Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר'ה אני צריך המלצה לחנות שבה אפשר לקנות ג'ינסים מזויפים באיכות טובה (לא בא לי להוציא 400 ש"ח על ג'ינס מקורי).

בזמנו שמעתי על חנות בנחלת בינימין שבה אפשר לקנות זיופים איכותיים של מותגים.

 

תודה לכל העוזרים. :D

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש בבורסה חנות עם דברים לא רעים(כאוס וכדומה). ליד הטאבון שם.

היא פתוחה עד 1 או 2 בלילה.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
יש בבורסה חנות עם דברים לא רעים(כאוס וכדומה). ליד הטאבון שם.

היא פתוחה עד 1 או 2 בלילה.

 

הבעיה שכל פעם שאני בא לבורסה עם כסף כדי לקנות בגדים אני מוציא את זה על משהו אחר... :lol:

פורסם
חבר'ה אני צריך המלצה לחנות שבה אפשר לקנות ג'ינסים מזויפים באיכות טובה (לא בא לי להוציא 400 ש"ח על ג'ינס מקורי).

בזמנו שמעתי על חנות בנחלת בינימין שבה אפשר לקנות זיופים איכותיים של מותגים.

 

תודה לכל העוזרים. :D

 

בבנגקוק, באיזור הפאטפונג ורחוב סילום, כל ערב.

ליוויס עולה 30 שקל. אי אפשר להבדיל מהמקור. :wink:

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
יש בבורסה חנות עם דברים לא רעים(כאוס וכדומה). ליד הטאבון שם.

היא פתוחה עד 1 או 2 בלילה.

 

הבעיה שכל פעם שאני בא לבורסה עם כסף כדי לקנות בגדים אני מוציא את זה על משהו אחר... :lol:

 

ומשום מה אתה מרשה לעצמך להתגאות בזה... :?:screwy:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

נסה בקניון דיזנגוף..

בחנות של ההוצאה לפועל יש הרבה ג'ינסים מקוריים במחירים נמוכים יחסית.

 

אמנם לא 30 שקל אבל הרבה פחות מ400 שקל.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

למה בכלל לקנות ג'ינס יקר אני לא מבין את זה

 

יש הבדל בין ג'ינס איכותי וג'ינס יקר ...

 

אני לפחות קונה מפול אנד בייר אחלה של ג'ינסים ב 150 שקל ... :roll:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

יש בחור בשם נפתלי.

חנות מלאה בג'ינסים באיכות טובה.

כשהייתי חייל הייתי קונה ממנו הרבה (בין 70-90 ש"ח לג'ינס)

 

נ.ב

 

נדמה לי או שהפורום הפך מפורום מכוניות לפורום זיופים (שירים, משחקים, קודים, ג'ינסים).

 

אתכם למשטרה

פורסם
יש בבורסה חנות עם דברים לא רעים(כאוס וכדומה). ליד הטאבון שם.

היא פתוחה עד 1 או 2 בלילה.

 

הבעיה שכל פעם שאני בא לבורסה עם כסף כדי לקנות בגדים אני מוציא את זה על משהו אחר... :lol:

 

 

הלו?! א-נ-ס-ט-ס-י-ה , מה המצב?

פורסם
יש בבורסה חנות עם דברים לא רעים(כאוס וכדומה). ליד הטאבון שם.

היא פתוחה עד 1 או 2 בלילה.

 

הבעיה שכל פעם שאני בא לבורסה עם כסף כדי לקנות בגדים אני מוציא את זה על משהו אחר... :lol:

 

אמדוקס?

טבע?

רמדיה?

פורסם

יש שם חנויות שמוכרות חיקויים ממש, אבל ממש ממש טובים של וורסאצ'ה, ג'ורג'יו ארמאני ועוד...

במדרחוב שם... בסוף השורה (איפה שזה מתחבר לתחנה המרכזית עצמה, לא החוצה), יש מצד ימין (אם באים מבחוץ פנימה) חנות של איזה אחד גרוזיני... קוראים לו אבי והוא חובש כיפה...

תלך לשם...

120-150 ש"ח לחיקויים... ממש איכותיים

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
יש שם חנויות שמוכרות חיקויים ממש, אבל ממש ממש טובים של וורסאצ'ה, ג'ורג'יו ארמאני ועוד...

במדרחוב שם... בסוף השורה (איפה שזה מתחבר לתחנה המרכזית עצמה, לא החוצה), יש מצד ימין (אם באים מבחוץ פנימה) חנות של איזה אחד גרוזיני... קוראים לו אבי והוא חובש כיפה...

תלך לשם...

120-150 ש"ח לחיקויים... ממש איכותיים

 

150 בשביל חיקויי

 

לדעתי לא שווה !

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller


×
×
  • תוכן חדש...