Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה,איכות ושירות - המשך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי שוב את השרשור, ויש לי מה להוסיף:

 

ל- mushu- כדאי לנסות לרדוף אחרי קבלה של הטיפול האחרון - איפה עשית אותו?

אם שילמת באשראי - ברר דרך חברת האשראי או לך למוסך שעשה לך את הטיפול. הרכב שלי היה מטופל בטויוטה מהיום הראשון, ולכן החברה הכירה בו.

 

בוא נניח שאכן לא החלפת שמן - יתכן שזה גרם (או זרז) לתקלה במנוע, ולכן הם לא חייבים לקחת אחריות.

 

 

בנוגע לשירות - מסתבר שיש הבדלים בין סוכנים בארץ. את הסיפור עם הסוכן התחמן מחיפה צריך לשלוח לטויוטה יפן - אולי מישהו ידרוש ממנו חרקירי.

אני אישית יכול להמליץ על מוסך זני מרחובות, לאחר נסיון של 12 שנים עם טויוטה.

 

 

בנוגע לאוטו - האמת היא שאני לא אוהב אותו. הוא לא "אוטו" אלא "מכונית" - מכונה חסרת נשמה שמבצעת את עבודתה היטב, בלי שום שאר רוח. גם לי יש תלונות על איכות החומרים, איכות הנסיעה והנוחות, אבל בנוגע לשירות - לי אישית יש רק שבחים.

 

והבחור שהעדיף סובארו שלא מתקלקלת - אתה צודק, אבל אם יש לך לגאסי מתקופה מסוימת (לא זוכר בדיוק איזו), תיזהר כשאתה חונה עם הפנים למדרכה, כי היתה להן תקלה שנגיעה בגלגל הימני גורמת לכרית האויר להתפוצץ....

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש לי שאלה, האם הרכב שלך יוצר בטורקיה?

 

הרכב שלי יוצר בטורקיה בשנת 2004, וכאשר התקרב ל 80 אלף המנוע שלו הלך, עד היום אני לא יודעת לאן.

החברה טענה כי לא עשיתי טיפול שמן, ולכן המנוע "הלך". את הקבלה על טיפול השמן האחרון לא מצאתי, אך אני יודעת בוודאות כי עשיתי אותו.

משום כך החברה נתנה לי לשלם על מנוע משנת 2006 עם 14 אלף, 15 אלף שקל.

 

אם יש וידוע לכל כי לרכב הספציפי יש בעיה במנוע, האם שירות טוב של החברה אמור לכלול הודעה בעיתונות לבעלי רכב זה, ופיצוי הולם בטרם השבתת הרכב?

 

אם את בטוחה שביצעת את הטיפול, גשי למוסך המטפל שלך ובקשי פירוט של טיפולים אחרונים ברכב, זה אמור להיות שם.

מכל מקום, עם כל הכבוד, אפילו אם לא החלפת שמן , הדבר לא יביא לכשל מנוע כל כך דרמטי אשר יגרום למנוע לשבוק לכל חיי..

החברה מסתתרת תחת כסות עלובה ממש, למרות שיש ריקול של היצרן על המנוע הספציפי עקב משקעי בוצה אשר יביאו לכשל מנוע בסופו של דבר.

מציע לך להשתמש באופצית החיפוש ולמצוא את הלינק הרלוונטי ואיתו לגשת לטויוטה ולבקש החזר כספי.

 

ובנוגע למחיר המנוע, לצערי לשלם 15K על מנוע של קורולה משומש זה לא פחות מבגדר גניבה, יכול בכוחות עצמך לפנות ליבואני מנועים ולשלם במקרה הגרוע 50% ממה ששילמת, על זה לבדו את זכאית לעניות דעתי לפיצוי.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

לא רוצה לפתוח פה פה - לנו יש קורולה עם 110K מקוריים, מה שכן - המנוע עובר לעיתים קרובות (מדי) ניקוי בוצה.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 


×
×
  • תוכן חדש...