Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניינית לקנות רכב הבעיה שאני עדיין לא סגורה בכלל על סוג ודגם הרכב בכלל.

בעיקרון אני מחפשת רכב קטן משו חמוד כזה, הכי חשוב אוטו אסטתי לא כל מיני קופסאות למינהם

אם יש כמה נק' שאולי אני צריכה להשב אליהם את צומת הלב אני ישמח לדעת, התקציב הוא באיזור ה50 פלוס מינוס ואני מעדיפה גיר ידני אם זה משנה.

נתקלתי בכמה דגמים: פיג'ו 206, פולקסווגן גולף\ פולו, פיאט פונטו.

מה דעתכם?

 

אשמח לקבל תגובות, ערב נעים!

פורסם

הפולו והפונטו קטנות ונמצאות בקטגוריית המיני. ה206 - סופר מיני קצת יותר גדולה והגולף בכלל משפחתית.

בתקציב שלך, אם מתעלמים מהגולף את יכולה למצוא כל אחת מהשלוש שציינת. אני חושב שה206 היא המרווחת והעדיפה מהשלושה מבחינת איכות, נוחות ונסיעה. הפונטו תהיה הזולה ביותר לאחזקה אם כי אני מניח שהפונטואים הידניות הגיעו בעיקר מהשכרה.

פורסם

קודם כל תודה.

ואם אפשר פירוט קצת יותר על כל אחד מהרכבים: פיג'ו 206, פולוקסוון גולף\פולו, פיאט פונטו

לגביי תחזוקה, צריכת דלק נוחות, ואולי דברים שצריך לדעת.

 

תודה!

פורסם
הפולו והפונטו קטנות ונמצאות בקטגוריית המיני. ה206 - סופר מיני קצת יותר גדולה והגולף בכלל משפחתית.

בתקציב שלך, אם מתעלמים מהגולף את יכולה למצוא כל אחת מהשלוש שציינת. אני חושב שה206 היא המרווחת והעדיפה מהשלושה מבחינת איכות, נוחות ונסיעה. הפונטו תהיה הזולה ביותר לאחזקה אם כי אני מניח שהפונטואים הידניות הגיעו בעיקר מהשכרה.

 

ממש לא נכון. פולו, פונטו ו-206, כולן סופר-מיני. גולף היא משפחתית קומפקטית ויקרה הרבה יותר לקנייה ואחזקה.

 

מבין ה-3 הפולו וה-206 מרגישות איכותיות ונעימות יותר. הפולו מעט יותר "בוגרת" וה-206 משדרת "צעיר". פונטו מעט פחות טובה אבל גם זולה יותר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...