Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

השאלה היא מאיפה הוא אמור להוציא את הרכיבים האלה בלי כיוון למקום בו הם נמכרים?

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם
דיברתי על הציניות המכוערת שלך ושל סאונדמן..

ובוא לא נהרוס ת'אשכול הזה..

 

השאלה היא מאיפה הוא אמור להוציא את הרכיבים האלה בלי כיוון למקום בו הם נמכרים?

 

אמיר

 

א. אמיר עם הוא היה רציני. הוא היה פונה אלי. ואני הייתי מקשר אותו לבן אדם.

ב. אני לי ציני. אני לא מנסה להרוס לך את השרשור.

בקשת הצעה למערכת ב6500 שקל.

נתתי לך הצעה ב 6500 שקל שאי שפשר למצוא דבר כזה בשום מקום.

מגבר 6 ערוצים. שנחשב למגבר ברמות הגבוהות ביותר!

רדיו דיסק (שבאמת לא צריך לספר עליו)

סאב איכותי וחזק. של חברה מכובדת ומוכרת.

ו6/9 איכותיים ויקרים.

וכל זה במחיר מצחיק כאשר הבן אדם קנה את הכול ב... 12000 שקל!!

 

אז במקום לזלזל. באינטליגנציה של אנשים. וברצון לעזור. תחשוב. ותראה שתה לא תביע דברים יותר טובים או קרוב לזה במחיר הזה!

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

 

הבנאדם מציע לך מערכת חלומית בזול .

מה אתה מחרטת?אם היא חלומית לך תקנה אותה,הבן אדם ביקש הצעה ולא שימכרו לו.

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

oshri410,אל תקנה יד שנייה,לך רק על חדש,אם אין לך מספיק אז תחכה קצת,תחסוך,אני עד שקניתי סאב סבלתי,אבל שווה

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

חס וחלילה אלי, לא זלזלתי האמנתי שיש לך מאיפה להביא את הדברים האלה ולא שסתם שלפת את הדברים האלה מהכיס.

היית צריך לציים רק לבחור שיפנה אליך בפרטי כי הוא לא הבין את זה.

ובקשה לתגובה הזאת

" מה אתה מחרטת?אם היא חלומית לך תקנה אותה,הבן אדם ביקש הצעה ולא שימכרו לו."

ממש לא נחמד להגיב ככה לבנאדם שמציע מערכת ברמה גבוהה מאוד במחיר נמוך מאוד. ושלו היא לא, בטוח.

חוץ מזה, אנחנו לא חסרי אונים, הבנאדם יכול לבדוק על הרכיבים באינטרנט, לבדוק את החירים המקוריים של הרכיבים ולעשות את ההחלטה שלו.

אני לא מכיר את הסאב ואת ה6X9 ועליהם בכללי הייתי מוותר.

אולי אתה תוכל לקנות בלי הסאב וה6X9 או שבכלל תשמע את הסאב ותראה שהוא ברמה.

מקסימום אתה יכול למכור את שניהם אם אין אפשרות לקנות בנפרד.

אבל שאר הרכיבים...

 

אני לא חושב שתמצא משהו יותר טוב בתקציב.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

תודה לכל מי שעוזר..

אני עדיין מתלבט במה לבחור,כי אני רוצה לדעת שלקחתי את הדבר הכי טוב ולנצל כל שקל מהתקציב.

ושאלה..

יש שילוב בין סאב למגבר שיכול להרוס או לא לנצל את מיטבו של אחד הרכיבים?

משהו שאני צריך לדעת עליו?

 

תודה רבה.

פורסם
מה אתה מחרטת?אם היא חלומית לך תקנה אותה,הבן אדם ביקש הצעה ולא שימכרו לו.

 

 

אני לא מחייב אותו עם אקדח לקנות.

הוא בקש הצעות לציוד.

אני לא רואה כרגע ציוד ברמה כזו מבחיר כזה ששווה לקנות.

 

אני יכול לבנות לו 100 מערכות שונות בתקציב הזה.!

בכל אחת תהיה התפשרות אחרת בגלל התקציב.

מגבר טוב זה 1500-2500 שקל!

רדיו טוב זה 1500-2400 שקל

קומפוננט 700-2000 שקל.

סאב 500-5000 שקל.

 

עכשיו תחשוב כמה קומבינציות יש במחירים האלו.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
מקסומה אני בטוח שקנית את המערכת שבחתימה שלך בכ 15 אלף שקל הכל חדש ...

מה גורם לחשיבה כזאת?

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

מקסומה מה נהיה איתך המערכת הזאת לכל הדעות טובה ובטח פי 10000 משלך ואם לא הייתה לי מערכת הייתי קונה אותה .

 

אל תגיב תגובות בסגנון "מה אתה מחרטט "על גבי הפורום זה לא לעניין (אין לי בעיה להוציא אותך ממש קטן )

 

המשך יום נעים :)

פורסם

בזמן האחרון נהייה פה כאסח קצת לא ? :)

 

לפותח השרשור - אם תיתן קצת יותר פרטים על מה אתה רוצה להשיג מהמערכת מה אתה שומע וכו.

ככה נוכל לעזור לך יותר

 

מה שעולה לי לראש בתקציב הנ"ל

 

רדיו דיסק קלריון 775\6 2000 ש"ח +-

מגבר JBL 1004 החדש 1600 ש"ח +-

סאב כל סאב עד 1200 ש"ח +- יש מבחר עצום פשוט מאד

קומפוננטים סטים במחיר של 1000-1500 ש"ח מבחר עצום שוב .

כל השאר על התקנה נכונה .

 

תקציב נאה מערכת נאה .

פורסם

 

לפותח השרשור - אם תיתן קצת יותר פרטים על מה אתה רוצה להשיג מהמערכת מה אתה שומע וכו.

ככה נוכל לעזור לך יותר

 

.

 

 

אני שומע הכל..בעיקר שחורה ומזרחית..

ואני רוצה..

איכות טובה,עוצמה גבוהה,באסים חזקים..

(זה יותר מדי בקשות לתקציב כזה?)

יותר חשוב לי שישמעו נקי כי יש לי חברים עם מערכות שמגבירים טיפה יותר מדי ואז שומעים ממש מגעיל ולא חלק..

אבל כן..גם עוצמה מאוד חשובה לי :)

 

 

תודה לעוזרים..


×
×
  • תוכן חדש...