Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המכתב נכון והוא בהחלט מתאר את הסבל והיאוש שממנו הם סובלים

 

אבל ...

 

זה לא מכתב התאבדות , הסוף הוא פיקציה ...

 

גם אני חשבתי שכן אבל תקנו אותי .

פורסם

אז תודה שתקנת גם אותי...

בכל מיקרה המיכתב הזה קשה, ואני מבין את הבחור שכתב את זה מאוד...

דרך אגב, חיילים יבינו ויעריכו את המיכתב הרבה יותר מהאזרח פשוט...

פורסם

מה שאני מבקש זה דבר אחד ,

אם אתם לא יכולים ללכת לקרבי , אל תלכו ... כמובן שתשרתו בצבא ותעשו מה שאתם יכולים ( גם ג'ובניק זה לשרת ) .

 

אבל אף פעם , ואף פעם אל תזלזלו על קרביים , כי הם חומת המגן בינינו למוות מאד לא נעים.

פורסם
מה שאני מבקש זה דבר אחד ,

אם אתם לא יכולים ללכת לקרבי , אל תלכו ... כמובן שתשרתו בצבא ותעשו מה שאתם יכולים ( גם ג'ובניק זה לשרת ) .

 

אבל אף פעם , ואף פעם אל תזלזלו על קרביים , כי הם חומת המגן בינינו למוות מאד לא נעים.

 

מה שנכון נכון... ובאמת לא יקרה כלום אם תזרקו משהו טוב לחיילים כאלו...

כמו למשל : "כל הכבוד לכם... "

זה באמת עושה להם טוב... וזה לא עולה כסף!!

פורסם

כמו שאלי כבר אמר,המכתב הזה (שאגב נקרא "מכתב לאלמונית") הוא מכתב בדוי,אבל הוא משקף כביכול המון תחושות של חייל לוחם.

 

את המכתב הזה הקראתי לכיתה שלי לאחר אחד המסעות באמצע הלילה,והם פשוט התחילו לבכות.......

 

מכתב עם אפקט אדיר,אבל פיקציה בשורה התחתונה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לא ראיתי בנאדם שזילזל בקרבי , להפך , אם אתה ג'ובניק, אתה אמור ל"תפוס" , אני זוכר תמיד בבקו"מ שהתגייסתי , היינו רואים חיילים עם כומתה של צנחנים וגולני והייתי נגנב כולי.. מסתכל עליו מנסה להבין למה הוא כן ואני לא.. וממש תופס מהבנאדם...(בלי קשר מגניב הנעליים האדומות !! :) )

 

המכתב הזה לא נשמע כמו מכתב של חייל שהתאבד, אין שם דברים "כואבים" הוא מתלונן אומנם אבל לא נשמע כאילו רע לו יותר מדי.. הוא פשוט פורק קצת דברים... זה לא נשמע מכתב התאבדות.

פורסם
לא ראיתי בנאדם שזילזל בקרבי , להפך , אם אתה ג'ובניק, אתה אמור ל"תפוס" , אני זוכר תמיד בבקו"מ שהתגייסתי , היינו רואים חיילים עם כומתה של צנחנים וגולני והייתי נגנב כולי.. מסתכל עליו מנסה להבין למה הוא כן ואני לא.. וממש תופס מהבנאדם...(בלי קשר מגניב הנעליים האדומות !! :) )

 

המכתב הזה לא נשמע כמו מכתב של חייל שהתאבד, אין שם דברים "כואבים" הוא מתלונן אומנם אבל לא נשמע כאילו רע לו יותר מדי.. הוא פשוט פורק קצת דברים... זה לא נשמע מכתב התאבדות.

 

וואלה אורן אתה נגנב שאתה רואה אותי ברחוב ...

 

רמז : יש לי כומתה ונעלים אדומות ... נכון אני בצנחנים ( ויש גם ירכית)

פורסם
לא ראיתי בנאדם שזילזל בקרבי , להפך , אם אתה ג'ובניק, אתה אמור ל"תפוס" , אני זוכר תמיד בבקו"מ שהתגייסתי , היינו רואים חיילים עם כומתה של צנחנים וגולני והייתי נגנב כולי.. מסתכל עליו מנסה להבין למה הוא כן ואני לא.. וממש תופס מהבנאדם...(בלי קשר מגניב הנעליים האדומות !! :) )

 

המכתב הזה לא נשמע כמו מכתב של חייל שהתאבד, אין שם דברים "כואבים" הוא מתלונן אומנם אבל לא נשמע כאילו רע לו יותר מדי.. הוא פשוט פורק קצת דברים... זה לא נשמע מכתב התאבדות.

 

וואלה אורן אתה נגנב שאתה רואה אותי ברחוב ...

 

רמז : יש לי כומתה ונעלים אדומות ... נכון אני בצנחנים ( ויש גם ירכית)

 

לך רשום קב"ניסט על המצח , ממך לא הייתי נגנב :)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...