Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול במפגש קיבלתי קנס על חנייה 250 שקל .

היה שם בחור שצילם את השוטרת כשהיא בלי כובע.

אם אותו אחד נמצא בפורום ויוכל לשלוח לי התמונה אני אודה לו מאוד.

 

בתודה, סהר, שמבקש לא להתחיל להגיב בקשר לדו"ח.

פורסם
אתמול במפגש קיבלתי קנס על חנייה 250 שקל .

היה שם בחור שצילם את השוטרת כשהיא בלי כובע.

אם אותו אחד נמצא בפורום ויוכל לשלוח לי התמונה אני אודה לו מאוד.

 

בתודה, סהר, שמבקש לא להתחיל להגיב בקשר לדו"ח.

 

אין קשר בין הדו"ח לכובע.

במקרה הגרוע מבחינת השוטרת , אתה תתלונן ואולי ינקטו נגדה בהליך משמעתי.

הדו"ח עדיין שריר וקיים אלא אם יש בו בעייה אחרת.

פורסם
אתמול במפגש קיבלתי קנס על חנייה 250 שקל .

היה שם בחור שצילם את השוטרת כשהיא בלי כובע.

אם אותו אחד נמצא בפורום ויוכל לשלוח לי התמונה אני אודה לו מאוד.

 

בתודה, סהר, שמבקש לא להתחיל להגיב בקשר לדו"ח.

 

אין קשר בין הדו"ח לכובע.

במקרה הגרוע מבחינת השוטרת , אתה תתלונן ואולי ינקטו נגדה בהליך משמעתי.

הדו"ח עדיין שריר וקיים אלא אם יש בו בעייה אחרת.

 

למשל, אם היא כותבת בדו"ח "הנהג לא חנה את האוטו במקום מסודר, הכובע שלי כבד על ראשי, תגובת הנהג בלה בלה בלה"

 

אפשר לבטל את הדו"ח על פאק באמינות :mad:

פורסם
אתמול במפגש קיבלתי קנס על חנייה 250 שקל .

היה שם בחור שצילם את השוטרת כשהיא בלי כובע.

אם אותו אחד נמצא בפורום ויוכל לשלוח לי התמונה אני אודה לו מאוד.

 

בתודה, סהר, שמבקש לא להתחיל להגיב בקשר לדו"ח.

 

אין קשר בין הדו"ח לכובע.

במקרה הגרוע מבחינת השוטרת , אתה תתלונן ואולי ינקטו נגדה בהליך משמעתי.

הדו"ח עדיין שריר וקיים אלא אם יש בו בעייה אחרת.

 

למשל, אם היא כותבת בדו"ח "הנהג לא חנה את האוטו במקום מסודר, הכובע שלי כבד על ראשי, תגובת הנהג בלה בלה בלה"

 

אפשר לבטל את הדו"ח על פאק באמינות :mad:

אתה מוזמן לנסות :?

פורסם
אתמול במפגש קיבלתי קנס על חנייה 250 שקל .

היה שם בחור שצילם את השוטרת כשהיא בלי כובע.

אם אותו אחד נמצא בפורום ויוכל לשלוח לי התמונה אני אודה לו מאוד.

 

בתודה, סהר, שמבקש לא להתחיל להגיב בקשר לדו"ח.

 

אין קשר בין הדו"ח לכובע.

במקרה הגרוע מבחינת השוטרת , אתה תתלונן ואולי ינקטו נגדה בהליך משמעתי.

הדו"ח עדיין שריר וקיים אלא אם יש בו בעייה אחרת.

 

לא שמעת על המחבל הפלסטיני ששוחרר כי החייל שעצר אותו היה בלי גומיות במכנסיים????

 

 

 

:lol::lol::lol::lol:

 

ענק!!!

פורסם

אין שום קשר לכובע

ברגע שהשוטרת על מדים או מציגה תעודת שוטר היא יכולה לתת לך דו"ח

 

מנסיון אל תנסה להיות חכם כי אתה תקבל אותה בהפוכה...

מנסיון

×
×
  • תוכן חדש...