Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי תקציב של 6 וחצי אלף בעיקרון,אבל לא תהיה לי בעיה להשיג עוד קצת אם זה ממש משמעותי.

אני לא מבין כל כך,אבל אני חושב להביא את הדברים הבאים,אני אשמח לקבל את דעותיכם עליהם..

 

רדיו דיסק של קלריון דגם DXZ776USB

מגבר של JBL דגם GTO755.6

סאפ וופר 15 אינטץ' של ALPHASONIK דגם PSW615J (איזה תיבה אני צריך בשבילו?)

ובנוסף רמקולים של פולק-אודיו 6X9 דגם DB691

 

זה טוב?אני צריך עוד משהו?

אני ממש צריך עזרה..בבקשה!

 

תודה מראש,אושרי.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה קרה, כל חייך תלויים במערכת הזאת?

 

כתבת עד עכשיו 2 הודעות ועברת על שני כללי פורום: הקפדה על כותרת עניינית והקפצה תוך פחות מ24 שעות. להזכירך אנחנו תמיד שמחים לעזור, אבל לא עובדים פה ולא חייבים לך כלום.

 

יש לך תקציב נחמד סה"כ.

 

כמה שאלות:

- שכחת רמקולים קדמיים בתכנון שלך?

- למה סאב 15" דווקא?

- למה 6X9?

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

אממ סליחה..

מה רע ב15?

אני מחפש משהו עוצמתי עם איכות טובה..

וכמו שציינתי אני לא הכי מבין,בגלל זה ביקשתי עזרה בנוגע למפרט.

מה אתה היית לוקח בתקציב כזה?

 

שוב סליחה ותודה..!

פורסם

דבר ראשון התקציב דיי מכובד

דבר שני עזוב אותך מרמקולים אחוריים 6X9.

לך על רדיו דיסק של אלפיין או קלריון דגם גבוה

קומפוננט ברמה של דוטק/הייבריד של מוראל, או הרץ פוקאל וכו', זה צריך לקבוע לפי השמיעה שלך מה אתה מעדיף.

לך על סאב 12 לדעתי ייכנס לך לתקציב w3..יש כמה חברי פורום שמוכרים יד שניה הייתי מסתכל על זה...

ומגבר איכותי 4 ערוצים שיגביר את הקומפוננט והסאב בגישור.., או אם אתה מעדיף מגבר שני ערוצים ומונובלוק לסאב..

שוב פעם תראה איך אתה מסתדר עם התקציב שלך ומה נכנס לך בתקציב

פורסם

קודם כל,תודה רבה על העזרה..

אבל אתה יכול להסביר/לפרט יותר,מה לא טוב במפרט שאני ציינתי?

למה עדיף לי מגבר של 4 ערוצים במקום 5 או 6 ולמה סאב של 12 במקום 15?

פורסם

מגבר שתי ערוצים שיגביר את הרמקולים הקדמיים

מונובלוק (ערוץ אחד) שיגביר את הסאב

 

הדבר שלא טוב במקרה שלך הוא שאין במה קידמית בכלל, אין לך רמקולים קדמיים.

תשקיע בקומפוננט ותוותר על אחוריים יש לך תקציב מצוין תעשה בחירות טובות וחכה לתגובות

HU: Panasonic DVD 5505 AMP: Hifonics ZXi6406 COMP: MB quart Refernce SUB:MB quart discus

פורסם

סאב: גם 12" יכול לתת לך צשהו עוצמתי ואיכותי. פשוט המבחר של סאבים 15" הוא קטן יותר והדרישות בד"כ לתיבה גדולה יותר.

 

6X9: למה הכנסת את זה לקונפיגורציה הראשונית?

 

מגבר 5 או 6 ערוצים טוב יעלה הרבה כסף. בפחות כסף תוכל להביא שני מגברים כמו שאמרו לך. ובגדול גם מגבר אחד טוב של 4 ערוצם יכול לעשות את העבודה. תלוי בשאיפות הסאבים שלך.

 

אין לך באמת במה קדמית. התכנון הבסיסי שלך לא טוב. כבר הציעו לך מה לעשות עם התקציב (תגובתו של ASSI87, די בכיוון)

אל תבזבז 6.5 K ש"ח ללא שיעורי בית.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

נגיד אני אקח את הרדיו דיסק של קלריון מה שהצגתי במפרט,את הקומפננט של מוראל 3W שעולה כ-4,500 שקל..

איזה מגבר וסאב הכי יתאימו לי?

מה עוד חסר לי?

אני אשמח אם מישהו יוכל לרשום כאן מפרט שהכי טוב מכל בחינה לתקציב שלי/איזה רכיבים מוכרחים להיות במערכת רכב.

 

 

תודה =)

פורסם

3 WAY בקניית מערכת ראשונית זה לדעתי קפיצה מעל הפופיק, אלא אם כן, אתה מודע לכל האילוצים של מערכת כזאת: הגברה, מיקום התקנה, כיוונים. חוץ מזה ברגע שאתה מביא סט ב 4.5 אלף + ה HU של קלריון, נראה לי נגמר לך התקציב.

 

בתקציב שלך:

 

1. HU טוב ואיכותי.

2. סאב בהתאם לאופי שאתה אוהב לשמוע.

3. קומפוננט 2 WAY איכותי וטוב.

4. מגבר 4 ערוצים חזק (100+ RMS לערוץ) או מגבר 2 ערוצים טוב + מונובלוק לסאב. כל ההגברה בהתאם לצרכים של הרמקולים שתבחר.

 

שוב, ההמלצה של ASSI87 היא לא רעה בכלל. ממני לא תקבל המלצות לרכיבים ספציפיים עם הדגם שלהם, מכיוון שאופי הסאונד שכל אחד אוהב זה דבר מאוד אינדיווידואלי ולכן אתה צריך לשמוע בעצמך ולהחליט על המותג של ה סאב\קומפוננט.

 

אגב, תבדוק את השרשורים בתחתית העמוד - תוכל לקבל עוד רעיונות.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

פאנל מה שרצית הקלריון בחירה טובה. מחיר 2200 שקל בסביבות זה אם אני זוכר נכון.

מגבר, ההמלצה שלי המגבר שיש לי בחתימה audio-system f4-600III

מגבר חזק שגם יחזיק לך את הקומפוננט ויתמוך בלי שום בעיה בסאב( נותן 595 RMS ב-2 אוהם גישור.)

מחיר 450 יורו, תחשב כמה זה יוצא בשקלים היום זה מה שיעלה לך המגבר בארץ. נגיד בקירוב 2500 שקל.

עד כאן הלכו 4700 שקל.

סאב יש מגוון רחב של סאבים. כמו IDQ שאתה יכול להשיג במחירים סבירים מאנשים בפורום

אצלי יושב פוניקס גולד ZR עושה עבודה מעולה. המחיר שלו הוא 750 שקלים.

קומפוננט חפש יש שנייה לפי דעתי, יש הרבה מציאות במחירים זולים. K2P ב-1500 שקל למשל שמישהו מוכר.

ועוד הרבה. סאב לא תמיד הייתי ממליץ על יד שנייה.

זה בכללי, תתחיל ממגבר מעולה שיחזיק לך את המערכת בלי בעיה וגם שידרוגים במערכת. וHU טוב.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

יש לי הצעה למערכת משומשת ב 6500 שקל.

מגבר הילקס A6. (מחיר חדש: 6500 שקל לפחות!!)

רדיו דיסק פיוניר 880 PRS.. (מחיר חדש: 2500 שקל)

סאב של JBL GTI. שני סלילים. (עלה בזמנו כ 2500 שקל)

אתה מקבל גם 6/9 של MBQ. (שעלו : 1000 שקל)

 

וכל זה רק ב 6500 שקל.

 

תוסיף לחבילה את הקומפוננט שאתה רוצה. ויש לך מערכת ליגה

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

רק עוד כמה שאלות..

מגבר,סאב,רדיו דיסק וקומפוננט..

כמה הרכבה/תקנה של הדברים האלה תעלה לי?

והקומפוננט דורש חורים?


×
×
  • תוכן חדש...