Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שנאמר מעליי, האחריות מאוד חשובה בדברים האלה.

מתקלקלות הרבה או לא, אי אפשר לדעת. חלק כן, חלק לא, בשביל זה צריך אחריות. וקונים בראש שקט.

לגבי מהירות הצילום, על מהירות משלמים. למצלמות דיגיטליות (בניגוד ל DSLR / SLR למיניהן) לוקח קצת יותר זמן להתפקס ולצלם, זה חשוב יותר בצילום דברים נעים / ספורט, ובמקרה ובו אתה רוצה תמונה באותו רגע ממש ולא חצי שניה אחרי. במידה וזה מאוד חשוב לך התקציב צריך לעלות למעלה דרמטית.

מהירות הצמצם והפתיחה שלו במצלמות כאלה מספקת את רוב האנשים בצילום בסיסי ולפי הדרישות שלך זה אמור להספיק

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
המצלמה שהיתה ברשותי עד היום, פנטקס ESPIO 738S עם זום של 38-70MM.

האם זום של X4 בדיגיטלי מקביל, טוב יותר או פחות טוב?

 

חישוב טווח הזום נעשה פשוט ע"י מכפלה.

 

38-70 אומר זום X2 פחות או יותר.זה מה שיש לך כרגע

38-135 יתן לך X4 בערך.

דוגמא בלבד

טווח הזום בדיגיטלית זהה לאנלוגית

כל זאת בתנאי שמדובר בזום אופטי ולא ברמאות דיגיטלית

פורסם
מה שלא תעשה - אל תקנה מיבוא אפור.

אתה תאכל את הלב אחרי התקלה הראשונה - שתגיע כי המוצרים האלו כמעט תמיד מחודשים.

איך תדע - כל אלו שמציעים שנת אחריות הם יבואנים אפורים שמביאים את המוצרים שלהם השד יודע מאיפה ואת האחריות תקבל במכולת השכונתית.

 

 

קאנון = קרט

ניקון = הדר.

 

גם 3 שנים אחריות וגם שקט נפשי שקיבלת מוצר חדש.

 

זו לא מצלמת DSLR, זו P&S במחיר כניסה.

 

מה שתעשה - קנה רק מיבוא אפור.

במחיר של מצלמה מיבואן "רשמי" אפשר לקנות שתיים מיבוא אפור, כך שההפרש במחיר לא שווה את הסיכון לתקלה שלא יצליחו לסדר אותה.

הטענה שכל מה שמייבוא אפור מחודש - תעמולה של היבואנים "הרשמיים".

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

גם אני חסיד גדול של קנון. עד כדי כך שאני שומר בקנאות את ה A70.... שעובדת ועובדת ועובדת. לצידה יש לי את הIXUS הקטנה.

בליין של קנון יש לך את חופש הבחירה למצלמות עם בטריות AA או עם בטריות נטענות מיוחדות. ה 70 שלי וגם כמה דגמים של אחיותיה החדשות יותר פועלות עם בטריות כאלה וזה ייתרון גדול כי אין לך בעיה של זמינות אנרגיה. מאידך בטריות נטענות מאריכות ימים יותר וחסכוניות יותר כך שאתה יכול להיות עם ראש שקט..

אני מציע לקנות מצלמה עם כרטיס זכרון SD שהוא קטן יחסית...

שים לב גם לגודל הפיזי של המצלמה. אם אתה רוצה משהו קטן לכיס, קנה את ה IXUS. אם לא אכפת לך אז קנה משהו יותר זול מסדרת ה POWERSHOT.

מצלמות הקנון הן קשוחות ושם דבר לא ישבור אותן. הIXUS שלי עברה איתי חצי עולם, נפלה וקמה שוב ועובדת ממש טוב. מצלמות הקנון מכל הדגמים גם מאד נוחות למי שלא מחפש את השלמות אלא באמת רוצה לצלם את הילדים או הנכדים...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בהעדר דרישות רציניות אני ממליץ לך להתמקד בגודל המצלמה.

יש היום מצלמות מדהימות בגודל של כרטיס אשראי ובעובי של חצי קופסת סיגריות, "קוטן" המצלמה זה פיצ'ר שכככל הנראה יהפוך את השימוש שלך במצלמה דיגטלית לחוויה אחרת.

 

אחת המצלמות המומלצות בשבילך היא הפוג'י F40 , קטנה, זולה, נוחה מאוד לשימוש עם חיי בטרייה ארוכי מאוד ועם צילום אוטומטי מדהים בתנאי תאורה נמוכים .

http://www.zap.co.il/ratemodel.asp?model_id=573700

פורסם

הטענה שכל מה שמייבוא אפור מחודש - תעמולה של היבואנים "הרשמיים".

הלוואי שזה היה נכון.

עד לא מזמן - התעסקתי בתחום, בצד המקצועי.

יש לך מספר יבואנים שמשקרים במצח נחושה ורוב הציוד שלהם, גם זה שנקרא "חדש" למעשה מגיע מארה"ב (לא אירופה) ומדובר בכאלו שהוחזרו לחנות, נארזו מחדש ונמכרים לארצות עולם שלישי כמונו.

 

מי שמבין יכול להשוות מספרים סריאלים ולראות בקלות שהמכשיר "יד שניה".

אבל מה לעשות שאין הרבה מבינים.

אפשר גם לראות את זה בקלות - הקופסה בד"כ היא לא המקורית של היצרן אלא בד"כ קופסה לבנה עם מדבקות של היצרן הרלוונטי.

אבל ניחא - אם זו היתה הבעיה היחידה.

 

הבעיה הראשית היא שירות לקוי, התכחשות לאחריות ונסיונות פעם אחרי פעם להאשים את הלקוח בנזק או בתקלה וטרטור חוזר ונשנה עד שללקוח זה יוצא מהאף והוא מוותר.

בנוסף ישנם רמאויות של פתיחת אריזות קיט ומכירה של החלקים בנפרד.

אם אתה עולה על זה - אומרים לך "אופס - טעינו באריזה סליחה". שיטת מצליח.

ואם זה לא מספיק - אתה מקבל מצלמה ללא ספרי הדרכה בעברית כשלעתים גם לא באנגלית (תלוי מאיזה מזבלה הגיע הסטוק הנוכחי.)

 

יש המון שרשורים על הרמאויות האלו - אני לא אכנס לשמות כי אני חושש לעורי.

למה?

בדוק באתר D-SPOT ושים לב לאן נעלם תת פורום שלם אחרי איום בתביעה משפטית של חברה שחושבת שכולם טפשים כל הזמן.

 

אז הבעיה היא לא היבואן האפור כשלעצמו כמו שאר המרכיבים.

אפשר גם להזמין מארה"ב מיבואן כמו B&H - ולקנות גם אחריות MACK.

יחד עם האחריות זה יעלה כמו בארץ אבל אתה מקבל אחריות ל 5 שנים.

פורסם

שכחתם לציין כי אחריות של קארט כוללת גם מצלמה חלופית עד לבית הלקוח, במקרה והיא נמסרת לתיקון באחת מהמעבדות המקוריות, במסגרת האחריות.

פורסם

אני חוזר, זו מצלמה ב-800 ש"ח - גג. אריזות קיט, שירות עד בית הלקוח, B&H עם אחריות MACK - מה הקשר בין כל אלו לבין P&S בסיסית?

במצלמות הללו לא שווה לשלם כפול בשביל מצלמה מיבואן "רשמי", גם עם כל היתרונות של יבואן כזה. זה פשוט לא שווה את ההפרש.

 

אם יש מי שאתה יודע שהוא מרמה - אנא פרסם את שמו וחדל מלהשמיץ תעשייה שלמה שעושה שירות גדול וטוב לצרכן ההדיוט.

אם אתה יודע להשוות מספרים סיריאלים, עשה שירות לציבור וספר לנו מה לחפש, כדי שלא נקנה מחודשות מייבוא מקביל, רק טובות.

 

שירות לקוי?

בכסף שאני אחסוך מקניית מצלמה בייבוא מקביל אפשר לקנות עוד מצלמה אחת, שתהיה ספייר...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני פשוט לא מאמין שאתם קונים את הבולשיט שיבואנים "רשמיים" מנסים לשטוף לכם את המוח.

היבואן ה"רשמי" נותן מחירים שלא מייצגים בשום צורה את המחירים האמיתיים של המוצרים, מספיק שתשוו את המחירים לחו"ל ותבינו כמה שזה לא הגיוני.

הייבוא האפור הוא ברכה לצרכן, כמעט בכל תחום.

פורסם

קודם כל, המון תודה לכם על כל הסיוע שאתם מגישים.

איך אני יודע אם מצלמה היא אפורה או לבנה?

אני רוצה לעשות קניה דרך האינטרנט, איך אני יכול לדעת אם זה מיבואן או מיבוא אפור?

האם אני יכול וצריך להניח שכל המצלמות בסביבות ה500 ש"ח הן "אפורות"?

שלומי , תודה רבה, אך לשלם רק על כך שהמצלמה קטנה עוד מעל 300 ש"ח לא כ"כ נכון לי.

השימוש שלי הוא באמת מזערי, ולא נראה לי שיהיה משמעותי הגודל.

לשם המחשה - לקח לי מעל חודשיים לסיים סרט של 36 תמונות.

בד"כ זה היה יותר קרוב ל - 3 חודשים.

פורסם
אני חוזר, זו מצלמה ב-800 ש"ח - גג. אריזות קיט, שירות עד בית הלקוח, B&H עם אחריות MACK - מה הקשר בין כל אלו לבין P&S בסיסית?

במצלמות הללו לא שווה לשלם כפול בשביל מצלמה מיבואן "רשמי", גם עם כל היתרונות של יבואן כזה. זה פשוט לא שווה את ההפרש.

 

אם יש מי שאתה יודע שהוא מרמה - אנא פרסם את שמו וחדל מלהשמיץ תעשייה שלמה שעושה שירות גדול וטוב לצרכן ההדיוט.

אם אתה יודע להשוות מספרים סיריאלים, עשה שירות לציבור וספר לנו מה לחפש, כדי שלא נקנה מחודשות מייבוא מקביל, רק טובות.

 

שירות לקוי?

בכסף שאני אחסוך מקניית מצלמה בייבוא מקביל אפשר לקנות עוד מצלמה אחת, שתהיה ספייר...

 

 

צודק.

אני כבר מזמן שמתי עין על ה-IXUS75 ואני מחכה שהמחיר ירד.

בחנות עם אחריות של קרט המחיר קרוב ל-2000 ש"ח. בדקתי באינטרנט ומצאתי את אותה המצלמה ב-1100 שקל. התקשרתי ושאלתי והיא חדשה לחלוטין לא מחודשת. ההבדל היחיד הוא בלי מצלמה חלופית. כמעט 900 ש"ח הפרש!

במחיר של 2000 ש"ח למצלמה חסר להם עוד שמישהו יצטרך מצלמה חלופית כי זאתי בתיקון.

פורסם

כשאפשר להכניס את המצלמה לכיס או לפאוץ' או לתיק יד מבלי ממש להרגיש אותה, אתה תראה שאתה מצלם יותר ושזה הרבה יותר כיף,מה גם שזה לא עולה לך יותר, אני פשוט ממליץ לך להתמקד בפלח שוק הזה של המצלמות הקטנות.

 

איך תבדיל בין ייבוא שונה ? פשוט מאוד, לפי המחיר.

ייבוא אפור זול ב 30-40 אחוז . מצלמה שב Camera4less תעלה 900 שקל תעלה בבאג 1400.

תשתמש ב ZAP בשביל להשוות מחירים.

כל המצלמות שקניתי היו ביבוא אפור והיו מחנויות Camera ו camera4less.

פורסם

אם יש מי שאתה יודע שהוא מרמה - אנא פרסם את שמו וחדל מלהשמיץ תעשייה שלמה שעושה שירות גדול וטוב לצרכן ההדיוט.

שירות לקוי?

בכסף שאני אחסוך מקניית מצלמה בייבוא מקביל אפשר לקנות עוד מצלמה אחת, שתהיה ספייר...

 

אני מנוע מלפרסם שמות. אבל בעזרת כמה מילים באתרי צילום(כמו למשל יבוא אפור או שירות לקוי) כל אחד ימצא את זה.

מדובר בכמה חנויות ולא קשה למצוא את זה.

אלו המקבילים של אייבורי בשטח הצילום.

אתה יודע מה? תעשה חיפוש אפילו כאן בפורום. זה עלה.

 

ואם זו תודעת קבלת השירות שלך. מה הפלא?

 

אני פשוט לא מאמין שאתם קונים את הבולשיט שיבואנים "רשמיים" מנסים לשטוף לכם את המוח.

היבואן ה"רשמי" נותן מחירים שלא מייצגים בשום צורה את המחירים האמיתיים של המוצרים, מספיק שתשוו את המחירים לחו"ל ותבינו כמה שזה לא הגיוני.

הייבוא האפור הוא ברכה לצרכן, כמעט בכל תחום.

 

שלומי

אף יבואן לא ניסה לשטוף לי את המוח. אין לי בכלל קשר לאף יבואן.

אני נתקלתי אישית בלפחות 4 מקרים ועוד אינספור מקרים ברשת של הרמאויות שציינתי.

אני לא נגד תחרות. להיפך.

אבל אני נגד רמאות.

פורסם
מה שלא תעשה - אל תקנה מיבוא אפור.

אתה תאכל את הלב אחרי התקלה הראשונה - שתגיע כי המוצרים האלו כמעט תמיד מחודשים.

איך תדע - כל אלו שמציעים שנת אחריות הם יבואנים אפורים שמביאים את המוצרים שלהם השד יודע מאיפה ואת האחריות תקבל במכולת השכונתית.

 

 

קאנון = קרט

ניקון = הדר.

 

גם 3 שנים אחריות וגם שקט נפשי שקיבלת מוצר חדש.

 

+1 :mm_yeah:

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
ואם זו תודעת קבלת השירות שלך. מה הפלא?

 

אתה לא עונה לטיעונין שהעלתי.

1. הפרש המחיר בין ייבוא "רשמי" לייבוא "אפור" לא שווה את ההשקעה, גם אם כל מה שכתבת נכון.

2. הטיעונים שלך מתייחסים למצלמות DSLR, אשר השיקולים המנחים רכישה שלהם שונים מהותית. מדובר במוצרים יקרים, מסובכים שצריכים טיפול לעיתים מזומנות. לא מצלמה ב-500 ש"ח שאם מתקלקלת פשוט קונים חדשה.

 

לגבי תודעת השירות, אין לי מושג, המצלמה מעולם לא התקלקלה. גם אם כן, כאמור, בהפרש בין אפור לרשמי אפשר לקנות עוד אחת, חדשה, דנדשה מהקופסא (לא קופסא לבנה).

 

עכשיו ספר לנו איך מזהים מוצר מחודש לפי מספר סידורי...

 

דרך אגב, אם אייבורי היו עולים חצי מהמתחרים הם היו תמורה מצויינת לכסף, גם בהתחשב באיכות השירות שלהם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...