Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עזוב אותך גבר... תישמע לי! לך בזמנך החופשי לשוק הכרמל...

(אל תיקטול!! תישמע עד הסוף...)

 

גש לאחד המוכרים ותשאל איפה הבסטה של תמיר!!

 

יש לו שם ג'ינסים הכי יפים בעולם ב...כימעט חינם :!::!::!:

 

בקיצור,רקבישביל הידע הכללי.. אני עד לכך שהוא מכר לאיזה אחד שיש לו

חנות העזריאלי 400 ג'ינסים, וההוא מכר אותם ב-440 שח' ליחידה..

(תמיר מכר אותם ב100) :wink:

 

תחשוב על זה... אם אתה רוצה צור קשר בפרטי, ואני יתן לך עוד טיפ...

לא ב"פורום" הזה :wink:

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
עזוב אותך גבר... תישמע לי! לך בזמנך החופשי לשוק הכרמל...

(אל תיקטול!! תישמע עד הסוף...)

 

גש לאחד המוכרים ותשאל איפה הבסטה של תמיר!!

 

יש לו שם ג'ינסים הכי יפים בעולם ב...כימעט חינם :!::!::!:

 

בקיצור,רקבישביל הידע הכללי.. אני עד לכך שהוא מכר לאיזה אחד שיש לו

חנות העזריאלי 400 ג'ינסים, וההוא מכר אותם ב-440 שח' ליחידה..

(תמיר מכר אותם ב100) :wink:

 

תחשוב על זה... אם אתה רוצה צור קשר בפרטי, ואני יתן לך עוד טיפ...

לא ב"פורום" הזה :wink:

 

מה רק לו מגיע טיפים טובים :wink:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
עזוב אותך גבר... תישמע לי! לך בזמנך החופשי לשוק הכרמל...

(אל תיקטול!! תישמע עד הסוף...)

 

גש לאחד המוכרים ותשאל איפה הבסטה של תמיר!!

 

יש לו שם ג'ינסים הכי יפים בעולם ב...כימעט חינם :!::!::!:

 

בקיצור,רקבישביל הידע הכללי.. אני עד לכך שהוא מכר לאיזה אחד שיש לו

חנות העזריאלי 400 ג'ינסים, וההוא מכר אותם ב-440 שח' ליחידה..

(תמיר מכר אותם ב100) :wink:

 

תחשוב על זה... אם אתה רוצה צור קשר בפרטי, ואני יתן לך עוד טיפ...

לא ב"פורום" הזה :wink:

 

מה רק לו מגיע טיפים טובים :wink:

 

 

 

 

 

לא גבר, פשוט אני מכיר טוב את התמיר הזה... (חבר מישפחה)..

והוא יכול לעשות מכירים טובים... אבל לא ל2569 חברי פורום...

 

מצדיק אותי??? אם אתה רוצה, גם אתה יכול ליפנות אלי בפרטי... :roll:

פורסם

למה שלא יעשה מחירים לכל חברי הפורום? אנחנו כוח קניה גדול שיעשה מחיר למה לא?

חוץ אם כל אחד יבוא אליך בה"פ ואתה תעשה לו מחיר זה שונה אם תעשה לכולם בפעם אחת בפורום הזה וזהו?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
למה שלא יעשה מחירים לכל חברי הפורום? אנחנו כוח קניה גדול שיעשה מחיר למה לא?

חוץ אם כל אחד יבוא אליך בה"פ ואתה תעשה לו מחיר זה שונה אם תעשה לכולם בפעם אחת בפורום הזה וזהו?

 

 

ברור , באותה נשימה נפנה למשתמש שיש לו זמן וצורב מהיר

שיכין לנו 3000 עותקים של ווינדוס XP צרוב.

אה כן וכמובן שייתן מחיר מבצע על מערכות שמע ( כמובן במחיר זול יותר כי הם

מושאלות... )

אתה יודע למה ? כי הפורום הוא כוח!

:roll:

פורסם

דבר ראשון צחקתי, דבר שני אם כל אחד יבוא אליו בה"פ והוא יתן לו הנחה אז מה הרעיון? במקום שיענה לכל אחד בנפרד שיעשה את זה בפורום עצמו וזהו.

חוץ מזה הדוגמה של הדיסקים שלך לא מוצלחת כי לא אמרתי שיתן בחינם, אלא הנחה בגלל קניה של כמות גדולה שזה לדעתי דבר מקובל.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
דבר ראשון צחקתי, דבר שני אם כל אחד יבוא אליו בה"פ והוא יתן לו הנחה אז מה הרעיון? במקום שיענה לכל אחד בנפרד שיעשה את זה בפורום עצמו וזהו.

חוץ מזה הדוגמה של הדיסקים שלך לא מוצלחת כי לא אמרתי שיתן בחינם, אלא הנחה בגלל קניה של כמות גדולה שזה לדעתי דבר מקובל.

 

צחקתי כי זה מזוייף - אל תיקח כל דבר קשה מותק...

 

:roll::wink:

פורסם

אתה מתחיל להפחיד אותי עם המילה "מותק" שלך, מילא היתי בחורה אבל אני פשוט לא.

 

נראה לי צריך לשים שלט בכניסה לפורום שכניסה מתחת לגיל 18 (או שזה 21 לא זוכר) אסורה כמו באתרי סקס ולשים כפתור של כניסה ויציאה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אתה מתחיל להפחיד אותי עם המילה "מותק" שלך, מילא היתי בחורה אבל אני פשוט לא.

 

נראה לי צריך לשים שלט בכניסה לפורום שכניסה מתחת לגיל 18 (או שזה 21 לא זוכר) אסורה כמו באתרי סקס ולשים כפתור של כניסה ויציאה.

 

כן, כי זה ממש עוזר. :roll:

פורסם

כלבו שלום.... בת"א...

מתחת... בנין אחד ליד... חנות מדהימה !

 

אומנם לא חיקויים... אבל ג'ינסים באיכות טובה... ובסטייל טוב!

 

מומלץ מאוד !

 

בזיל הזול.... ובכלל כל הבגדים שם בזיל הזול....

 

לצערי אני לא זוכר את השם... אני אנסה לברר ואם מישהו מעונין אני ארשום לו !...

 

ניר.

פורסם

אם אתה קופץ לחיפה מתי שהוא אז יש את רחוב הימאים שם כל החנויות מוכרות גינסים וחולצות בזול.

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם

חשוב לך שיהיה כתוב על הג'ינס ליוויס?

או שגם Azza style זה בסדר?

"It's always funny until someone gets hurt...

...and then it's absolutely friggin' hysterical!"

פורסם
למה שלא יעשה מחירים לכל חברי הפורום? אנחנו כוח קניה גדול שיעשה מחיר למה לא?

חוץ אם כל אחד יבוא אליך בה"פ ואתה תעשה לו מחיר זה שונה אם תעשה לכולם בפעם אחת בפורום הזה וזהו?

 

אתה יודע מה?? זה לא רעיון רע... רק צריך ליפני זה לארגן קבוצה של חברי פורום

שמוכנים לתת סכום של כסף מראש... שנוכל לעשות את הקניה ...

 

אבל הבעיה היא שכל אחד והטעם שלו... רוצים ללכת כולנו (2578*) חברי פורום

לשוק?? יאללה.. :lol:

 

*פששש... באמת הפורום נהייה מעצמה..... :!:


×
×
  • תוכן חדש...