אני מעוניינית לקנות רכב הבעיה שאני עדיין לא סגורה בכלל על סוג ודגם הרכב בכלל.
בעיקרון אני מחפשת רכב קטן משו חמוד כזה, הכי חשוב אוטו אסטתי לא כל מיני קופסאות למינהם
אם יש כמה נק' שאולי אני צריכה להשב אליהם את צומת הלב אני ישמח לדעת, התקציב הוא באיזור ה50 פלוס מינוס ואני מעדיפה גיר ידני אם זה משנה.
נתקלתי בכמה דגמים: פיג'ו 206, פולקסווגן גולף\ פולו, פיאט פונטו.
מה דעתכם?
אשמח לקבל תגובות, ערב נעים!