Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק הייבריד חדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא שלי מתלבט אם להזמין רכב כזה 2008

יש מבצע של דלק חינם- ( 9000 שקל -בתוקף עד ה15 לחודש)

אשמח לשמוע אם יש למישהו נסיון עם הרכב -(לא סיוויק רגילה ) מבחינת צריכת דלק ,טיפולים וכל מה שלא יהיה.

מדובר על הדגם מ2006 ומעלה עם מנוע בנזין 1400 סמ"ק וגיר רציף.

אנחנו נהננו בנסיעת מבחן הרבה יותר מבפריוס שגם בה נסענו נסיעת מבחן.

פורסם

רכב היברידי חדשני מאוד, לא ממש מפרגן באיבזור

חסכוני מאוד ועם זה גם איטי (עקב במנוע הקטן)

לדעתי, תנסה לגשש לכיוון הפריוס, מכונית מנהלים זולה יותר, מאובזרת יותר ומפוארת יותר.

 

בלי קשר להטבות שאתה מקבל הפריוס עדיפה יותר.

שלומי.

פורסם

שלומי אתה טועה במקרה הזה

קודם כל הסיוויק ההיברידית מאובזרת כמו דגם הבנזין המפואר שזה כולל הכל+בקרת שיוט ומגנזיום.

הפריוס מבפנים הוא ממש לא רכב מפואר-עשינו נסיעת מבחן

ונראה הרבה פחות מאובזר ומפנק מהקורולה החדשה לדוגמא.

הפריוס רחוק מאוד מלהיות רכב מנהלים.

פורסם

תבדקו כמה שנות אחריות יש למערכת מנוע +סוללה (בטויוטה זה 8 שנים).

צריך לנסוע בהונדה היברידית לפחות פעם -פעמיים בשבוע מחוץ לעיר, אחרת הסוללה לא נתענת כמו שצריך.

צריכת דלק בהונדה היברידית פחות טובה משל טויוטה פריוס אבל עדיין טובה (1:17- 1:18 משולב).

בטויוטה מדווחים על צריכה של 1:21.

חברי הטוב כבר התכוון להזמין הונדה כזאת אבל ביטל כי 95% מהנסיעות שלו בעיר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
שלומי אתה טועה במקרה הזה

קודם כל הסיוויק ההיברידית מאובזרת כמו דגם הבנזין המפואר שזה כולל הכל+בקרת שיוט ומגנזיום.

הפריוס מבפנים הוא ממש לא רכב מפואר-עשינו נסיעת מבחן

ונראה הרבה פחות מאובזר ומפנק מהקורולה החדשה לדוגמא.

הפריוס רחוק מאוד מלהיות רכב מנהלים.

 

 

התקן של הפריוס הוא רכב מנהלים!

 

הרכב מאובזר בריפודי עור, מערכת מולטימדיה הכוללת ניווט, DVD ורדיו (מן הסתם:) )

ההונדה, כמו שאתה אפילו אמרת מאוזרת רק במגנזיום (שזה יש בפריוס), ובקרת שיוט.

צריכת הדלק של הפריוס היא יותר טובה, והעיצוב, לטעמי יפה יותר מהסיויק.

שלומי.

פורסם

אנחנו טוחנים מים שלומי אבל בכל אופן אתה שוב טועה

בפריוס שעולה כמו ההונדה אין DVD אין ריפודי עור ואין גם בקרת שיוט

אולי אתה נסעת בפריוס ברמה הגבוהה ולא זאת שעולה 148 אלף ש"ח

וגם ברמה הגבוהה (בארץ) אין תוספות כמו שאמרת-אולי חלק מהן וגם זה בתוספת של עוד תשלום.

תוספות כמו שציינת במקרה הטוב זה עשרות אלפי שקלים-מקוריות מהיצרן כמובן.

ותרשה לי להעיר לך משהו, אם אתה לא מבין ולא מתמצא עדיף שלא תכתוב שטויות.

פורסם
תבדקו כמה שנות אחריות יש למערכת מנוע +סוללה (בטויוטה זה 8 שנים).

צריך לנסוע בהונדה היברידית לפחות פעם -פעמיים בשבוע מחוץ לעיר, אחרת הסוללה לא נתענת כמו שצריך.

צריכת דלק בהונדה היברידית פחות טובה משל טויוטה פריוס אבל עדיין טובה (1:17- 1:18 משולב).

בטויוטה מדווחים על צריכה של 1:21.

חברי הטוב כבר התכוון להזמין הונדה כזאת אבל ביטל כי 95% מהנסיעות שלו בעיר.

 

רק על הנייר היא עושה 1:21. ממדידה של חבר לאורך חצי שנה בערך היא עושה 1:16 משולב.

פורסם

חברים רכבים כאלה משתלמים לרוב לאנשים שנוסעים את רוב נסיעותיהם בעיר וכאן הפריוס מנצחת את ההונדה בלי למצמץ.

 

המערכת של הפריוס מאפשרת לנסוע רק על מנוע חשמל עד מהירות 50 קמ"ש כאשר בעיר לרוב לא עוברים את המהירות הנ"ל ובכך חוסך דלק יקר מפז.

 

כמו כן לפריוס אין תיבת הילוכים כלל שזהו יתרון לטעמי בנוסף לאמינות מופלגת שטויוטה ידועים בה.

 

כמו כן אין מה להשוות בגדלים הפריוס הרבה יותר גדולה ומרווחת וכן היא נחשבת בגדלים של מכוניות מנהלים ולאחר ישיבה ברכב מאחור כאשר הכיסאות הקדמיים הוזזו עד הסוף אחורה ישנו מרווח עצום לבן אדם גבוה עם רגליים גדולות עם הרבה ספייר.

 

שלא נתחיל לדבר עם צריכת הדלק של הונדה שבכלל לא מתקרב לפריוס אין מה להתווכח תנסו לקרוא קצת בפורומים בחו"ל ותיווכחו שזה נכון.

 

לגבי הDVD וכל שאר התוספות זה נכון שזה לא מגיע בדגם של ה147000 שקל גם לא CRUISE CONTROL,אבל מי צריך CRUISE CONTROL ברכב שמיועד לעיר????? גם ככה הוא לא עובד במהירויות פחות מ-50 קמ"ש וגם אפקטיבי בנסיעות ארוכות מאוד כמו למשל נסיעה לאילת,כמה פעמים ביום אתם יורדים לאילת שזה בכלל שיקול לרכישה?

 

DVD ניתן להתקין באופן פרטי יש צורך ברכישת מתאם מטויוטה לצורך חיבורו למסך האינטגרלי שקיים ברכב,כנ"ל אופציית הBLUETOOTH שיש אפשרות לרכוש ולחבר למערכת המקורית הקיים ברכב הינה בתוספת תשלום אבל זה זוטות,איזה רכב בדיוק מגיע עם DVD מקורי בדיוק או BLUETOOTH אינטגרלי??

 

השיקולים כאן הם צריכת דלק נמוכה בעיר נוחות,אמינות( וסחירות לחלקינו אני מניח)

 

הונדה רכב פחות משוכלל והוא בסה"כ סיויק סטנדרטית שדחסו לתוכה מנוע חשמלי בנוסף לבנזין,פריוס הוא רכב שתוכנן להיות היברידי מהתחלה לדעתי אין כאן עוררין לפחות מבחינתי הפריוס זה הדבר היחידי שיכול לבוא בחשבון עם מדברים על היברידי במחירים האלה.

 

אל תשכחו שיעילות הרכב מתבטאת הכי הרבה בתוך העיר אבל גם מחוץ לעיר הוא מאוד חסכוני,חלק מאנשים כאן כתבו מספרים אבל במקרה שזה באמת 1:16 איזה רכב מנהלים בגודל כזה מתקרב למספרים כאלה ואני לא מדבר על דיזל,כאשר בוודאות הוא עושה הרבה יותר מ1:16 ומתקרב ל 1:18 1:19 משולב.

פורסם

לי יש סיוויק הייבריד.

ההייבריד מגיע ברמת אבזור מכובדת+.

המדידה שלי לאורך כמעת 6000 ק"מ היא 17.2 קמ/ל ממוצע.

70% עיר.

מחוץ לעיר אין בעיה להגיע גם ל20.

אין עוד רכב בגודל (חוץ מפריוס)כזה עם צריכה כזאת.

היא עומדת בכבוד מול כל 1600 רגילה.

האחריות למערכת חשמל היא ל8 שנים.

עלות המצבר 3700 לפני מע"מ.

והכי חשוב אני תורם לאיכות הסביבה...:-D:-D:-D.

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

פורסם
התקן של הפריוס הוא רכב מנהלים!

 

הרכב מאובזר בריפודי עור, מערכת מולטימדיה הכוללת ניווט, DVD ורדיו (מן הסתם:) )

ההונדה, כמו שאתה אפילו אמרת מאוזרת רק במגנזיום (שזה יש בפריוס), ובקרת שיוט.

צריכת הדלק של הפריוס היא יותר טובה, והעיצוב, לטעמי יפה יותר מהסיויק.

לא יודע איך הגעת שהפריוס רכב מנהלים, הוא לא!

באותה רמת מחיר כמו של הסיוויק האבזור בינהם זהה פחות או יותר.

הפריוס מכוערת בטירוף לדעתי, בזמן שהסיוויק ניראת כמו עוד סיוויק רגילה.

 

 

 

*שני הרכבים היו במופע המוטורי בפרק האחרון, עד כמה שניתן להתייחס למבחנים שלהם, הם העדיפו את הסיוויק.

פורסם

מה קורה כאן? שלומי - אתה כותב שטויות.

 

לפריוס בהחלט יש תיבת הילוכים (רציפה).

 

הפריוס לא יותר גדולה ומרווחת באופן משמעותי. היא לא ממש רכב מנהלים (אולי איפה שהוא באמצע) - למרות שבסיס הגלגלים שלה גדול יחסית.

 

ולסיום - במופע המוטורי דווקא העדיפו את הפריוס, אבל שיהיה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

קבלו את התנצלותי.

עד עכשיו היה ידעתי רק גירסה אחת של הרכב והיא הגירסה בעלת ריפודי העור ומערכת המולטימדיה.

 

לגבי העניין השני, לפי מקורותי, הפריוס היא מכונית מנהלים, ולא משפחתית.

 

וזאת ניתן להוכיח עקב המיימדים הגדולים שלה שלא ממש משתווים לרכב משפחתי.

שלומי.

פורסם
ולסיום - במופע המוטורי דווקא העדיפו את הפריוס, אבל שיהיה.

 

רוני

מוזר, אני זכרתי דווקא את הסיוויק.

 

אגב הם גם אמרו שהשמירה על איכות הסביבה מתבטלת בטווח הרחוק בגלל שאי אפשר למחזר את המצברים של הרכבים האלה.

פורסם

על המחזור של המצברים דיברנו כבר בעבר (בצע חיפוש) אבל בקצרה - סמוך על טויוטה שלא ישאירו את זה ליד הגורל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...