Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה,איכות ושירות - המשך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון, יש עדיין הבדלי רמות בשירות שיבואנים נותנים ובסוף לקוחות מצביעים ברגליים והולכים לקנות מוצר אחר. לגבי הנושא שלך, הבעיה היא האם יש השתתפות של היצרן בתקלות כאלו, כי אם לא, זה מה שאני מעריך, היבואן נושא בתשלום ובפרוש מפסיד כסף. יש כאן עניין מסחרי נטו מצד היבואן לשלם על דברים כאלו כמה שפחות ולהכנס למסחר עם לקוח מתלונן על תקלה, גם אם היא מוכרת, אם הוא נושא בעלות ולא היצרן.

הכל ביזניס.

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש כאן עניין מסחרי נטו מצד היבואן לשלם על דברים כאלו כמה שפחות ולהכנס למסחר עם לקוח מתלונן על תקלה, גם אם היא מוכרת, אם הוא נושא בעלות ולא היצרן.

הכל ביזניס.

 

נכון מאוד.

 

אולם עדיין ישנם יבואנים שרואים את החיסכון לטווח קצר וחוסכים בעלויות התיקונים הללו - וישנם אחרים שמעדיפים את טובת היחסים ארוכי הטווח שלהם עם הלקוח.

פורסם

דניאל, יש לי השכלה מכובדת מאוד בתחום (מנע"ס).

אני מודע לקושי שבחישוב, אבל עובדה היא שישנם יבואנים שבחרו באיסטרטגיה אחת וישנם גם אחרים...

 

נראה לי שלעולם לא נדע לבטח איזו מהדרכים כלכליות יותר לפירמה.

פורסם
דניאל, יש לי השכלה מכובדת מאוד בתחום (מנע"ס).

אני מודע לקושי שבחישוב, אבל עובדה היא שישנם יבואנים שבחרו באיסטרטגיה אחת וישנם גם אחרים...

 

נראה לי שלעולם לא נדע לבטח איזו מהדרכים כלכליות יותר לפירמה.

 

כאיש מכירות ושיווק (לא בארץ למזלי הרב), אני בספק אם טויוטה היו נוהגים ברוחב לב כזה אם לא הייתה בעיה אמיתית במערכות שונות של הרכב, ורצון להשתיק ולמזער את הסיפור למינימום מבחינת רעשים במערכת.

 

אני לא מכיר רכב מודרני אשר סובל ממספר תקלות לא קטן וחלקם קריטיות (מנוע..) , ממירים, מחשבי מנוע וסעפות פליטה..

לא פלא שהיצרן יוצא מעורו על מנת להשקיט את הנושא , על ידי החלפה סיטונאית של כל האמור לעיל ללא עלות, מכול מקום 2 נקודות למחשבה:

- נניח שהיה מדובר ביצרן אירופאי עם בעיות מעין אילו ברכב שלו, ושהיה נוהג בדיוק כמו טויוטה ומחליף את כל המתקלקל ללא עלות, האם גם אז הוא היה זוכה לכזו הבנה מצד הציבור , או שלחלופין היה זוכה לקיטונות של בוז ולאמירות שזה שוב רכב אירופאי זXX...

 

- מה יקרה עם רכב אשר יגיע לגיל המופלג של 7-8 , והמנוע שוב יתפגר או כל תקלה מוכרת אחרת, האם גם אז ימשיך היצרן להחליף מנועים וחלקים מתקלקלים אחרים ??

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

נניח שהיה מדובר ביצרן אירופאי עם בעיות מעין אילו ברכב שלו, ושהיה נוהג בדיוק כמו טויוטה ומחליף את כל המתקלקל ללא עלות, האם גם אז הוא היה זוכה לכזו הבנה מצד הציבור , או שלחלופין היה זוכה לקיטונות של בוז ולאמירות שזה שוב רכב אירופאי זXX...

 

אני לא יכול לענות בשם בציבור אלא בשמי בלבד.

התשובה היא כן, כן הייתי מתחשב, כן הייתי ממשיך לקנות ממנו כלי רכב.

 

צ'מפיון מוטורס הפסידו אותי (שתי מכוניות שאנחנו מחזיקים במקביל) לא בשל התקלות הבלתי פוסקות שהיו בפולו של אשתי, אלא בשל השירות הקלוקל במיוחד.

אם הם היו נוהגים בהגינות מינימלית, אז עד היום הייתי ממשיך לרכוש מהם כלי רכב.

פורסם

עזוב אותי שירות קלוקל, אני לא רוצה לראות מוסך יותר ממה שצריך.

 

זאת דוגמא לעוד גישה שאני מכיר מלקוחות- לפעמים ואולי לרוב, יעדיף לקוח לא לקבל שירות כלל מאשר לקבל שירות מצויין ובאופן תדיר. אל תשכח שמוסך זה לא בית מלון ושאתה נזקק לשרותיו זה בדר"כ לא בגלל משהו חיובי כמו קילקול או תקלה.

פורסם

דניאל - נכון מאוד.

 

אבל כשלתקלה נוסף גם שירות של אנשים אנטיפטיים ולא הוגנים - אז התוצאה הברורה היא:

 

שומר נפשו ירחק !

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אין מה להיכנס לאופוריה !

גם אני בעל טויוטה קורולה 2003 בה הוחלף המנוע לאחר 150000 ק"מ ע"ח היבואן.הרשו לי לחלוק על רובכם. מדובר ברכב ירוד בעל אמינות נמוכה , אשר נתמך במחלקת שירות גרועה. הרכב ברשותי כ 8 חודשים וכבר ביזבזתי כ 6 ימי עבודה ועצבים רבים ( מנוע הוחלף חלון חשמל שהתקלקל , צבע שדהה כך גם הפנסים הקדמיים ). כל הפניות למחלקת השירות על התקלות המרובות ( למעט המנוע של היתה להם ברירה ) , נתקלו באזניים ערלות.

הרגשתי היא שנולדתי לשרת את הרכב ולא להיפך.

פורסם

אני אנצל במה זו לפרסום מעשה שקרה לאבי בהקשר שרות טויוטה בזמן האחרון, לגביו התכוונתי לפתוח שרשור נפרד, אבל מעולם לא הגעתי לזה.

 

אני אתחיל מהטוב: הורי הפכו להיות קוני יאריס סדרטיים כמאוכזבי שירות לובינסקי ביום שהיאריס הראשונה נחתה כאן. הראשונה שנרכשה היתה ידנית בעלת קלאץ' אוטו, ובה נתגלו בעיות בקלאץ' (שבדיעבד הסתבר שקרו בגלל חוסר ידע בטיפול במערכת מצד המוסכים בארץ).

גם כשנה לאחר תום האחריות, המשיך היבואן לתחזק ואף החליף את המערכת על חשבונו. כל הכבוד.

 

ונעבור לשנת 2007. אבי רכש יאריס 2007 רובוטית מהראשונות שהגיעו.

למען האמת, הוא לא מאוד אהב את התחושה של הגיר הרובוטי בהתחלה, אבל התרגל אליו בסופו של דבר.

הוא גם התרגל לכך שהקלאץ' מתחמם ומפעיל נורת אזהרה וציפצוף בכל פקק בעלייה, גם הקלה ביותר, שנמשך יותר מ-2 דקות. (זה נמשך גם כאשר הוא התחיל לתפעל העברה לניוטרל בכל עצירה בעצת המוסך. אני ניסיתי ביום לא חם במיוחד, זינוקים ועצירות עדינים של כ-20 מטר בעלייה מתונה מאוד בחניון, ואחרי כ-5 אינטרוולים הנ"ל התחמם.)

לבעייה לא נמצא פתרון מעולם, אבל כאמור גם לזה הוא התרגל.

 

כעבור כמעט שנה התחילו צקצוקים וקרקושים סטייל BX שנת 88 ממקומות שונים בדש בורד ובכלל. בנקודה זו הוא החליט שהוא רוצה להחליף את האוטו והזמין קורולה 08.

אני אציין מראש ואומר שכל הסיפור התרחש בסוף 2007 מול סוכנות טויוטה במת"מ חיפה, ומעשה הנבלה המתואר הוא שלהם, אבל מבחינתי לפחות הם נציגי היבואן ולכן הוא נושא באחריות.

 

מכיוון שבכל זאת מדובר ביאריס, נעשה נסיון למכור אותה באופן עצמאי בהתחלה. המכונית פורסמה בלוחות העיקריים, אבל כמעט ואיש לא התקשר, ואלו שכן הציעו מחירים נמוכים מאוד.

בסופו של דבר, בהיות האוטו חדל מכירה, הסכים אבי לטרייד אין תמורת 84 ש"ח ליאריס (מחירון 102), ונקבע מועד לקליטת היאריס כעבור שבוע.

כעבור שבוע, כאשר אבי הביא את המכונית, והגיע לחתום על מסמכי הרכישה בהם מצויין ההפרש לרכישה, קפץ באופן מפתיע סכום ההפרש מכ-40 אש"ח ל-50.

מסתבר כי הסוכן החליט להוריד בניגוד לסיכום מלפני השבוע את המחיר ל-74 אש"ח. חשוב לציין שלא התפרסם מחירון חדש בשבוע שחלף.

מישהו בסוכנות גם היה מספיק טיפש ללחוש לאבי שהיאריסים הרובוטיות "זה ח.. של סחורה" ולכן אי אפשר לקנות אותן ביותר.

בנקודה זו הבין אבי שכנראה מדובר בח.. של סוכן. וביטל את העסקה. ברוב חוצפתם, גזלה הסוכנות 500 ש"ח דמי ביטול.

 

אולי הדברים לא נשמעים חמורים בתיאור כאן, אבל הן נעשו בתחמנות וחלקלקות, תוך נסיון להסתיר ולהסוות את ההפחתה במחיר שבוצעה בניגוד לחוזה כתוב, ולאחר שאבי המתין כ-4 חודשים לרכב מתשלום המקדמה. שם הסוכן הוא אגב ג'וני.

 

כעבור שבוע נקנתה אוקטביה חדשה, ועבור היאריס ניתנו בטרייד אין 87 אלף ש"ח. דרך אגב, האוקטביה נמכרה לו במחיר נמוך בכמה אלפי שקלים ממה שסוכם מכיוון שסופקה בפועל בינואר לאחר ירידת המחירים. טויוטות הוא לא יקנה יותר.

(add lightness' (Colin Chapman'

פורסם

ומה הטעות הקרדינלית הגדולה שאביך עשה?

 

שקנה אוטו בשק בלי נסיעת מבחן (הרובוטית).

לפני שמשקיעים כל כך הרבה כסף רצוי וכדאי לבדוק על מה משלמים!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
ומה הטעות הקרדינלית הגדולה שאביך עשה?

 

שקנה אוטו בשק בלי נסיעת מבחן (הרובוטית).

לפני שמשקיעים כל כך הרבה כסף רצוי וכדאי לבדוק על מה משלמים!

 

הוא עשה נסיעת מבחן - היבואן מכריח ומחתים שביעות רצון אחרי נסיעת המבחן. הבעיה היא שלרוב האנשים, קשה להבחין בנסיעה קצרה בהשפעה של התיבה על הנסיעה, זה משהו שמתגלה עם הזמן. מה גם שבסוף לא זה מה שהפריע, אלא איכות ההרכבה הנמוכה בתא והתקלה בתיבה.

(add lightness' (Colin Chapman'

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני לא מבין את כולם כאן במקום לדבר על כמה טויוטה הוא רכב ח*א כולם אומרים כל הכבוד ליבואן/כל הכבוד ליצרן .

מה קרה לכם חברים ? רכב ששופך מנוע אחרי 60K או אפילו 150K ?! איפה שמעתם דבר כזה?

מזל שקניתי סובארו .

יצאתי עמבה

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

יש לי שאלה, האם הרכב שלך יוצר בטורקיה?

 

הרכב שלי יוצר בטורקיה בשנת 2004, וכאשר התקרב ל 80 אלף המנוע שלו הלך, עד היום אני לא יודעת לאן.

החברה טענה כי לא עשיתי טיפול שמן, ולכן המנוע "הלך". את הקבלה על טיפול השמן האחרון לא מצאתי, אך אני יודעת בוודאות כי עשיתי אותו.

משום כך החברה נתנה לי לשלם על מנוע משנת 2006 עם 14 אלף, 15 אלף שקל.

 

אם יש וידוע לכל כי לרכב הספציפי יש בעיה במנוע, האם שירות טוב של החברה אמור לכלול הודעה בעיתונות לבעלי רכב זה, ופיצוי הולם בטרם השבתת הרכב?


×
×
  • תוכן חדש...