יש לי שאלה, האם הרכב שלך יוצר בטורקיה?
הרכב שלי יוצר בטורקיה בשנת 2004, וכאשר התקרב ל 80 אלף המנוע שלו הלך, עד היום אני לא יודעת לאן.
החברה טענה כי לא עשיתי טיפול שמן, ולכן המנוע "הלך". את הקבלה על טיפול השמן האחרון לא מצאתי, אך אני יודעת בוודאות כי עשיתי אותו.
משום כך החברה נתנה לי לשלם על מנוע משנת 2006 עם 14 אלף, 15 אלף שקל.
אם יש וידוע לכל כי לרכב הספציפי יש בעיה במנוע, האם שירות טוב של החברה אמור לכלול הודעה בעיתונות לבעלי רכב זה, ופיצוי הולם בטרם השבתת הרכב?