Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה,איכות ושירות - המשך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם כאשר טויוטה מחליפים למנוע חדש, הם מחליפים למנוע ללא הכשל התכנוני או שזה אותו מנוע בדיוק כמו מקודם רק חדש ?

למה אני שואל זאת ? כי לבצע שינוי בתכנון מנוע זה לא פשוט וצריך אח"כ להתאים אותו לשאר החלקים ש"עבדו" עם המנוע בעל התכנון הישן.

Veni Vidi Vici

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ויקינג, לפי מה שאמרו, הכשל במנוע נבע מהעובדה שהמנוע/רכב הורכבו בטורקיה.

המנועים החדשים מגיעים מיפן וכנראה שהם כן תקינים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
תרשו לי לחדש לכם-כל מנועי ה VVTI של הקורולה החל משנת 2000 סבלו מהבעייה הזו,והיא ידועה ומוכרת היטב.

הכשל הוא תיכנוני ולא קשור למקום הרכבת המכונית.

12345

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
ויקינג, לפי מה שאמרו, הכשל במנוע נבע מהעובדה שהמנוע/רכב הורכבו בטורקיה.

המנועים החדשים מגיעים מיפן וכנראה שהם כן תקינים.

רועי, מי אמר ? יש הצהרה של היצרן (לא היבואן) שרק המנועים שיוצרו בטורקיה הם בעלי הכשל ?

אני בכלל לא מבין איך העובדה שההרכבה נעשתה בטורקיה, גרמה לכשל במנוע. הרי המנוע לא תוכנן בטורקיה.

 

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

מישהו רשם את זה באחת התגובות בעמודים הקודמים.

מסתבר שזה לא נכון :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

נדמה לי שיש לי הסבר לעניין המנועים ה"טורקיים":

 

הטויוטות שיובאו מטורקיה הגיעו בשנתונים 2003-4.

החל מ - 2005 כלי הרכב האלה יובאו מיפאן.

 

לדברי מנהל אחד המוסכים של טויוטה (ששאלתי אותו על עניין הבוצה), בשנת 2005 שונה מבנה המנוע כך שבעיית הבוצה נפתרה.

 

כך יוצא שהטויוטות ה"טורקיות" אכן סובלות מבוצה במנוע, בעיה שאין בטויוטות היפאניות.

אשמח אם מישהו יוכל לאשר / להפריך את העניין

פורסם

כפי שאמרתי,גם בקורולה מהדגם הקודם,כלומר הדגם שיוצר בין 00'-02'(כולל)היתה אותה הבעייה,וגם בהם הוחלפו לא מעט מנועים.

אני מכיר אישית בעל קורולה 00' שהוחלף לה מנוע וקורולה 02' שכנראה זקוקה להחלפת מנוע.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

ובנוסף, גם הRUNX שמישהו כבר הזכיר כאן, יוצרה באנגליה ולא בטורקיה.

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם
כפי שאמרתי,גם בקורולה מהדגם הקודם,כלומר הדגם שיוצר בין 00'-02'(כולל)היתה אותה הבעייה,וגם בהם הוחלפו לא מעט מנועים.

אני מכיר אישית בעל קורולה 00' שהוחלף לה מנוע וקורולה 02' שכנראה זקוקה להחלפת מנוע.

 

חן תיקון קטן, המנוע הוחלף ב-2001 (מנוע עם שרשרת תיזמון ), עד שנה זו היה המנוע הישן והטוב של הקורולה דור קודם.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

לא מדוייק.

בשנת הדגם 00' נימכרו שני הדגמים של הקורולה,ןהדגם שמצוייד במנוע VVTI הגיע לקראת סוף שנת הדגם.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
הגיעו, לוקחים על כך אחריות ומגיע להם כל הקרדיט על כך.

בשנת 1997 הופיע ב- 306 בת החודשיים שלנו סדק בשמשה הקדמית, ללא כל מכה חיצונית.

שילמנו על שמשה חדשה כמו גדולים, לאחר שהיבואן סירב בכל תוקף לשאת בעלות ההחלפה בטענה המופרכת ש"משהו פגע בה".

 

זו תמצית הסיפור.

מותר לכל מכונית להתקלקל (והיפניות אכן מנצלות את הזכות הזו, בניגוד לדעתם של כמה חברים בפורום). השאלה היא מה היבואן עושה במקרה שכזה.

 

ההשוואה שלך פשוט לא נכונה.

 

המנוע זה כשל שלהם, תקלה נפוצה יחסית בקורולה שלא אמורה להתרחש.

 

סדק בזכוכית זה לא נפוץ ואין סיבה לחשוב שיש פה בעיה בייצור.

יותר הגיוני שמי שאשם בזה היא יד האדם מאשר משהו שהם אשמים בו.

לא רואה שום סיבה ליבואן כלשהו, לארג' ככל שיהיה, שיתקן את זה על חשבונו.

Back to the original - NC again.

פורסם

 

המנוע זה כשל שלהם, תקלה נפוצה יחסית בקורולה שלא אמורה להתרחש.

 

סדק בזכוכית זה לא נפוץ ואין סיבה לחשוב שיש פה בעיה בייצור.

 

זה לא שחור-לבן.

הרי אם נגמר לך המנוע בטויוטה אחרי 5 שנים זו עדיין לא עילה לתביעה. היבואן כבר לא חייב לך שום דבר והוא בכל זאת לוקח אחריות.

 

הסדק בזכוכית יכל להופיע כתוצאה מפגם בייצור או כתוצאה מחבלה (נאמר). יבואן חכם היה לוקח אחריות על כך ולו בשל הספק שישנו (שאולי זה פגם בייצור) וכהשקעה לעתיד ביחסי ציבור.

 

כשהיינו בצבא למדנו שישנו דבר שנקרא "רוח המפקד", יש תורה שבכתב (פקודות מטכ"ל) וישנה התורה שבע"פ לפיו הארגון הקטן שסביבך מתנהל. מי שמספיק וותיק בארגון יודע איזה מעשים יתקבלו בעין יפה ואיזה מעשים לא יראו טוב אפילו ששניהם מתאימים לפקודות הכתובות.

 

מה לעשות שב"יוניון מוטורס" רוח המפקד היא לבוא לקראת הלקוח ובכך לבצר את מוניטין האמינות של החברה.

אכן כן, גם הטויוטות מתקלקלות אבל בשל יחס היבואן הלקוח בטוח שהתקלה שלו היא סטייה סטטיסטית שלא מתרחשת במכוניות אחרות.

אצל "לובינסקי" הסיפור שונה, היחס לא מהמשובחים ולקוח שפגעו בו זוכר זאת שנים רבות אח"כ.

 

וזו ידידי על רגל אחת, המתמטיקה של שירות ויחסי ציבור.

פורסם

ברור שתקלות ברכבי שטח הן בין היתר פונקצייה של אופי השימוש.

מי שחושב שלאנד-קרוזר פראדו הינו באגי קלילה או סוזוקי סמוראי 84',ומבצע עימה קפיצות באוויר או מרסק אותה מידי סופ"ש על סלעי הנגב,לא ממש יכול לבוא בטענות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...