Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקחתי את הרכב לבדיקה , יתגלו המון בעיות אך לפי מיטב הבנתי קשה למצוא רכב כזה נקי מתקלות.

הרכב שנת 91.

הבחור מבקש 2000 מעל מחירון .

אשמח לקבל חוות דעת מהמומחים.

 

מצטער מראש על הגודל אבל אפשר להגדיל :)

סמי.jpg

פורסם

לפי מה שקראתי, הרכב עם הרבה מאוד בעיות. זה נכון שבדרך כלל המכוני בדיקה רושמים הרבה דברים( מי ניסיון) וזה מכיוון שלא רוצים שיבוא אליהם בטענות אחרי זה, אבל לדעתי אני לא הייתי קונה, לפי מה שכתוב בטופס שלך.

פורסם

יש לך כמעט 10 אלף ש"ח בבעיות שם, כדי להביא את האוטו לתקינות מעולה.

 

מה שאני ראיתי, מרפרוף קל:

 

1. פלאש מנוע

2. החלפת מותחנים + חגורות

3. החלפת תושבות מנוע

4. החלפת אטמים בקרטר

5. החלפת רדיאטור חימום

6. החלפת רדיאטור רגיל + צנרת

7. החלפת טיימינג

8. החלפת צנרת יניקה

9. תיקון\החלפת אגזוז

10. כיוון פרונט

11. החלפת ציר הגה

12. פחחות כללית

13. החלפת רפידות + צלחות בלם

14. החלפת משאבת בלם

15. החלפת צנרת בלימה

16. תיקון לוח שעונים

17. הוספת מגן גלגל תנופה

18. החלפת קלאץ'

19. תיקון חופשים בגיר (החלפת תושבות ושטנגה)

20. תיקון נזילות ונקישות במערכת 4X4.

 

זה מה שאני הבנתי מטופס הבדיקה.

אני אישית לא יודע מה המחירון של הרכב, או האם לרכב שאתה קונה יש איזהשהוא פוטנציאל.

אם אתה מתכוון להחזיק אותו 3-4 שנים, אולי שווה לקנות אותו, להשקיע איזה סכום גדול ולצאת עם רכב שכמעט חדש לגמרי.

 

לך עם הרשימה שהכנתי לך למוסך אחד שמחזיק את כל שירותי הרכב תחת קורת גג אחת. בסופו של דבר זה יוצא יותר זול.

אם תקנה - שים את האוטו במוסך כזה, ותוציא אותו אחרי שבוע של שיפוץ. אתה תקבל סמוראי חדש לגמרי.

 

 

תעשה את החשבון אם זה משתלם לך, מקווה שעזרתי. 8)

פורסם

גם לפני שקראתי את טופס הבדיקה לאשורו, לא ציפיתי שיהיה בו משהו אחר מלבד שחיטה טוטאלית של הרכב.

אין סיכוי שסמוראי 91 יצא נקי מבדיקה של מכון סטנדרטי. לדעתי, בזבזת כאן משהו כמו 400 ש"ח לשווא וגם עכשיו אין לך שום מושג מה מצבו האמיתי של הרכב.

 

כמו שהמליץ רפי לין, כדאי לך לגשת עם הרכב למוסך שמתמחה בסוג הרכבים הנ"ל. מכון בדיקה פשוט לא מתאים לסוג הבדיקות האלו.

ממה שאני רואה מה שצריך להדאיג אותך זה החלודה בריצפה, התיקון שנעשה לעמוד, חוטי החשמל הגלויים (חשש למערכת חשמל מקומבנת) ונושא הקומפרסיה הלא אחידה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • אחראי פורום
פורסם

חצי מהרג'קטים היית מוצא גם בסמוראי חדש :lol:

כשקניתי את שלי לפני בערך 6 שנים, גם ביזבזתי זמן וכסף על בדיקה.

הוא יצא יותר שחור משלך אפילו שהיה אחרי החלפת מנוע ושיפוץ גיר,

ו"הצליח" לנסוע כמו שור במשך שנתיים ויותר מ-20 אלף ק"מ.

כאמור, בדוק אצל מומחה (מישהו יודע אם אמנון מרח' בגין עוד עובד?),

שם לב למנוע אבל בעיקר להערות על תיבת ההעברה.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
גם לפני שקראתי את טופס הבדיקה לאשורו, לא ציפיתי שיהיה בו משהו אחר מלבד שחיטה טוטאלית של הרכב.

אין סיכוי שסמוראי 91 יצא נקי מבדיקה של מכון סטנדרטי. לדעתי, בזבזת כאן משהו כמו 400 ש"ח לשווא וגם עכשיו אין לך שום מושג מה מצבו האמיתי של הרכב.

 

כמו שהמליץ רפי לין, כדאי לך לגשת עם הרכב למוסך שמתמחה בסוג הרכבים הנ"ל. מכון בדיקה פשוט לא מתאים לסוג הבדיקות האלו.

ממה שאני רואה מה שצריך להדאיג אותך זה החלודה בריצפה, התיקון שנעשה לעמוד, חוטי החשמל הגלויים (חשש למערכת חשמל מקומבנת) ונושא הקומפרסיה הלא אחידה.

 

לא מסכים איתך! יש כסת"ח ויש דברים אמיתיים.

 

פגיעה בעמוד (תאונת שלדה) וקומפרסיה גרועה זה לא כיסוי תחת. להתרחק.

פורסם

 

פגיעה בעמוד (תאונת שלדה) וקומפרסיה גרועה זה לא כיסוי תחת. להתרחק.

 

לרכב הזה יש שילדת סולם נפרדת, ופגיעה בעמוד היא לא תאונת שילדה.

 

 

פורסם
חצי מהרג'קטים היית מוצא גם בסמוראי חדש :lol:

כשקניתי את שלי לפני בערך 6 שנים, גם ביזבזתי זמן וכסף על בדיקה.

הוא יצא יותר שחור משלך אפילו שהיה אחרי החלפת מנוע ושיפוץ גיר,

ו"הצליח" לנסוע כמו שור במשך שנתיים ויותר מ-20 אלף ק"מ.

כאמור, בדוק אצל מומחה (מישהו יודע אם אמנון מרח' בגין עוד עובד?),

שם לב למנוע אבל בעיקר להערות על תיבת ההעברה.

 

איתי.

 

שלך אגב הייתה יד 13 (או משהו בסביבה), לא?

פורסם
לא מסכים איתך! יש כסת"ח ויש דברים אמיתיים.

 

פגיעה בעמוד (תאונת שלדה) וקומפרסיה גרועה זה לא כיסוי תחת. להתרחק.

 

נכון, יש כסת"ח ויש אמת. אבל כשמדובר בסמוראי ישן שמגיע לבדיקה במכון בדיקה כזה שגם צריך למלא טופס בדיקה סטנדרטי של משרד התחבורה וגם לתת אחריות לחצי שנה - הגבול בין כסת"ח לאמת מטשטש מאוד.

 

כמו שכבר אמרו, העמוד הוא לא חלק מהשילדה ברכב הזה ובעוד הרבה רכבי שטח עם שילדת סולם. נכון שיש משמעות לתיקון בעמוד, וצריך לבדוק מה בדיוק נעשה ומדוע, אבל זה גם לא וודאי שהדבר נעשה בגלל תאונה. לפעמים תיקונים כאלו נעשים בגלל חלודות.

 

הקומפרסיה היא בהחלט לא סימן טוב, אבל צריך לברר איך בדיוק מדדו קומפרסיה. אני לא בטוח שהבדיקה של המכון מדויקת דיו.

 

יד 13 לסמוראי ממודל כזה זה משהו נפוץ. הרכבים האלו עוברים יותר ידיים מפיג'ו 205GTI. זה פשוט רכב כזה שמעבירים הלאה תוך פחות משנה או מתאהבים ושומרים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

השאלה הנכונה לדעתי היא האם אתה מוכן לשלם מעל מחירון לרכב אשר תדרש להשקיע בו עוד מספר אלפי שקלים על מנת להביאו למצב תקין, ולגבי הפרשי הקומפרסיה במנוע, במוקדם או במאוחר יידרש טיפול גן בו, האם אתה מוכן לכך ?

 

בקיצור, הנושא הינו כלכלי גרידא, האם אתה מסוגל לתחזק רכב שנראה במצב לא מזהיר ?

האם אתה מודע לכך שביום המכירה לא תראה אגורה שחוקה מהשקעתך ?

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

טופס בדיקת מכון של רכב שטח ישן תמיד נראה די אדום (או שחור) אבל במקרה הזה בתוך כל הבולשיט בהחלט נראה שיש בעיות אמיתיות. הרכב על פי הטופס נשמע כמו קנייה רעה. הייתי מפרט יותר, אבל אני חושב שרוב התשובות וההסברים למה שאתה רוצה לדעת נמצאים במדריך לקניית סמוראי שכתב לפני כמה שנים אלון וקסלר.

 

לדעתי: אחל למוכר בהצלחה ועבור הלאה, חפש רכב מוצלח יותר.

Jeepolog.com

×
×
  • תוכן חדש...