Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה ימים עשיתי טיפול לאוטו שלי ,למאזדה 6 2003 מנוע 2000

מכוון שאני עושה טיפולים לבד, מטריד אותי משהו ואשמח לתשובה מכם .

 

בטיפול הקודם שמתי שמן של VALVOLINE 5W 30 DURABLEND שהוא בעצם תערובת סינטטית ולא סינטטי מלא

 

ובטיפול הנוכחי שמתי VALVOLINE 5W 30 SYN POWER שהוא סינטטי מלא

 

מה שגרם לי להיות מוטרד זה שקראתי בספר של האוטו שחייב לשים רק שמן סינטטי מלא ושל מאזדה בלבד !

 

האם השמן הנ"ל ששמתי בטיפול הזה VALVOLINE 5W 30 SYN POWER הוא טוב לדעתכם לאוטו ?

והאם נגרם איזשהו נזק ששמתי בטיפול הקודם ששמתי חצי סינטטי ?

 

תודה רבה לעונים

פורסם

כמו שהגבתי לך באשכול שננעל:

 

בארץ קשה להשיג שמן של "מאזדה" הוא לא נמכר בארץ וצריך רק ליקנות בחול עם משלוח לארץ שזה יקר.

 

אם משתמש בשם BURZUM יגיב פה הוא יתן לך הסבר כמו שצריך על השמן של מאזדה.

 

השמן שהשתמשת מצויין אני לא רואה כל בעיה בשמן הזה, תהיה רגוע זה בסדר.

פורסם

תודה על תשובתך , מעריך את זה .

תיקנתי את הכותרת ולכן פירסמתי שוב

שעוד אנשים יוכלו להגיב

 

תודה רבה

פורסם
בטיפול הקודם שמתי שמן של VALVOLINE 5W 30 DURABLEND שהוא בעצם תערובת סינטטית ולא סינטטי מלא

 

אנא דייק האם זה DURABLEND 5W/30 אריזה כסופה, או DURABLEND FE 5W/30 אריזה כחולה

 

ובטיפול הנוכחי שמתי VALVOLINE 5W 30 SYN POWER שהוא סינטטי מלא

 

אכן

 

מה שגרם לי להיות מוטרד זה שקראתי בספר של האוטו שחייב לשים רק שמן סינטטי מלא ושל מאזדה בלבד !

 

כנראה שלא הבנת את מה שקראת

היצרן ממליץ על שימוש בשמן חצי-סינטטי בצמיגות 5W/30 במפרט SL ומעלה על פי API

השמן המקורי של מאזדה אינו משווק בארץ, אך יש לו מספיק חלופות לא פחות טובות בשוק אצלנו.

 

האם השמן הנ"ל ששמתי בטיפול הזה VALVOLINE 5W 30 SYN POWER הוא טוב לדעתכם לאוטו ?

 

כשלעצמו השמן יוצא מן הכלל ומעל ומעבר ממה שהיצרן ממליץ

 

והאם נגרם איזשהו נזק ששמתי בטיפול הקודם ששמתי חצי סינטטי ?

 

כמובן שלא נגרם כל נזק ולא יגרם. הנזק יגרם מהזנחה של תדירות החלפת השמנים. עדיף שלא להחליף כל טיפול את סוגי השמן השונים, אלא להצמד למה שהוא קבוע ואיכותי. אנא דווח כמה ק''מ עבר הרכב ומה הם המרווחי החלפת השמנים שבוצעו עד כה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

תודה על התשובה

 

 

השמן הקודם ששמתי זה DURABLEND FE 5W/30 אריזה כחולה

 

ואחרי מרווח של 12000

שמתי את VALVOLINE SYN POWER 5/W30

 

סך הכול האוטו עשה כ 73000 קילומטר

ולפני זה האוטו טופל במוסך מורשה של מאזדה במרווחים של 15000

 

אני אצמד עכשיו לאחר תשובתך ל VALVOLINE SYN POWER 5W/30

×
×
  • תוכן חדש...