Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6697 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

קניתי לא מזמן קומפוננטות של JBL. מבלי להשתמש בדימויים מעולם הגסטרונומיה, אני לא מרוצה מהם.

ברצוני לבצע בקרת נזקים ולנתק את הטוויטרים לגמרי (יש לי 3WAY מאחורה).

ע"מ לא לחנוק את המיד קומפוננט יתר על המידה, אני רוצה לוותר על הקרוס. זה אפשרי?

זה ישנה את האימפדנס שלהם כלפי המגבר? (יש מגבר של JBL).

 

אשמח לתגובות.

 

תודה.

פורסם

אתה תגרום למיד לקבל את כל תחום התדרים במקום רק את מה שהוא אמור לקבל, ואז הוא ינזק, פשוטו כמשמעו

מתחדשת*

פורסם

אם אתה רוצה להוריד את הטויטר, תנתק אותו מהקרוס.

אם תנתק את הקרוס המידוופר יקבל תדרים וצלילים שלא אמורים להגיע אליו, אז תשאיר את הקרוס שרק המיד יהיה מחובר אליו.

פורסם
לא הבנתי בשביל מה אתה רוצה להוריד את הקרוס? מה אתה חושב שזה יתן לך?

כדי שהרמקול לא יחתך בתדר של 3 קילוהרץ, אלא ימשיך עוד קצת.

אני מניח שהוא יהיה מאוד לא ליניארי בתחום הזה, אבל זה יתן לי עוד כמה תדרים.

את הנמוכים אני חותך עם HPF במגבר, מן הסתם, אז אין סכנה שהוא יחנק/ינזק מהנמוכים.

השאלה האם התדרים הגבוהים יכולים להזיק לו.

 

אני חוזר ואומר שיש לי 3WAY מאחורה. הטוויטר מאוד צורם לי באוזן, ואני לא יכול להקשיב לו.

ניסיתי להנמיך את הטוויטרים האלה בכל דרך שיכלתי לחשוב עליה, עד כדי כך שנסעתי שבועיים עם גרביים על הדש-בורד.

התייאשתי, ואני רוצה לנתק אותם.

(מישהו רוצה לקנות קומפוננטות חדשות של JBL? :))

 

נכון להרגע, את ה3WAY מאחורה שמתי כSUB (שמתי עליו HPF לתדר מאוד נמוך). אני יודע שזה מעשה לא קונבנציונלי, אבל זה עובד יופי. יש לי די והותר UMPH.

אבל כל פעם שאני מגביר אני סובל מהתדרים הגבוהים. הטוויטרים האלה צווחים בתדרים הגבוהים מאוד של 12K ומעלה.

הקרוס חותך ב3-4K והייתי רוצה להרוויח עוד קצת עד 7-8K כדי שלפחות השירה תשמע נורמאלית.

 

ביום מן הימים אני אחליף טוויטרים או את כל הקומפוננטות האלה.

פורסם
אין לצטט הודעה מעל שלא לצורך

 

כן, מאחורה יש 6*9.

מקדימה קומפוננטות גרועות של JBL.

הHU הוא פיוניר 5950, ויש מגבר של JBL.

×
×
  • תוכן חדש...