Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ZX 16V -טורבו למכירה-חוות דעת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וזה כבר נעשה בעבר.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אם המנוע הזה אושר על ידי משרד התחבורה, אז כן. אחרת מה שווה האישור שלהם?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

שווה לתחת, אני אפנה אותך שוב לאישור הרכבת מנוע שנותן לך המכונאי, הוא חותם על זה שהמנוע דומה לזה שהוחלף

 

מנוע עם טורבו לא דומה למנוע בלי טורבו

פורסם

אז אם האישור שווה לתחת, למה הם מאשרים?

אם משרד התחבורה מוציא מסמך שמאשר החלפת מנוע שעשיתי - אמור להיות לזה תוקף חוקי אפילו אם הם אישרו מנוע של צוללת גרעינית.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

כאשר אתה אומר שהמנוע אושר, האם אתה מדבר על כך שמספר המנוע החדש מופיע ברשיון הרכב או שאתה מדבר על זה שדגם המנוע ברשיון שונה לדגם החדש שמעיד על מנוע מוגדש?

 

אם שונה רק המספר מנוע (מה שקורה בד"כ) אז זה בולשיט אחד גדול ואין לך "הגנה" בפני החוק על המנוע המוגדש ברכב אם חו"ח תקרה תאונה עם נפגעים בגוף (במיוחד במקרה של רכב שמעולם לא היה מוגדש ע"י היצרן).

 

אני בכלל לא שולל השתלות שכאלה (במיוחד לא כאלה שמבוצעות בצורה רציניתץ ומקצועית) רק אני חושב שמי שמבצע כזה דבר או רוכש כזה רכב ידע בפני מה הוא עומד.

 

סתם לידע כללי, מה ההבדל בין סרן אחורי של ZX16V ובין סרן אחורי של 306GTI6?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

איזה נצנצים כולם :-P

 

הרי ברור שלא חוקי להעלות יותר מ-15% הספק (או בסביבה) ללא אישור של הטכניון.

 

אני בדעה של פיזבן. אף אחד כאן לא עשה ברוך השם תאונה עם רכב משופר - אז מאיפה אתם יודעים שזה בסדר?

פורסם
גם הדגם מנוע מאושר ברישיון...RGX !!!!

 

 

אז הכל בסדר? לדעתי כן..

 

 

אם הדגם מנוע אכן מאושר ברשיון אז לא צריכה להיות בעיה.

 

מישהו באמת שמע ממקור ראשון על בעל רכב משופר שהסתבך בתאונה?

 

 

יוגב

פורסם

יש אפשרות לאשר מנוע GTI6 בתוך 106GTI.

היום אפשר לאשר הכל בלי יוצא מהכלל, אם אישרו מנוע של סופרה בתוך בימר בישראל, אז אפשר לאשר הכל.

פורסם

היה שירשור שלם על אחד אם הונדה טורבו שהוא פירק. מה נסגר איתו?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
יש אפשרות לאשר מנוע GTI6 בתוך 106GTI.

היום אפשר לאשר הכל בלי יוצא מהכלל, אם אישרו מנוע של סופרה בתוך בימר בישראל, אז אפשר לאשר הכל.

 

 

אפשר תמונה של תא המנוע? :shock:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום שוב

האם בסופו של יום הייתם קונים רכב שהמחירון שלו 13500 ש"ח ב 300000 ש"ח

כי:

א-הוא מוגדש

ב-הוא לא סטנדרטי ומיוחד

ג-בכל זאת מדובר בZX 16V

האם שווה לרכוש במחיר כזה או שאולי לא ולחפש משהוא אחר

רעיונות?


×
×
  • תוכן חדש...