Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 140
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אפשר לאגד רשימה של המשתשמים בפורום אספנות שאינם חברי מועדון החמש

ונבקש ממנהלי CF להביא מנהלים מטעמם

אם אנחנו רוב אולי נזכה לפעולה הזאת.

 

לדעתי יש דרך קלה יותר.

להבין שזה כבר מזמן לא פורום רשמי של מועדון החמש.

 

כי כך זה עובדתית, על פי ההתקפות וההשתלחויות ללא רסן העולות בפורום זה על המועדון,

שאינן נגמרות - ומאידך אינן נחסמות/מוסרות מהפורום.

 

בכל פורום רשמי אחר הדבר לא היה יכול להתרחש כלל.

 

וקובי, לגבי מה שכתבת בהודעה הבאה שלך "עושים זאת חינם" - מה הם עשו בחינם (כגוף מייצג) עד היום בפועל?

הצהרות זה טוב ותחרות זה טוב. אבל צריך גם מעשים...

 

 

יום טוב

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

בשביל גוף שקיים מס' חד ספרתי של חודשים, הם גייסו לא מעט חברים, מנעו סגירה שקטה של עסקאות בחדרי חדרים, ובעיקר גרמו לכך שכולם עירניים. אה כן, גם קיבלו הכרה ממשרד התחבורה. IVC גם מפרסם לא מעט חומרים לאוכלוסיה הכללית על מנת לקדם את התחביב, ולא מתנה קריאה בחברות. ועוד לא ראיתם כלום.

מה עשה מועדון החמש מאז שנת 91?

אני מתכוון, חוץ מהכנסה חלקית (מאוד) של משאיות לתקנות האספנות, ומטיולים מצולמים של צעירי רעננה, אשר הם ברוכים מאוד, אבל לא תורמים כהוא זה לחבר מועדון מהפריפריה שאינו יכול להגיע, או שאין לו מחשב על מנת לחזות בצילומים. האם מועדון החמש קידם משהו מעבר למערכת היחסים החברתית של חבריו (אלו שרכבם משופץ כבר, האחרים מוזמנים לדבר ללמפה, אין למועדון רצון לעזור להם אם לא ישלמו, וגם אם ישלמו, אין יכולת)?

האם ראש מועדון החמש (הדמוקרטי לכאורה) דיבר ולו פעם אחת אל חברי המועדון מאז התפוצצות הפרשה ההיא, וניסה להסביר להם את מניעיו, או את הסיבות למה שקרה, או שהוא מילא פיו מים והתחבא מאחורי דוברים שונים ומשונים, שגם מהם לא באה הישועה?

שכחתי, מועדון החמש כן עשה משהו, שהמשיך להתעקש שהוא הגוף המייצג היחידי של אספנים בארץ. גם כשזה לא היה נכון.

בקיצור, לאן הלך הכסף?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
בשביל גוף שקיים מס' חד ספרתי של חודשים, הם גייסו לא מעט חברים, מנעו סגירה שקטה של עסקאות בחדרי חדרים, ובעיקר גרמו לכך שכולם עירניים. אה כן, גם קיבלו הכרה ממשרד התחבורה. IVC גם מפרסם לא מעט חומרים לאוכלוסיה הכללית על מנת לקדם את התחביב, ולא מתנה קריאה בחברות. ועוד לא ראיתם כלום.

מה עשה מועדון החמש מאז שנת 91?

אני מתכוון, חוץ מהכנסה חלקית (מאוד) של משאיות לתקנות האספנות, ומטיולים מצולמים של צעירי רעננה, אשר הם ברוכים מאוד, אבל לא תורמים כהוא זה לחבר מועדון מהפריפריה שאינו יכול להגיע, או שאין לו מחשב על מנת לחזות בצילומים. האם מועדון החמש קידם משהו מעבר למערכת היחסים החברתית של חבריו (אלו שרכבם משופץ כבר, האחרים מוזמנים לדבר ללמפה, אין למועדון רצון לעזור להם אם לא ישלמו, וגם אם ישלמו, אין יכולת)?

האם ראש מועדון החמש (הדמוקרטי לכאורה) דיבר ולו פעם אחת אל חברי המועדון מאז התפוצצות הפרשה ההיא, וניסה להסביר להם את מניעיו, או את הסיבות למה שקרה, או שהוא מילא פיו מים והתחבא מאחורי דוברים שונים ומשונים, שגם מהם לא באה הישועה?

שכחתי, מועדון החמש כן עשה משהו, שהמשיך להתעקש שהוא הגוף המייצג היחידי של אספנים בארץ. גם כשזה לא היה נכון.

בקיצור, לאן הלך הכסף?

 

שלום ניטש

 

 

אין לי מאום נגד התאגדות כלשהי של חברים, וודאי לא כאשר מדובר בתחום הרכב.

כמה חברים ממנהיגי ה IVC אני רואה כחברי, ומקווה שכך זה גם מצידם.

עדיין, מותר לחדד ולאמת ולדייק את שכתב קוביסו מאחר ולגבי מועדון החמש אתם (מילה כללית אולי) מדקדקים על קוצו של יוד.

 

אני עומד על דעתי שעדיין המועדון הנ"ל לא עשה כלום למען הנושא גופו. אין לי טענות על כך,

ואני בהחלט מודע לעובדה הבסיסית שלוקח הרבה זמן להזיז דברים.

אני מאד מקווה שבאמת ייעשו דברים, לחיוב, לטובת הנושא ולטובת כולנו.

הדבר היחיד שמדאיג אותי באותו גוף הוא ההצהרה שלהם "שאין אצלם דמוקרטיה",

כאשר מנגד ישנן השתלחויות ללא סוף כנגד מועדון החמש שאינו פועל על פי הכללים, שמנתנהל על פי "קליקות"

על פי "כמה חברים שמחליטים עבור כולם", דבר שאינו נכון, ועם זאת כאמור נישא תמיד בפי כל.

 

כך שיש את הצורך הבסיסי לדייק, ועל זה היתה הערתי אליו.

 

"גיוס חברים" - דבר חביב. אך אינו מראה כלום כאשר הרישום אינו מחייב את הנרשם במאום. לא כסף, לא הצהרה מחייבת כלשהיא ולא דבר אחר.

 

"מנעו סגירה של עסקאות בחדרי חדרים" - לא ברור לי על מה אתה כותב. חבל, זה נשמע לא טוב,

ורצוי שתבדוק את העניין או שאם אינו מדוייק - שלא תכתוב.

 

"ראש המועדון" - דיבר ויותר מפעם אחת אל החברים. מי שרוצה שומע. מי שמתעלם לא שומע. וגם מי שלא חבר מועדון החמש.

 

בענין הנושא החברתי:

יש כמה השקפות לגבי מקומו, תפקידו מחוייבויותיו ועוד של מועדון החמש.

תתפלא אולי, אבל להערכתי נראה שיש יותר חברים המעוניינים בהיבטים החברתיים הקשורים גם ברכבים,

מאשר בכל אותה מהומה, מריבות, דיונים, ושאר ירקות אשר "חברים מסויימים" מנסים לגרום להם בפורום,

ועל ידי כך להראות אולי לכאורה מעין "אוזלת יד" של החמש.

 

ייתכן שבאמת יש מקום לגוף אנטי דמוקרטי אשר יפעל רק למען נושא אחד ובמלוא הכח.

השאלות שמאד מפריעות לי הן:

  • מה יקרה אם רצונו לא יקלע לרצון רוב האספנים בארץ?
  • מי יבדוק אותו ואת פעולותיו?
  • מי ישגיח במבנה כזה של גוף שפעולותיו חפות מכל רבב?
  • אסיפה כללית?
  • ועדת ביקורת?
  • רשם האגודות?

כל אלו וכד' אינן באותו הגוף...

 

אני מאמין בהחלט בכנותו ורצונו לפעול לטובת הכלל.

אך כבר היו דברים מעולם שאם אין השגחה הפעילות הולכת לכוון שלא נצפה מראש.

האם לדעתך לא היה הסרט הזה? :-(

 

תשובתי עד עתה היתה כחבר פורום בלבד.

 

באשר לשאלה האחרונה שלך, "לאן הלך הכסף", אני חייב לענות לך מתוקף תפקידי כגזבר המועדון.

השקיפות באשר לתקציב המועדון מוחלטת וגלויה בפני כל חבריו.

 

המועדון מתנהל על פי תקציב שמאושר באסיפותיו על ידי החברים, נבדק על ידי רואה חשבון,

על ידי רשם העמותות, ומוצא לטובת חברי המועדון המשלמים את דמי חברותם באופן התקין ביותר.

התקציב על פי דעתי קטן מידי, מאחר ודמי החבר נמוכים מידי, יש צורך בהגדלה משמעותית וכבר כתבתי

על כך הרבה מאד בשרשורים בעבר.

 

אם דמי החבר יגדלו נוכל לעודד יותר את הפן החברתי, לכל החברים, בכל קצווי הארץ.

והרי סיכמנו שהפן החברתי חשוב מאד... :-)

 

בטח עייפת מלקרוא, ואני גם חייב לזוז.

אז זהו לבינתיים.

 

ביי אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

במקום כל הזמן להתכתש אחד בשני,

למה לא לדאוג לשיפור התנאים:

א. שאת אגרת הרישוי לא יהפכו לדבר קבוע, אלא יחלקו אותו למספר הימים בשנה, כמו בחברות הביטוח, 50 שקל ל-4 יום{רק בסכום נמוך יותר},

כדי להקל על האספנים בעלי 5 מכוניות ויותר.

ב. הגדרה של מהות רכב אספנות

עיסוקיו של מי? הבעלים?

ואם הבן הולך עם זה לבית הספר? זה תקין?

יש אי וודאות טוטאלית, וזה מצב שפשוט יזמין יום אחד חברת ביטוח להתנער מכל אחריות.

באותו הזמן אפשר להוסיף עוד סטטוס, רכב אספנות למטרות עסקים ---> דייהנו, רכב שניתן לעשות ממנו כסף, והוא גם אספנות, שאגרת הרישוי/ביטוח שלו תעלה כמו רכב רגיל והוא יהיה שמיש לפירסומות, חתונות וכו' ועדיין אסור לא ליסוע בין 7-9. כאשר אפשר לדלג בין הסטטוסים.

ג. החמרת הטיפול באלו המשתמשים ברכב באופן יום יומי

להוסיף תקנת תחבורה שרכב שייתפס נוסע בין 7-9 ייחטוף קנס כזה שלא ישתלם לו להתניע אפילו ובאותו הזמן מגרש ל-30 יום.

על הדרך, טיפול ברכבי אספנות המשתמשים ברכב ליום יום[שהם לא אספנות עסקים{נשמע כמו מסלול סלולרי}].

מה העמדה של המועדון בנוגע לאוקטן 98, שהולך להתעופף מארצנו?

מה עם דאיגה לחלפים, 700 חברים, אפשר להקים איזה גופון שיאגד בתוכו את כל החלקים[ואם הדבר כבר קיים, קבלו את התנצלותי].

 

 

כששניים רבים, השלישי מנצח,

אם תפסיקו כבר לריב על קונספירציות, ותעבירו את כל הרוע הזה נגד משרד התחבורה, רק טוב יצא גם למועדון החמש וגם ל-IVC.

 

 

 

אבי{שמנסה כבר שבועות לשכנע את השכן למכור את החיפושית משופצצת שלו} קינן.

----

פורסם
בשביל גוף שקיים מס' חד ספרתי של חודשים, הם גייסו לא מעט חברים, מנעו סגירה שקטה של עסקאות בחדרי חדרים, ובעיקר גרמו לכך שכולם עירניים. אה כן, גם קיבלו הכרה ממשרד התחבורה. IVC גם מפרסם לא מעט חומרים לאוכלוסיה הכללית על מנת לקדם את התחביב, ולא מתנה קריאה בחברות. ועוד לא ראיתם כלום.

מה עשה מועדון החמש מאז שנת 91?

 

 

שאלה תהיה אם הפיצול הזה (שוב בכוח של האספנים), יהיה בעוכרינו

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

היות והופנו שאלות ישירות כלפי IVC אנו נענה עליהן גם לכאלו שאינם רשומים מהסיבה שאצלנו השקיפות היא מלאה.

 

IVC בחודשי פעילותה הספורים הקימה אתר אינטרנט לתפארת אספני הרכב בארץ לרווחתם - http://www.ivc0707.org/

 

יזמנו שיתוף פעולה עם אתר YNET בו מתפרסמות כתבות של חברנו ברשת הפתוחה ולרווחת הכלל (לרבות תגובות חיוביות מאנשים מחו"ל) - לההערכתנו הדבר גורם באופן ישיר להרחבת מעגל האספנים והחובבים בארץ.

 

אנו שוקדים על שיתוף פעולה עם מועדוני רכב בארץ (לא אציין שמות) אבל להערכתנו שיתוף הפעולה הנ"ל הכרחי לכולנו.

 

עדיין לא יצא פירסום רישמי על כך - ואולם נוצר קשר עם עיריית רמת השרון למטרת קידום התרבות המוטורית - ובפורים אנו נשתתף בעדלאידע על חברנו ורכבנו - כולם מוזמנים ללא קשר לשיוכם המועדוני.

 

כמו כן במסגרת שיתוף הפעולה אנו נקיים ברמת השרון מפגש חודשי בשבת בבוקר בו תתקיים תצוגת רכבים לרווחת התושבים, האורחים וכל מי שיחפוץ.

 

דמוקרטיה - IVC הינה גוף אליו מצטרפים - היא הוקמה על ידי אספנים וותיקים המחוייבים לתחום ואשר יעשו ככל האפשר להגן על התרבות המוטורית. המבנה של אירגוננו הוא האידאלי בעיינינו - אנו לא צריכים להשקיע משאבים בכדי להתעסק בפוליטיקה או בתככנות פנימית. האירגון שלנו אינו מצריך "עבודת תיחזוק" קבועה - לנו אין משרדים, מזכירות, קווי טלפון, הוצאות כיבוד, ישיבות וועד, אספות כלליות, אספות שלא מן המניין......ועוד ועוד פעילויות שלא תמיד נוגעות באופן ישיר לאספנות.

 

ולעניין קבלת החלטות - גרעין המקים של IVC נמצא בקשר מתמיד איש עם רעהו - ואנו לא מקבלים החלטות ללא היוועצות בגרעין הנ"ל - ותוך קבלת החלטת הרוב. למיטב הבנתי בגופים אחרים בכל מקרה ההחלטות מתקבלות בידי אדם אחד או שניים - אצלנו גרעין מקבלי ההחלטות גדול בהרבה.

 

אנו ב-IVC מתרכזים בפעילות מוטורית גרידא !!

 

מקימי IVC הגיעו למסקנה הברורה מאליה בעקבות ההתרחשויות בשנים האחרונות כי לא כדאי לשים את "כל הביצים בסל אחד" - למרות "הכסות" הדמוקרטית של מועדונים אחרים, הלכה למעשה הם נשלטים משך שנים בידי גרעין מאד קטן של אנשים שלעיתים החלטותיהם (שבחלקן הגדול מוסתר מן הציבור הרחב ואף מחברי הגוף עצמו) נובעות משיקולים פוליטיים שאינם מיישרים קו דווקא עם טובת התרבות המוטורית בארץ. מעבר לכך קשה לקיים "דמוקרטיה נקייה" בקרב 500 אנשים פחות או יותר!!!

 

אנחנו הושטנו יד לכל המועדונים בארץ, וידנו עדין מושטת!

אַסְפָנֵי כְּלֵי הָרֶכֶב הַאָרְצִישְרָאֵלִים [email protected]

פורסם
הסיבה היחידה שאני אחדש את חברותי במועדון החמש (אלא אם כן אחליט שזהו גוף שבע), איך תיקבע ההחלטה? היא לתת כוח (כמות = כוח) לגוף שמייצג את שימור הענתיק'ס בנוף ארצינו. איך בדיוק?

במיוחד בעידן שמונפות מעליו חרבות שונות מכיוון שומרי איכות הסביבה (מתשלומי גודש ואיסור כניסה לערים ועד צרות אחרות שעלולות להגיע ) הן כבר כאן! ומזיקים אחרים .

 

 

טרם נקבע מהו ומיהו האינטרס במועדון החמש, טרם ניקבעו הקריטריונים על פי מי יקבע האינטרס, כיוון שאין דרך אמיתית להגיע ל"רוב" של מועדון החמש-הסיבה, לבחירות מגיעם כמה עשרות, שמונעים מאינטרסים וצרכים שונים, וכמו בבחירות אמיתיות הם קובעים את ההרכב והאינטרס לכולם, כמה עשרות משפעים על מאות! לרוב הדומם או שלא איפכת כל עוד לא מתבצעת מהפכה אמיתית שפוגעת בהם. או שהם לא יודעים מה קורה, כיוון שאינפורמציה שמגיעה אליהם חלקית ולא מלאה!

 

וסבתא ננה אומרת "חמור שכל החיים מאכילים אותו קש, לא יודע שהוא אוהב מרק פירות!"

 

אם אתה חושב שמישהו מגן על האינטרס שלך-חשוב שוב!-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אבי

כגיזבר וכחבר מועדון האם אתה יכול לפרסם או להעביר אלי את מס' החברים הרשומים בעמותה/מועדון והמשלמים כרטיס חבר בין השנים:

 

2003-2004

2004-2005

2005-2006

2006-2007

 

או שיש דרך חוקית אחרת לקבל נתונים אלה?

והאם אתה יכול לאשר או להכחיש את ההשמועה על הרצון המחודש להעלות את דמי החבר הנוכחים? -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
טרם נקבע מהו ומיהו האינטרס במועדון החמש, טרם ניקבעו הקריטריונים על פי מי יקבע האינטרס, כיוון שאין דרך אמיתית להגיע ל"רוב" של מועדון החמש-הסיבה, לבחירות מגיעם כמה עשרות, שמונעים מאינטרסים וצרכים שונים, וכמו בבחירות אמיתיות הם קובעים את ההרכב והאינטרס לכולם, כמה עשרות משפעים על מאות! לרוב הדומם או שלא איפכת כל עוד לא מתבצעת מהפכה אמיתית שפוגעת בהם. או שהם לא יודעים מה קורה, כיוון שאינפורמציה שמגיעה אליהם חלקית ולא מלאה!

 

וסבתא ננה אומרת "חמור שכל החיים מאכילים אותו קש, לא יודע שהוא אוהב מרק פירות!"

 

אם אתה חושב שמישהו מגן על האינטרס שלך-חשוב שוב!-רן

 

אתה בדיוק עונה על השאלה איך אקבע אם הגוף שבע, ואת שיקולי אעשה לבד.

לא קשה לגלות דבר כזה, בדיוק כמו בבחירות אני זכאי לבחור את האירגון שייצג אותי כביכול.

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

"ג. החמרת הטיפול באלו המשתמשים ברכב באופן יום יומי

להוסיף תקנת תחבורה שרכב שייתפס נוסע בין 7-9 ייחטוף קנס כזה שלא ישתלם לו להתניע אפילו ובאותו הזמן מגרש ל-30 יום.

על הדרך, טיפול ברכבי אספנות המשתמשים ברכב ליום יום[שהם לא אספנות עסקים{נשמע כמו מסלול סלולרי}]."

 

 

שוב, אני לא מבין מה הבעיה עם מי שמשתמש ברכב יומיום....

אני רוכב על האופנוע שלי כל יום כבר 3 שנים. הוא מתוחזק הייטב ובקרוב יתקרב למצבו המקורי בשנת 81.

ברור שלא יהיה במצב תצוגה כי הוא בשימוש יומיומי אבל יהיה damn close.

אני לא מצליח להבין איזו בעיה יש לך אם זה שבעוד 3 שנים אהנה מהטבות אספנות.

כל עוד אני עומד בחוק (לא נוסע בין 7-9, אגרות וטסטים כחוק) מהו הרצון העז שלך להוריד אותי מהכביש???

כואב למישהו שיש רכבים בני שלושים שע"י תחזוקה שוטפת מסוגלים לנסוע יומיום ולא להתפרק?

פורסם

אני חושב שהכוונה ב"שימוש יומיומי" היא לאלה שעוברים ביודעין על המגבלות המוחלות על רכבי אספנות (איסור נסיעה בין 7-9) ומשתמשים בכלי הרכב שלהם בתור היחידי או העיקרי שברשותם, תוך שהם נהנים מהקלות בדמות ביטוח ורישוי מוזלים.

פורסם
"ג. החמרת הטיפול באלו המשתמשים ברכב באופן יום יומי

להוסיף תקנת תחבורה שרכב שייתפס נוסע בין 7-9 ייחטוף קנס כזה שלא ישתלם לו להתניע אפילו ובאותו הזמן מגרש ל-30 יום.

על הדרך, טיפול ברכבי אספנות המשתמשים ברכב ליום יום[שהם לא אספנות עסקים{נשמע כמו מסלול סלולרי}]."

 

 

שוב, אני לא מבין מה הבעיה עם מי שמשתמש ברכב יומיום....

אני רוכב על האופנוע שלי כל יום כבר 3 שנים. הוא מתוחזק הייטב ובקרוב יתקרב למצבו המקורי בשנת 81.

ברור שלא יהיה במצב תצוגה כי הוא בשימוש יומיומי אבל יהיה damn close.

אני לא מצליח להבין איזו בעיה יש לך אם זה שבעוד 3 שנים אהנה מהטבות אספנות.

כל עוד אני עומד בחוק (לא נוסע בין 7-9, אגרות וטסטים כחוק) מהו הרצון העז שלך להוריד אותי מהכביש???

כואב למישהו שיש רכבים בני שלושים שע"י תחזוקה שוטפת מסוגלים לנסוע יומיום ולא להתפרק?

 

 

הבעייה פשוטה, אם לא תהיה ההגבלה הנ"ל יהיה אינטרס להמון אנשים לעבור לרכבים ישנים, בדיוק הפוך מהאינטרס של המדינה!

רכב ישן, פחות בטיחותי, יותר מזהם, ויותר צורך דלק! כאשר יותר ויותר רכבים כאלה יעלו על הכבישים, ולא כולם באותה דרגת אחזקה כשלך! ואז תתעורר חמתו של מישהו, ואז יגזרו גזרות כאלה ואחרות על ציבור מחזקי אכב אספנות, יותר רכבים כאלה יהיו מוערבים בתאונות, גניבות וכד', וחברות הביטוח יעלו את דמי הביטוח, כמובן שיהיו כאלה שיעדיפו לנסוע בשעות העוצר ולשלם יותר, אבל אספן שמחזיק כמה כלי רכב במקביל לא יוכל לעמוד בהוצאות! כאן נכנסת טובת הכלל ולא טובתך האיישית!-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
אבי

כגיזבר וכחבר מועדון האם אתה יכול לפרסם או להעביר אלי את מס' החברים הרשומים בעמותה/מועדון והמשלמים כרטיס חבר בין השנים:

 

2003-2004

2004-2005

2005-2006

2006-2007

 

או שיש דרך חוקית אחרת לקבל נתונים אלה?

והאם אתה יכול לאשר או להכחיש את ההשמועה על הרצון המחודש להעלות את דמי החבר הנוכחים? -רן

 

רן שלום.

 

אם עדיין לא הפנמת את שעניתי לך בעבר, אנסה שוב.

ככלל, לדעתי, פורום כללי זה אינו הבמה לבקשות פרטיות ממועדון החמש,

והקשורות לפרטים אישיים של חברי מועדון החמש.

 

לכן, אני עונה בפורום בדרך כלל (אלא אם אני מציין אחרת, כמו שעשיתי בתגובה קודמת) כחבר פורום מן השורה.

קודם עניתי במסגרת תפקידי מאחר וניטש "זרק השמצה" לחלל הפורום, הקשורה לכסף.

זה היה מכוער, ולך תוכיח שאין לך אחות, מה גם שאין לו שום פרט שיחזק את דבריו - והיה מחוייב בתשובה.

אך גם היא היתה כללית ולא נכנסה לפירוט. בקשר לפירוט עניתי לו שיכול לקבל (ומקבל) חבר מועדון.

אתה כמובן יכול לקבל - אך וודאי לא בפורום זה.

 

להערכתי, הדרך החוקית והפשוטה ביותר לקבלת הנתונים שביקשת היא פניה למזכירות. די פשוט.

 

שמועות לגבי דמי החבר איני מכיר. אני יודע וכתבתי רבות על עמדתי בנוגע לדמי החבר.

 

בניגוד אליך, איני סבור שניתן לקחת מנכ"ל בשכר, לשלט את כל 10 מפגשי שישי שחייבים לקום,

את כל מפגשי שבת שחייבים לקום פעם בחודש (כמו שרץ כבר שלשה חודשים ברופין),

לחלק הזמנות במחיר סימלי לנשף שנתי לחברים, לתת דגל במתנה לכל חבר שמצטרף עם רכבו לטיול,

לתת חולצת מועדון לכל משתתף באירוע תצוגה (לא מפגש רגיל), להנפיק אבטומוביל רציני אחת לחודשיים ועוד ועוד,

ללא הגדלת דמי החבר.

 

 

יש לי אתך כנראה חילוקי דיעות רציניים בנוגע לביצה ולתרנגולת בסדר הדברים.

זכותו של כל אחד לחשוב כרצונו - וזו שלמעלה היא דעתי.

 

תראה. אין אני חושב שכל מה שנעשה במועדון בסדר, ואין צורך בשינויים.

אני גם בטוח כי כל אחד אחר שיעשה, יגרור אחריו ביקורות כאלו ואחרות ואי הסכמות.

אם אחליט להגיש את מועמדותי לועד המועדון יהיה זה רק בכדי לשנות דברים בצורה קיצונית מאד.

  • האם זה יהיה טוב?
  • האם כולם יהיו שבעי רצון?
  • האם זה יענה על כל הציפיות שיש לכל אחד מחברותו במועדון?
  • האם יש בכלל ציפיות זהות לכולם?
  • האם הרוב דומם כי הוא אידיוט, או שאולי בכלל המצב טוב לו, ורק כמה משוגעים כמונו (תירגע, גם אני...) בפורום מקשקשים זה לזה במח?

אינני יודע. אני מניח שהתשובה למרבית השאלות היא לא.

 

נראה לי כי יש אנשים שחושבים שניתן להביא מועדון כלשהו (ולא משנה איזה) למצב מושלם.

חלומות בהקיץ.

ראשית להרבה אנשים יש הרבה דיעות, ושונות זו מזו. שנית אין דבר מושלם בעולם וצריך להבין זאת.

צריך לשאוף, לרצות לשפר וכד'. אבל רק לבוא כל הזמן בטענות שמלוות בדרישות של מהפיכה אמיתית

(ואיני תוקף לגמרי את הצורך) כאשר אין שמץ רצון לשים יד, כאשר אין נכונות להבין שגם מהפיכה צריך לבצע

בשלבים - זה לטעמי קצת מוגזם.

 

יום נעים

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
הבעייה פשוטה, אם לא תהיה ההגבלה הנ"ל יהיה אינטרס להמון אנשים לעבור לרכבים ישנים, בדיוק הפוך מהאינטרס של המדינה!

רכב ישן, פחות בטיחותי, יותר מזהם, ויותר צורך דלק! כאשר יותר ויותר רכבים כאלה יעלו על הכבישים, ולא כולם באותה דרגת אחזקה כשלך! ואז תתעורר חמתו של מישהו, ואז יגזרו גזרות כאלה ואחרות על ציבור מחזקי אכב אספנות, יותר רכבים כאלה יהיו מוערבים בתאונות, גניבות וכד', וחברות הביטוח יעלו את דמי הביטוח, כמובן שיהיו כאלה שיעדיפו לנסוע בשעות העוצר ולשלם יותר, אבל אספן שמחזיק כמה כלי רכב במקביל לא יוכל לעמוד בהוצאות! כאן נכנסת טובת הכלל ולא טובתך האיישית!-רן

 

תגידו לי אנשים, איפה אתם חיים???

כמה עולה ביטוח חובה לרכב פרטי? (אני שואל ברצינות, אני על אופנוע שנים) בואו נגזים ונאמר ש2000 ש"ח

כמה כבר חוסכים עם כל ההטבה המטורפת של האספנות? 1500 ש"ח.

כמה אנשים בדיוק אתה חושב מסתובבים בארצנו שמחכים לרגע שבו יוכלו לרכוש רכב בן 30 שנה עם בעיות חלפים ותחזוקה, לעשות 2 טסטים בשנה, אישור בלמים ומה עוד כדי לחסוך 1500 ש"ח.

אני מוכן להתערב שאין יותר מכמה עשרות אנשים בארץ שנוסעים ברכב אספנות מטעמי "חסכון" וגם אלו לא חכמים במיוחד כי זה עולה להם הרבה יותר.

צאו כבר מהסרט הזה שהמוני אנשים מחפשים רכבי אספנות כדי לחסוך. לכל היותר כמה אנשים טפשים.


×
×
  • תוכן חדש...