Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ZX 16V -טורבו למכירה-חוות דעת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל המבינים,

אני מעוניין לרכוש את הרכב המצ"ב מדובר בZX טורבו שנת 94

האם מישהוא מכיר\יכול לתת חוות דעת לגביי הרכב

אני אהיה מפורט בשאלות:

האם ידוע על תאונות שילדה?

האם הבחור מתחזק את הרכב כמו שצריך??

מה מצב מנוע/גיר?

חשוב לי לדעת לפניי הבדיקה של הרכב(אם שווה לבדוק או לא)

אשמח לכל טיפ מהחברים שמכירים:-D

מודה מראש על העזרה

:wink:

o1_1_1_58871_20080121120108.jpg

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נתחיל מזה שהרכב הוא השתלה של מנוע מוגדש ברכב שהיה לא מוגדש במקוריותו.



כלומר שצריך לבדוק בשבע עיניים את נושא הרישוי מול מספר מנוע.

צריך לבדוק שההשתלה בוצעה במקצועיות שהוחלפו רכיבים שאמורים לעמוד בעומס החדש (בלמים, גיר וכד').

פורסם

שלום שוב,

אני אסביר:

"שלום לכל המבינים "-אני מצטט

אני ביקשתי לדעת לא על פי התמונה אלה ע"פ אנשים מכירים את הרכב מהתמונה

על מנת לדעת אם מישהוא מכיר את ההיסטוריה של הרכב

 

אודה לכם על התשובות(לאנשים שמכירים את הרכב)

פורסם

הרכב מושתל מנוע 2.0 טורבו של 605.

המנוע לא הועבר עדין ברישיונות, הבעלים טוען שאין בעיה.

הרכב ללא תקינה כך שאם יהיה מעורב בתאונה עם נפגעים יכול להיות סרט לא פשוט.

הרכב עומד מספר חודשים ולטענת הבעלים שופץ המנוע לאחר שעישן בפתאומיות אך מאז משום מה לא נסע......

להערכתי מדובר ברכב שמישהו אכל אותה בקניה שלו ומחפש את הפראייר הבא.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

כמה קישקושים בת'רד אחד.... הרכב מאושר ברשיונות עוד בימים שאני רציתי לקנות אותו (רמז - לפני 3 שנים כמעט).

הרכב נבנה אצל בני וגם הטורבו שופץ אצלו אחרי שזה החל לעשן , הבעלים (גילוי נאות - חבר) החליף כל דבר אפשרי ברכב , כולל סרן אחורי של GTI6 ועוד המון המון והסיבה היחידה שהוא לא נוסע עליו יותר מידי היא כי יש לו עוד 2 רכבים שאחד מהם הוא ליסינג...ככה שהרכב הוא לפאן של סופש"ים...

אז לכל מי שחושב שכל רכב חצי משופר שמוצע למכירה הוא "פצוע" , יש לי חדשות - לכל אחד סיבות משלו למכירה -מר OBARSHAD היקר , ביום שתבוא אתה למכור את רכבך האהוב אני בטוח שלא תרצה לראות הודעות "הערכה" כמו שאתה כתבת...אז בפעם הבאה - קצת יותר זהירות לפני הפרחת שמועות.

ליום יום -כבר אין - פיג'ו 306 עם 167 כ"ס.

לסופ"ש (וליום יום)- קליאו ספורט עם 182 כ"ס.


×
×
  • תוכן חדש...