Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6676 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

נדלקה נורית "תקלה במערכת הפליטה" בגולף דור 5.

הנורית דולקת קבוע- לפי הספר מדובר בבעיה בגזי הפליטה.

 

האם מישהו נתקל בבעיה ויכול לייעץ (כרגע מרכזי השרות סגורים)

האם ניתן לנהוג באוטו עוד יום, עד לכניסה למוסך?

 

תודה.

פורסם

לחבר שלום,

 

אל דאגה אתה יכול להמשיך לנסוע ללא שום חשש עד לבדיקה במוסך.

 

1. כבה מנוע

2. הוצא את המפתח מהסווי'ץ.

3. נתק כבל מינוס של המצבר למשך 5 דקות וחבר בחזרה.

4. הנורה אמורה להכבות.

 

במידה והמנורה חוזרת לדלוק לאחר מספר ימים שוב כנס למוסך.

 

האם נסעת במקרה על מיכל דלק כמעט ריק ?

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק10,

 

לפני כחודשיים נסעתי ממש על מיכל ריק.

מאז תדלקתי מספר פעמים במצב סביר של המיכל.

 

האם יש לך השערות למהות התקלה?

 

תודה.

פורסם

ערב טוב

 

לגבי התקלה במערכת הפליטה לא הייתי ממליץ לך לנתק מצבר ולא נעליים לעיתים אם תנתק מצבר תגרום לבעיה אחרת ויותר בעייתית כמו כיבוי מחשב הרכב . לכן לא מומלץ . באוטו שלך ישנם שני חיישני חמצן אחד לפני הממיר הקטליתי ואחד אחרי כאשר החיישן שאחרי הממיר בא רק לבחון את תקינות הממיר והחיישן שלפניו בודק את גזי הפליטה . יש מצב גדול שהחיישן שלך תקול לכן מופיע לך מנורה . אם הייתה מרגיש צלצולים או מריח דלק וכו היית אומר לך שיש לך בעיה בהצתה הזרקה אך מכיוון שהאוטו נוסע סבבה אני מעריך שהחיישן חמצן שלך תקול לכן שולח למחשב הרכב ערכים לא נכונים שבעצם מחשב הרכב מזהה אותו בתור תקלה....

פורסם

שטויות במיץ עגבניות (שקשוקה), ניתוק המצבר לא גורם לשום בעיה בשום מערכת בגולף (אולי בצרפתיות).

אם ניתוק המצבר היה גורם לבעיה כולשהי חוץ מאשר מחיקת תקלה ואיפוס נתוני נסיעה+שעון אזי אוי לייצרן הרכ שניתוק כבל המינוס גורם לתקלה.

בפעם הבא שאתה כותב תשובה בפורום תלמד את הנושא לעומק וחזור לכתוב תשובה נכונה.

מה זה כיבוי מחשב הרכב ? נראה לך שמחשב הרכב זה מחשב PC שניתוק המחשב גורם לאי טעינת מערכת ההפעלה בגלל שהדיסק נדפק ?

 

לפותח האשכול,

 

במידה וניתוק המצבר לא עזר גש מחר למוסך לצורך איבחון ממוחשב (למעשה מה שהם יעשו זה מחיקת התקלה).

 

במידה והרכב לא באחריות המלצתי גש למוסך רון שהינו מומחה לרכבים אלו ויש בידיו סורק מתאים לרכב שלך.

איזה כייף לי :)

פורסם

א. זה האוטו של אישתי, כך שאין לי מושג איך הוא נוסע. אני צריך לעשות סיבוב עליו.

ב. אני גר בחיפה...

ג. האם חיישן החמצן כוונה ל- MAF?

ד. האם במוסך רק ימחקו את התקלה או גם יטפלו בה?

 

תודה.

פורסם

חיישן חמצן זה לא חיישן MAF (עד כמה שזכור לי אין ברכב הזה חיישן MAF).

במוסך אמורים לטפל בתקלה ולאחר מכן למחוק את התקלה מזיכרון המחשב.

 

כמה קילומטר עשה הרכב ?

איזה כייף לי :)

פורסם

שאלה למרק 10. אם נדלקה לי נורת דלק בגולף 4, ובידוק שהיא נדלקה נסעתי 3 ק"מ ומילאתי דלק.יכול להיות שגם אצלי יהיה נזק? תודה.

×
×
  • תוכן חדש...