Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מתעניין בקניית פיאסטה ספציפית, וכאשר הלכתי לראות אותה ראיתי שהצינור גומי שיוצא מהמנוע( מסומן בחץ האדום בקובץ המצורף) קרוע- יש לדגיש שהוא לא סדוק אלא ממש חצוי לשתיים. הבנתי שזה צינור שקשר למסנן האויר. מישהו יכול לומר לי בקצרה מה החשיבות שלו. והאם הגיוני שניתן לאורך זמן לסוע ברכב ללא צינור כזה תקין?

 

תודה רבה..

engine.jpg

פורסם

זה צינור נשם של המנוע כלומר כל אדיי השמן שיוצאים ממכסה השסתומים עוברים דרך מסנן האויר ובחזרה לקרבורטור

ברגע שהוא קרוע אדי השמן גורמים ללכלוך

פורסם

תוכל אולי טיפה להסביר יותר- עבור מישהו שלא מבין את תהליכי ה"תרמודינמיקה" של רכב..? ואם אפשר לומר האם נסיעה לאורך תקופה (בו נגיד מספר חודשים) עלולה לגרום נזק משמעותי למנוע?

פורסם

תודה רבה על התגובות.

שאלה קטנה, יש משהו שאני יכול לבדוק (מעבר לסוג המים ברדיאטור ואת מדיד השמן במנוע), בפיאסטה כדי לדעת יותר טוב כיצד תוחזק האוטו? האוטו ידני אגב.

כלומר יש איזה בדיקה ויזואלית/ווקאלית/אחרת שאני יכול לבצע כדי לבדוק אם יש משהו חריג?

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...