Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, ובפרט לאיציק נ.

משאבת הגה כוח באימפרזה 96 אוטומטית שלי נוזלת. לאחרונה התגברה הנזילה, מה שמחייב מילוי נוזל תכוף וגם מג'ייף את כל המנוע.

בזמנו איציק כתב בפרויקט החלפת הטיימינג ללגאסי כי החליף במשאבת ה"כ 0-רינג למניעת נזילה.

אשמח לקבל הפניה או צילום היכן ממוקמת הטבעת האמורה, והאם אתם סבורים כי בכך יהיה ניתן לפתור את הנזילה.

אם לא, האם מישהו יודע כמה אמור/ה לעלות שיפוץ משאבה/משאבה חדשה/משופצת/מפירוק, כולל עבודה?

תודה מראש.

פורסם

מאיפה היא נוזלת? מהצינור או מהחיבורים? אצלי התפוצץ צינור הגה כוח בפונטו ביקשו ממני בחברה 1000 שח .עשיתי את הצינור אצל מישהו שעושה צינורות לחץ .רק אל תגיד שזה לרכב כי אסור להם לעשות

פורסם

אני לא חושב שזה מהצינור, כי כל המשאבה עצמה מכוסה בשמן וגי'פה, וכל המנוע מתחתיה מלא בשמן שלה.

פורסם

לא מבין למה לייצר צינור בעצמך כשיש צינורות במצב מצוין בפירוקים.

 

קניתי ב-150 ש"ח בזמנו צינור לחץ גבוה לקסארה, במקום לשלם 770 ש"ח על חדש.

אני עדיין חושב שהיצרנים שהכינו את הצינור במפעל ידעו קצת יותר מה הם עושים מאשר אותו אחד שייצר צינור חליפי.

×
×
  • תוכן חדש...