Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק תיקון עוד יותר קטן- אני מכיר מיאטה 94 (ייבוא אישי כמובן) מנוע 1800, יד ראשונה, צבע לבן, 60k ק"מ בערך. הרכב שייך לשכן שלי שמתנייד ביום יום על אאודי rs 6 שחורה ומדי פעם, שמזג האוויר מתאים והציפורים מצייצות בחינניות הוא מועיל בטובו להוציא את היפיפיה לטיול. ולפני שתיבת הה"פ תתחיל להתמלא- אני כבר מכריז שהרכב יעבור ביום מן הימים אלי :twisted:.

פורסם
שום דבר לא ספורטיבי ברכב הזה, במיוחד בגרסאות שהצגת! מילא גולף GTI שמציעה קצת יותר מהממוצע אבל 2.0 עם 115 כ"ס, ביצועים של משפחתית רגילה ושום חדוות נהיגה, או V5 זוללת הדלק.

 

אי אפשר להשוות גולף 2.0 או V5 למיאטה, MR2, MG וכו'.

 

לדעתי אתה מדבר שטעיות.

גולף זה לא עוד אוטו משפחה ויש לו אחלה ביצועים

אבל אולי אתה צודק שאו לא ספורטיבי בקטגוריה

פורסם

גולף זה לא עוד אוטו משפחה

 

כן הוא כן.

הגולף היחידות שיוצאות מקטגוריית המשפחתית היא הGTI ועכשיו גם הGT, שהיא דגם ספורטיבי של הTSI.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לדעתי גולף 2.0 הוא רכב משפחתי קטן לכל דבר ,חזק הוא בכלל לא כיוון שכיום רוב מנועי ה2.0 הנמצאים במשפחתיות מפיקים הרבה יותר מ115 כ"ס ויש גם מנועי 1.6 שעוברים את ההספק הזה.

 

גם הgti כסטנדרט היא לא חזקה כל כך לפי מה שראיתי ,רנו מגאן קופה גירסת ה2.0 עברה בהרבה את הגולף ולכן אני לא מבין איפה החוזק שלה? (יכול להיות שזו הייתה גולף שלא טופלה טוב ??)

×
×
  • תוכן חדש...