Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6676 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. שוב, העניין הכספי פחות מטריד אותי כמו ההרגשה שדפקו אותי.

לא אכפת לי לשלם כפול אם אני יודע שיש לי 3 שנים אחריות ואני יודע שאני אקבל אותה לכשאצטרך.

 

רק דוגמא אחת.

ברשותי וברשות קרוב משפחה מצלמת קנון A70.

אני קניתי אותה אצל קראט

הקרוב קנה אצל יבואן אפור.

 

אחרי כמה זמן יצא ריקול להחלפת חיישן ומסך במצלמה הזאת.

אני נתתי את המצלמה ליבואן שפשוט החליף לי אותה במקום לאחת חדשה למרות שכבר עברה האחריות. (אז זאת היתה אחריות לשנה)

הקרוב נתן אותה ליבואן האפור וקיבל מקלחת צוננים.

"מה אתה מדבר? איזה ריקול? שמיקול? לא שמענו על דבר כזה" וכו' וכו' וכו'.

לא עזר מייל ליצרן ולא טלפונים נזעמים ליבואן שמתנער מהאפורים.

וכל הזמן הזה המצלמה לא מתפקדת.

 

לאחר זמן ניאות היבואן האפור לשלוח אותה לחו"ל - כמובן על חשבון הלקוח.

מיותר לציין שהיא נשארה שם קרוב ל 3 חודשים.

בזמן הזה הקרוב שלי ויתר וקנה מצלמה אחרת.

 

אז אתה צודק.

אני שילמתי כפול והוא קנה 2 מצלמות, אכל חרא ונשאר בלי מצלמה המון המון זמן.

מי הפסיד?

 

ד"א ברור שהיבואן האפור יקבל נא בעין מהיצרן בגלל שהוא לא משווק מורשה ואין לו שום הסכם עם היצרן.

 

2. ב 3 שנים שיש לי (גם) DSLR של מינולטה - לא הייתי צריך לגשת פעם אחת לשירות.

זה לא דבר כל כך מסובך.

ואתה מגזים קצת לגבי המחיר. זה לא 100 אחוז - יותר לכוון ה 40 אחוז. וזה מחיר האחריות המורחבת, תרגום ספר הוראות לעברית ושירות.

זה קיים גם במחשבים ניידים ונפוץ בחו"ל - אפשר לרכוש אחריות ארוכה יותר בתוספת כסף וזה מה שקורה כאן.

 

ולא התחלנו לדבר על מעבדה מורשית מטעם היצרן.

נראה לך שיש דבר כזה ליבואן אפור?

מה תעשה כשהמצלמה שקנית ב 800 שקל תתקלקל?

תתן אותה לאפור שישלח אותה לחו"ל?

הרי אין לו כאן מעבדה ולא מישהו שידע לפתוח אותה בכלל.

 

אז תקנה חדשה?

 

לגבי המספר הסריאלי - יש חברות שהפיצ'ר הזה קיים באתר האינטרנט שלהם - תחת "שירות לקוחות".

מי שלא - אתה פשוט מתקשר לטלפון של שירות הלקוחות שלהם ומקבל במקום תשובה האם המצלמה הזאת נמכרה כחדשה לישראל או שמא בטעות נמכרה ל B&H לפני שנתיים.

 

ולגבי אייבורי

אי אפשר להשוות אותם כי מדובר במוצרים שונים.

המחירים הזולים שלהם נובעים ממוצרים יחודיים שהם היבואנים שלהם.

ועדיין - לא אכפת לי היה לקנות מהם אם הם לא היו רמאים זייפנים ונוכלים

וזו גם הנקודה שלי בעניין הצילום.

תחרות כשלעצמה היא דבר מצויין. אבל לא הרמאות.

 

וד"א

במילה תמורה מצויינת לכסף נכנסים הרבה משתנים שאחד מהגדולים בהם הוא איכות השירות.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב, אז לאחר כל הבלבול מח רכשתי כרגע בואלה שופס את ה קנון powershot a460, בסכום של 580 ש"ח כולל משלוח והערכה הרשומה מטה.

המחיר הזול ביותר היה 100 ש"ח פחות, אבל שם היא היתה ללא כרטיס זיכרון שלהבנתי עולה עוד כ - 40 ש"ח וללא השירות של קרט.

אשמח לתגובות באם העסקה טובה, כי הכי גרוע עוד אפשר לבטל. תודה לכולכם על כל העזרה.

צביקי.

 

 

 

מבצע לסוף השנה ערכת Canon kit הכוללת:

קורא כרטיסים,Disk-On-Key,זיכרון SD 1GB ,סדנת צילום אינטראקטיבית.

  • מצלמה דיגיטלית מדגמי PowerShot החדשים של Canon לשנת 2007!
  • זום אופטי x4 (מקביל לעדשת 38-122 מ"מ)
  • אפשרות צילום וידאו עם סאונד ברזולוציה 640X480
  • מסך LCD גדול בגודל 2
  • קומפקטית במיוחד במשקל 163 גרם בלבד
  • 3 שנות אחריות מלאות ע"י קרט ישראל בע"מ היבואן הרשמי!
  • שירות היהלומים! בלעדי ללקוחות קרט: שירות מצלמה חליפית או שירות עד הבית
  • קרט הנה היבואנית הרשמית של מוצרי קנון,פנטקס בישראל!

פורסם

לשלם 100 ש"ח יותר - שווה.

לשלם פחות מ-20% מעלות המוצר על אחריות מורחבת - שווה.

 

לשלם 40% יותר מעלות מוצר בשביל אחריות - לא שווה.

 

ויפה לראות שהתחרות מורידה את המחירים של היבואנים הרשמיים ומעניין לראות שגם ב-15% מעל מחיר הייבוא האפור עדיין אפשר לתת את כל האחריות ולהרוויח...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

עדכון:

כרגע עשיתי נסיון נוסף בוואלה שופס, וקניתי את אותה המצלמה בסכום של 520 ש"ח, כולל כל מה שלמעלה - אחריות של קרט, כרטיס זיכרון, משלוח עם שליח וכו'.

 

המחיר הזול ביותר מיבוא מקביל לפי זאפ - 474 ש"ח.

ההפרש - 46 ש"ח.

כרטיס הזיכרון 1G הזול ביותר בזאפ - 32 ש"ח.

דהיינו - 3 שנות אחריות של קרט עולות ..... 14 ש"ח.

 

כנראה שהתחרות באמת עושה משהו ליבואנים..

תודה לכולכם על הקורס המקוצר שהעברתם אותי על מצלמות , צילום , יבוא מקביל, אפור וכו'.

נקווה שאהנה מהמצלמה.

צביקי

 

 

נ.ב. למי שדואג, וואלה שופס לא חייבו אותי על הביטול של ההזמנה הקודמת.


×
×
  • תוכן חדש...