

 

רק למבינים לא רוצה לשמוע חובבנים!

תודה מראש!

 

***השרשור ננעל עקב התעלמות מכללי הפורום. קרא אותם בבקשה לפני פתיחת נושא חדש.***

פורסם

1. כמה זה דחוף ?

 

2. מבין זה אינו ההפך מחובבן, ההפך של חובבן זה מקצוען.

א. מבין יכול להיות כל אחד אבל זה לא מחייב שהוא מתעסק בתחום אלא הוא רק ליקט מידע

ב. חובבן זה מי שמתעסק בתחום להנאתתו בשעות הפנאי, הוא יכול להיות מבין גדול וגם אחד ללא ידע מינימלי

ג. מקצוען זה ההפך מחובבן, מקצוען זה אדם שמתעסק בתחום לצורך פרנסתו, יתכן והוא מבין אך יתכן שחובבן יבין יותר ממנו

 

3. למה שנשלח לך תגובת לאימייל ? הרי לשם כך יש את הפורום ושתגובה למייל הינה נוגדת את משמעות קיומו של הפורום.

 

 

4. לא הבנתי כלכך מה אתה למעשה שואל, יש לך את הרכיבים למעלה, ואתה רוצה במקום ה 6*9 להרכיב משהו אחר שיתן באסים ולא סאב ?

אם כן, מה התקציב ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

היה לי 6X9 של מורל ברכב הקודם,ומאוד נהנתי ממנו בזמנו.

הוא נקי, באס רך ועמוק.הוא לא צורם,ולא נשמע קשה לאוזן.

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

פורסם

מעניין כמה זמן עד שהשרשור ינעל.:?

אתה רוצה תגובות?תרשום ותתייחס נורמלי, אף אחד פה לא חייב לך כלום .תילך לברר אצל מתקין קרוב.

פורסם

כן אני רוצה רמקולים אחרים ל-boss התקציב 500-600

הציעו לי דראגסטר ב-600 עם אחריות שנה מה עדיף את הדראגסטר או המורל פולס ב-470 מהאינטרנט?

פורסם

עדיף JBL אם אין סאב ... ה6 על 9 של מורל הוא אחד הלא מומלצים לטעמי..הוא בכלל לא ממלא את התפקיד של 6 על 9

 

 

6 על 9 אמור לנגן על נפח תא המטען ברכבי סאדן למי שלא רוצה לשים סאב .

 

אני הייתי חותך 6 על 9 בהיי פס על 500 הרץ .. לדעתי אם ישקומפוננט הוא בכלל לא אמור לנגן מעל התחום שציינתי

פורסם

תשמע, יש לי דעה והמלצה די טובה אפילו.

 

אבל לצערי אני לא מספיק מקצוען בשבילך.

כי אתה טוען שרוקפורד 4004 זה אחד המגברים האכזריים (ואני מגחך לי פה בשקט :lol:).

 

אז מצטער.

 

אחרת הייתי ממליץ לך או ללכת על JBL סדרת GTO או GTI, או לשים סאב-וופרים בגודל 9*6 שזה הפתרון הכי טוב.

 

אבל שכח ממה שאני אומר, כנראה שיש לו עוד הרבה ללמוד...

פורסם

נקמיצי איזה תגובה ..

 

אז מה אם הוא חושב ש4004 זה אחד המגברים ....:)

 

תכלס היה לך פולס 6 על 9 ?

 

כל התפקיד של 6 על 9 זה לספק באס ....

 

בלי קשר לפולס , עוד לא נתקלתי ברמקול אחד של מוראל שמספק באס על רמה .. מלבד האלייט (וגם זה בתיבות).

 

קל וחומר פולס.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...